درگاه‌های پرداخت بین‌المللی بسیاری وجود دارد که با اسنفاده ازآن‌ها می‌توانید به هر جای دنیا پول انتقال دهید یا از هر جای دنیا پول دریافت کنید، درگاه‌هایی نظیر پی پال، وسترن یونیون، اسکریل و...همچنین پلتفرم‌های بسیاری برای انجام پرداخت‌های اینترنتی ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توانید به آسانی به مبادلات انواع ارز بپردازید. در این مقاله نیز با تراپی همراه باشید تا شما را با یکی از پلتفرم‌های خرید و فروش دلار به نام ایر تی ام Airtm آشنا نمائیم.

آشنایی با پلتفرم ایر تی ام Airtm

همانطور که گفته شد این پلتفرم یکی از انواع بسترهای تبادلات مالی برای خرید و فروش دلارمی‌باشد که در سال 2015 توسط آنتونیو گارسیو و روبن گالیندو  بنیان‌گذاری شد. در حقیقت می‌توان گفت ایر تی ام Airtm یک کیف پول الکترونیکی دلار است که به سیتم بانکی متصل است و پرداخت‌ها با استفاده از آن با بیش از 200 روش پرداختی در سراسر دنیا قابل انجام است. با استفاده از این پلتفرم می‌توان هزاران هزار دلار را ذخیره، دریافت و یا ارسال کرد؛ چه به صورت محلی و چه به صورتی سراسری به کل دنیا.

ایر تی ام Airtm
امکان ذخیره و تبادلات ارز دیجیتال از طریق این پلتفرم امکان پذیر است. کیف پول الکترونیک ایر تی ام Airtm از ارزهای دیجیتال محبوب و معروف نظیر : بیت کوین، لیت کوین، اتریوم و...پشتیبانی می‌کند.

برای کار با ایر تی ام Airtm از کجا شروع کنیم؟

بسیاری از افرادی که با این کیف پول الکترونیکی دلار آشنا می‌شوند، تمایل دارند که از آن استفاده کنند، مخصوصا افرادی که به تبادلات ارزهای دیجیتال نیز مشغول هستند، اما نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. برای این کار بایستی مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. با مبلغ ناچیزی یک اکانت برای خود ایجاد کنید.
  2. مبلغی را در آن حساب، سپرده گذاری کنید.
  3. حال به هر کجای دنیا و با بیش از 200 روش پرداختی می توانید، پول ارسال و دریافت کنید.
از مهم‌ترین مزایای ایر تی ام Airtm این است که اولا با صرافی‌های معتبر دنیا در ارتباط است. ثانیا دارای امنیت بسیار بالایی است.

نحوه‌ی افتتاح حساب ایر تی ام Airtm

این پلتفرم نیز جز پلتفرم‌هایی است که به علت تحریم ایران، به کاربران ایرانی خدمتی ارائه نمی‌کند. در صورتی که در ایر تی ام Airtm افتتاح حساب نمائید برای وریفای کردن آن بایستی اطلاعات شخص دیگری، از کشوری دیگر را وارد نمائید.

توجه نمائید که شما نیاز دارید که حتما حساب خود را وریفای نمائید، چرا که در غیر این صورت امکاناتی که برای شما در نظر گرفته می‌شود، محدود است. پس حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که چنانچه به افتتاح حساب می‌پردازید، آن را وریفای نمائید. در ادامه چگونگی ایجاد اکانت در Airtm را برای شما خواهیم گفت همچنان با ما همراه باشید.

مرحله‌ی اول : وارد صفحه‌ی اصلی وب سایت Airtm شوید.

مرحله‌ی دوم : بر روی گزینه‌ی Join کلیک نمائید و در صفحه‌ای که باز می‌شود اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. این اطلاعات عبارتند از: آدرس ایمیل و ملیت. پس از وارد کردن این اطلاعات بر روی دکمه‌ی next کلیک نمائید.

ایر تی ام Airtm

مرحله‌ی سوم : در این مرحله اطلاعات خواسته شده را نز وارد نمائید. که مربوط به یکسری اطلاعات تکمیلی است.

مرحله‌ی چهارم : در این مرحله بایستی ارز پیشفرض خود را انخاب نمائید که می توانید AirUSD را انتخاب کنید و بر روی گزینه‌ی Done کلیک نمائید.

مرحله‌ی پنجم : در این مرحله افتتاح حساب شما با موفقیت انجام شده است و حال باید آن را وریفای کنید. برای این کار در سمت راست صفحه، گزینه‌ی verify now را کلیک نمائید.

در این جا از شما اطلاعاتی در مورد آدرس و محل سکونت خواسته شده است. که همانطور که گفته شد، بایستی اطلاعات مربوط به کاربری دیگر و از کشوری دیگر باشد. همچنین نصویر پشت و روی کارت شناسایی شما را می‌خواهد، که بایستی اسکن و ارسال نمائید.

پس از اینکه اطلاعات و مدارک خواسته شده را ارسال کردید، باید منتظر پاسخ از سوی ایر تی ام Airtm بمانید.

به این ترتیب می‌توانید برای خود یک حساب  ایر تی ام Airtm افتاح نموده و آن را وریفای کنید تا از تمامی خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم برای کاربران بهره‌مند شوید.

دوستان گرامی از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 29 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر