شرکت Redstation در سال 1998 تاسیس شد. این شرکت میزبانی بیش از هزاران سازمان را بر عهده دارد و در بیش از 50 شهر به متقاضیان، سرور اختصاص داده است. کمپانی Redstation، از دولت انگلیس گرفته تا شرکت های بین المللی و کسب و کارهای محلی، خدمات سریع و مطمئن را  متناسب با شرایط مالی متقاضیان فراهم می کند.

با Redstation دفترکار خود را به شبکه اصلی آن ها متصل کرده و از این طریق فضای کاری خود را گسترش می دهید و از یک محیط قابل دسترس و کاملا انعطاف پذیر در شبکه MPLS لذت خواهید برد. از این طریق شما می توانید به جای داشتن چندین دفتر کار، محیط کاری خود را به یک محیط جامع و موثر IT تبدیل کنید. Redstation طیف گسترده ای از خدمات، بدون هزینه های هنگفت را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

Redstation

سایت Redstation، ارائه دهنده سرور هایی جهت بیگ دیتا، تجارت الکترونیک، سیتم های هیبردی ابر و ... می باشد. جهت آشنایی با برخی از آن ها همرا ما باشید!

معرفی برخی از خدمات سرور های Redstation :

analytic/ business intelligence (هوش تجاری تحلیلی) : با استفاده از هوش تجاری تحلیلی این سایت، می توانید داده های کسب و کار خود را بیشتر از هر زمان دیگری در دسترس داشته باشید، داشبورد ها، KPI ها و تجزیه و تحلیل ها را در هر مکان و هر زمان با ابر رایانه خودتان، مشاهده خواهید کرد. شما می توانید، تجزیه و تحلیل تعاملات، معاملات و هر آنچه در ذهن دارید را با اپلیکیشن های مورد نظر خود انجام دهید.

AWS services(خدمات AWS ) : اکثر کسب و کار های Redstation از طریق میزبانی AWS، با هدف صرفه جویی در هزینه ها در محدوده تولید خود که نیاز به محاسبه ، ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری داشت، استفاده می کند. AWS ابزاری است که به درستی مورد استفاده قرار می گیرد و برنامه های کاربردی قابل انعطافی را ارائه می دهد.

hybrid cloud (سیستم های هیبریدی ابر) : سیستم های هیبریدی ابر به سرعت تبدیل به بهترین ترکیب از پلتفرم های هاستینگ  شدند به این منظور که مزایای ابر عمومی و ابرمحیط فلزی خالص را با هم داشته باشد تا با ایجاد بیشترین سود از سرمایه گذاری و حجم کاری گسترده و مقرون به صرفه در محیط هایی که قابلیت توسعه پذیری دارند به کار گرفته شوند.

Gaming (بازی) : CPU های با حجم بازی زیاد و فشرده درون سرورهای ما، برای برنامه های کاربردی ای  وجود دارند که نیازمند نظارت و بهینه سازی عملکرد و ارائه تبلیغات هستند.

 دوستان همراه! به منظور آگاهی از سایر خدمات ارائه شده تو سط شرکت Redstation می توانید به سایت رسمی آن به ادرس www.redstation.com مراجعه نمائید.


اگر مایل هستیدد پیشنهاد خود را با استفاده از زیرساخت سرور اختصاصی خود ارتقاء دهید  و یا کسب و کار فروش خود را با پلتفرم Redstation انجام دهید، سایت Redstation برای پشتیبانی از پیشنهادات شما آماده خدمت رسانی می باشد..کاربران عزیز، در صورت تمایل می توانید برای تبدیل شدن به یک فروشنده (reseller) سایت Redstation، به سایت آن مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمائید.

خرید از سایت Redstation به کمک تراپی

کاربران محترم! در صورتی که نیاز دارید سرور خود را از سایت Redstation خریداری نمائید و از یکی از خدمات ارائه شده توسط آن استفاده نمائید، می توانید روی کمک تیم تراپی حساب کنید. مشاوران ما به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی هستند.

به منظور انجام خرید از سایت Redstation، ابتدا در سایت ذکر شده ثبت نام کرده و مراحل خرید را انجام دهید و در آخر به منظور تکمیل خرید خود، لینک پرداخت را از طریق تکمیل فرم خرید با پی پال برای ما ارسال نمائید. مشاوران ما در تیم تراپی در اسرع وقت درخواست شما را  بررسی خواهند کرد.

 

فرم خرید با پی پال

 

مفتخریم به اینکه منتخب شما سروران هستیم....به ما اعتماد کنید...مشتاق شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 22 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر