آیا شما یکی از دارندگان کارت‌های اعتباری هستید و تجربه‌ی استفاده از این کارت‌ها را داشته‌اید؟ آیا کارت های اعتباری مشهور که ثروتمندان از آن ها استفاده می کردند را می‌شناسید؟ بهترین کارت های اعتباری مسترکارت را چطور؟ آیا تا کنون کارت هدیه دریافت کرده‌اید؟ همانظور که می‌دانید انواع کارت هدیه برای کاربران صادر می‌شود که یکی از آن‌ها کارت پلی استیشن است. این نوع گیفت کارت بیشتر توسط گیمرهای حرفه‌ای و واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله ما در تیم تراپی به معرفی بهترین گیف کارت های پلی استیشن پرداخته‌ایم، لطفا با ما همراه باشید.

بهترین گیف کارت های پلی استیشن برای گیمرها

پلی استیشن یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های گیمینگ است و دارای یک فروشگاه بزرگ نیز می‌باشد که هر کسی می‌تواند تقریبا هر آنچه لازم دارد تا کارایی و سرعت و قدرت اجرای بازی را ارتقا بخشد، در آن جا پیدا کند. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای خرید از این فروشگاه‌ها، از طریق گیفت کارت‌های PSN  یا گیفت کارت شبکه پلی استیشن می‌باشد.

گیف کارت های پلی استیشن

با بهترین گیف کارت های پلی استیشن برای گیمرها آشنا شوید

انواع کارت هدیه پلی استیشن در ادامه گفته شده است که هر کدام از آن برای خرید نوع خاصی از بازی‌ها مناسب است.

  • کارت هدیه 10 دلاری
  • کارت هدیه 20 دلاری
  • کارت هدیه 50 دلاری
  • کارت هدیه 60 دلاری
  • کارت هدیه 75 دلاری
  • کارت هدیه 100 دلاری

در ادامه‌ی مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که با هر کدام از این گیفت کارت‌ها چه نوع بازی را می‌توانید خریداری کنید.

بازی‌هایی که با گیف کارت های پلی استیشن 10 دلاری می‌توانید بخرید

  • Shadow of the Colossus

این بازی برای استفاده در پلتفرم پلی استیشن 3 می‌باشد.  این بازی دارای یک داستان بسیار تاثیرگذار می‌باشد که در آن مرد جوانی ست که همه‌ی تلاش خود را می‌کند تا دوست خود را از روستایی که توسط کلوسی‌های بزرگ جادو شده است را با نبردهای هیجان انگیز علیه آن‌ها نجات دهد.

  • The last of Us

The Last of Us یکی از بازی‌هایی است که دارای منتقدان و طرفداران زیادی در بین  نسل‌های جدید می‌باشد و قابل اجرا بر روی پلتفرم پلی استیشن 4 نیز می‌باشد. این بازی‌ها در مورد جهان آلوده به زامبی است و در مورد سفر یک مرد جادوگر است که یک دختر نوجوان را حمایت می‌کند.

بازی هایی که با گیف کارت های پلی استیشن 20 دلاری می‌توانید بخرید

  • Uncharted The Nathan Drake Collection

که این بازی قابل اجرا بر روی پتفرم پلیل استیشن 4 است.

  • Persona 5

داستان این بازی در مورد گروهی از نوجوانان دبیرستانی می‌باشد که از طریق مفاهیم عرفانی، با فسادی که در ذهن بزرگسالان شهر وجود دارد می‌جنگند.

بازی‌هایی که با گیف کارت های پلی استیشن 50 دلاری می‌توانید بخرید

  • بازی Niho که بر روی پلتفرم پلی استیشن 4 اجرا می‌شود.
  • Far Cry New Dawn، این بازی نیز بر روی پلی استیشن 4 قابل اجرا است.
  • God of War نیز بر روی پلی استیشن 4 اجرا می‌شود .

و  انواع دیگر بازی‌هایی که می‌توانید با کارت‌های هدیه 50، 60 و 75 دلاری تهیه کنید.

گیف کارت های پلی استیشن

به این ترتیب اگر شما از دسته افرادی هستید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید و به عنوان یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، می‌توانید از انواع گیفت کارت‌های موجود تهیه نمائید و بازی دلخواه خود را با توجه به کارتی که در اختیار دارید، خریداری کنید.

پرداخت خرید هزینه‌ی خرید بازی‌های کامپیوتری توسط تراپی

برای دوستان عزیزی که کارت هدیه و یا هیچ گونه کارت اعتباری دیگر در اختیار ندارند که بتوانند انواع بازی را خریداری کنند، این امکان وجود دارد که بتوانند از طریق وب سایت پرداخت‌های ارزی تراپی پرداخت هزینه را انجام دهند. حتما می‌پرسید چگونه؟!

برای این منظور کافیست در وب سایت ما به آدرس  https://trapay.net/  مراجعه کنید و پس از ثبت نام و احراز هویت، درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال کنید.

شرکت تراپی، ارائه دهنده‌ی کلیه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی به سراسر دنیا، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون‌های بین المللی، پرداخت خرید هزینه‌ی خرید از فروشگاه‌های خارجی، پرداخت هزینه‌ی تعیین وقت سفارت کشورها و ... می‌باشد.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود. 

تاریخ انتشار 09 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر