ارز دیجیتال بیت کوین به زیر خط دفاعی کلیدی خود نزول کرد و در حال حاضر تلاش می کند تا این روند را بشکند و به بالای این خط صعود کند و تا زمانی که موفق به شکستن این روند نشده، این روند خط دفاعی همچنان از خود مقاومت نشان خواهد داد و در حال حاضر هیچ دلیلی برای صعود بیت کوین وجود ندارد و لی اتریوم در حال افزایش است. در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالبی را در مورد کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم برای شما بیان کنیم.

آشنایی با بیت کوین و اتریوم

اگر به مطالب مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید، قطعا بیت کوین را می شناسید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که ارائه شد و بسیاری از اقتصاددانان معتقدند که این ارز دیجیتال اقتصاد کل دنیا را متحول خواهد کرد چرا که سیستم آن یک سیستم انتقال پول غیر متمرکز است و بر خلاف روش های سنتی مبادله ارز، برای نقل و انتقال پول نیاز به واسطه وجود ندارد.

کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم

اتریوم نیز یک پلتفرم غیرمتمرکز است که مبتنی بر فناوری بلاک چین می باشد و ارز دیجیتال این شبکه نیز اتر نام دارد. تا قبل از ارائه اتریوم، توسعه دهندگان بلاک چین برای ساخت ارز دیجیتال جدید ابتدا باید یک بلاک چین مجزا می ساختند، اما بلاک چین اتریوم امروزه از هزاران هزار ارز دیجیتال میزبانی می کند.

کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم

همانطور که گفته شد، اخیرا خبری منتشر شده است مبنی بر کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم . این روند نزولی بیت کوین باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران همه هیجان زده شوند و در مورد کنترل گاوها به گفتگو بنشینند، اما این چیزی بیشتر از یک دستکاری پمپی برای شکار خرس ها نبود. این اتفاق بارها و بارها در طول بازار خرسی رخ داده است و معمله گران هر بار متضرر شده اند. اما آنچه جالب است این است که، در حالی که بیت کوین حدود 1 درصد کاهش یافته است، اتریوم صعود کرده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که علت این امر چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید به چیزی به نام "نرخ سرمایه" توجه کنیم.

مسلم است که شیب های کوتاه یا بلند، باید برای مدت زمان 8 ساعته، همدیگر را جبران کنند. اگر این شیب منفی بود، کوتاه ترها، بلندترها را جبران می کنند و اگر شیب مثبت بود، برعکس.

به منظور بررسی دلیل کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم اگر به تاریخچه نرخ سرمایه در چند روز گذشته نگاهی داشته باشیم، متوجه خواهید شد که در مقایسه ی بیت کوین با اتریوم، اتریوم بسیار ارزان تر بوده است.

توجه کنید که نرخ تأمین اعتبار بیت کوین (BTC) در 8 ساعت آینده بسیار گرانتر خواهد شد و گمان می شود که گاوها به Ethereum (ETH) روی آورند و این یکی از مهمترین دلایلی است که ما شاهد این پمپ عظیم در قیمت اتریوم (ETH) در مقایسه با بیت کوین (BTC) هستیم. همچنین ، اگر سفارشات فروش را برای Ethereum (ETH) و Bitcoin (BTC) مقایسه کنیم ، می بینیم که تعداد افراد برای مبادله بیت کوین (BTC) در مقایسه با Ethereum (ETH) در حال نزول است.

کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم

بیش از 35 درصد از معامله گران رفتار خرسی روی بیت کوین دارند در مقایسه با اتریوم که کمتر از 18 درصد می باشد. تا زمانی که نرخ سرمایه به نفع گاوها باقی بماند، می توان به افزایش اتریوم امید داشت، اما توجه به این نکته نیز ضروری است که این به شدت به ضرر معامله گران و خرده فروشان است.

در کل هر بار که RSI از ابتدای سال گذشته به 60 دلار برای ETH / USD در چارچوب زمانی روزانه شلیک کرده است، در روزها و هفته های آینده شاهد حرکت شدید به دنبال روند نزولی آن هستیم و هیچ دلیل وجود ندارد که تصور کنید این بار با دفعات قبل فرق دارد.

سخن آخر

به طور کلی دلایل کاهش بیت کوین و افزایش اتریوم از طریق تحلیل تکنیکال نمودار مبادله ارز دیجیتال صورت می گیرد و افراد متخصص در زمینه تحلیل تکنیکال این نمودارها به بحث و بررسی در مورد این مطالب می نشینند تا به نتایج منطقی و قابل قبول دست یابند و بتوانند ارزش یک ارز دیجیتال را در طول زمان پیش بینی کنند.

دوستان عزیز شما نیز تجربیات مفید خود را در زمینه ارزهای دیجیتال و ترید سکه های رمزنگاری شده از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن ها نیز از مطالب ارزشمندی که ارائه می دهید استفاده کنند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 01 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر