سایت Proz.com وب سایتی است که اعضای آن را مترجمان آزاد تشکیل می دهند. این وب سایت در سال 1999 راه اندازی شده است. سایت Proz.com عمدتا برای ارسال و دریافت پاسخ به پیشنهاد شغلی ترجمه بنیان گذاری شد. این وب سایت، در تاریخ 10 فوریه 2017، بیش از 850000 کاربر ثبت شده در سایت خود را اعلام کرد و به همین علت توانست مترجمان بیش از 200 کشور در سراسر جهان را به خود جذب کند.

زبان پیش فرض سایت Proz.com ، انگلیسی می باشد ولی به بیش از 45 زبان دسترسی دارد و بیش از 35 زبان را به صورت محلی ساپورت می کند. 

 

از دیدگاه سایت Proz.com ، هرنوع مترجم ، اعم از حرفه ای و آماتور و یا افرادی که توانایی انجام کار ترجمه را دارند اما مدرک ثبت شده معتبری در دست ندارند، قابل قبول هستند و به عنوان یک فریلنسر مترجم در سایت Proz.com به عنوان عضو می توانند ثبت نام کنند.

سایت proz.com

یکی از مزیت های این سایت این می باشد که یک انجمن مجازی از مترجمان را دارا است و طیف وسیعی از منابع را ارائه می دهد. برای مترجمان عضو سایت Proz.com این امکان فراهم شده است که بتوانند هویت حرفه ای خود را به عنوان یک مترجم، در اینترنت برای همگان انتشار دهند تا بتوانند پیشنهادات شغلی متناسب  با زبانی که بر آن تسلط دارند را جذب نمایند.

لازم به توضیح است برای استفاده از اکثر خدمات سایت Proz.com ، کاربران باید در سایت، ثبت نام کنند. در این سایت همچنین فروم تبادل نظر . بحث و گفتگو وجود دارد. 

با وجودی که بسیاری از وب سایت ها از کاربران هزینه دریافت می کنند تا آن ها بتوانند از امکانات وب سایت استفاده کنند، سایت Proz.com توسط افراد داوطلب، برای استفاده کاربران از سایت به صورت رایگان، راه اندازی شده است.

یکی از ویژگی های قابل توجه سایت Proz.com ، پاسخ به سوالات فنی کاربران در ارتباط با ترجمه است. تا کنون بیش از 2 میلیون سؤال مربوط به ترجمه واژگان، از طریق این سایت پاسخ داده شده است.

همراهان گرامی! در صورتی که تصمیم دارید به عنوان یک فریلنسر مترجم در سایت Proz.com ثبت نام کنید، شما نیاز به یک حساب پی پال به منظور تبادل ارز با سایت مورد نظر دارید که البته حساب شما باید وریفای شده نیز باشد. کاربر عزیز! اگر تا کنون موفق به افتتاح حساب پی پال نشده اید، تیم تراپی این کار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. به منظور افتتاح حساب، می توانید از طریق پر کردن فرم مربوطه از طریق لینک زیر، درخواست ساخت حساب خود را برای همکاران ما ارسال نمائید.

 

فرم سفارش افتتاح حساب پی پال

 

دوستان عزیز! با افتتاح حساب پی پال، با وجود انواع کیف پول آن به راحتی تبدیل انواع واحد های ارزی از قبیل : دلار، یورو و.... به ریال، توسط تیم تراپی برای شما کاربر عزیز انجام میشود.

 

خدمت ویژه
اگر دارای حساب پی پال هستید و برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیاز به کمک دارید می توانید این کار را به متخصصان ما واگذار کنید. 

 

کاربران گرامی!  ما به ارائه خدمات و سرویس دهی مطمئن برای شما عزیزان مفتخریم....با ما در تماس باشید...منتظر شنیدن صدای گرم شما دوستان همیشه همراه هستیم.

 

 

تاریخ انتشار 15 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر