آیا با تست GRE آشنا هستید؟ تست GRE یکی از انواع آزمون‌های بین المللی است که داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده آمریکا باید آن را بگذرانند و نمره‌ی آن را به دانشگاه مربوطه اعلام کنند، در واقع آزمون GRE یک روش هوشمندانه برای پذیرش در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا است؛ البته در رشته‌هایی غیر از پزشکی و حقوق. برخی از داوطلبان هستند که بعد از ثبت نام برای شرکت در آزمون GRE، به هر دلیل نمی توانند در زمان انتخابی که در موقع ثبت نام مشخص کرده‌اند در آزمون شرکت کنند. این دسته از داوطلبان باید برای تغییر تاریخ آزمون GRE اقدام نمایند. آیا می‌دانید برای تغییر زمان و مرکز آزمون GRE باید چه کار کنید؟ در این مقاله با تیم تراپی همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه پس از ثبت نام، تاریخ آزمون را تغییر دهید.

تغییر زمان و مرکز آزمون GRE

قبل از اینکه برای شما عزیزان بگوئیم که چگونه می‌توان تاریخ آزمون را عوض کرد، باید حتما این نکته را متذکر شویم که برای انجام این تغییر به هیچ عنوان دیرتر از 4 روز مانده به تاریخی که قبلا انتخاب کرده‌اید، اقدام ننمائید چرا که در این غیر صورت اگر دیرتر از 4 روز مانده به آزمون برای ادیت تاریخ آزمون اقدام کنید، درخواست شما پذیریفته نمی‌شود و هزینه‌ای هم به شما مسترد نخواهد شد.

آزمون GRE

این را هم بدانید که برای تغییر تاریخ آزمون باید هزینه ی آن را نیز بپردازید. که برای آگاهی از هزینه های آن می توانید به وب سایت www.ets.org/gre/fees مراجعه نمائید.

آموزش تغییر تاریخ آزمون GRE

برای اینکه تاریخ آزمون را تغییر دهید، ابتدا باید به اکانت ETS خود در Home page GRE  مراجعه کنید و در قسمت 'Upcoming Tests' بخش مربوط به تاریخ آزمون را انتخاب کنید و فرایند تغییر تاریخ را آغاز کنید.

چنانچه چندین برنامه‌ی آزمون مختلف دارید، حتما مشخص کنید قصد تغییر تاریخ کدام آزمون را دارید. عنوان آزمون را می‌توانید از بخش GRE Subject Tests   و تاریخ یا برنامه‌ی آزمون را می توانید با استفاده از گزینه ی    General Test GRE  انتخاب کنید. پس ازانکه مطمئن شدید، گزینه‌ی  Reschedule Appointment را در بخش راست پنل انتخاب نمائید. پس از تغییر تاریخ آزمون مورد نظر باید به بخش مربوط به انتخاب مکان آزمون نیز مراجعه نموده و محل آزمون را نیز مشخص نمائید. سپس یا استفاده از علامت مکان نمای آبی رنگ ماهی که می‌خواهید در آن ما در آزمون شرکت کنید را از محل گزینه‌ی Find available test centers and dates' انتخاب نمائید.  

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه‌ی آزمون و ثبت نام آن را نمی‌توان بین عنوان تست GRE و برنامه ی تست GRE تغییر داد.

به این ترتیب می‌توانید برنامه‌ی آزمون، تاریخ و محل برگزاری آن را تغییر دهید.

پنجره‌ای که در صفحه برای شما ظاهر می‌شود، نشان دهنده‌ی تائید این مسئله است که شما می‌خواهید برنامه‌ی آزمون خو در ا تغییر دهید و آنچه را که تغییر داده‌اید را برای شما در صفحه نمایش خواهد داد. چنانچه اطلاعات نشان داده شده صحیح می‌باشد گزینه‌ی  yes و چنانچه صحیح نمی‌باشد گزینه‌ی no  را انتخاب نمائید.

هزینه‌ی تغییر برنامه‌ی آزمون زمانی که تغییر اعمال شد برای شما مشخص خواهد شد. با مشخص شدن هزینه ، گزینه ی 'proceed to checkout' را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه آماده شوید. چنانچه کد ووچر یا کد تبلیغاتی دارید می‌توانید آن را در قسمت بالای صفحه وارد نمائید و سپس گزینه‌ی  'apply' را انتخاب کنید. سپس به پائین صفحه اسکرول کنید و 'Pay Now' را انتخاب نمائید.

در صفحه‌ی مربوط به پرداخت، می‌توانید متد پرداختی مورد نظر خود را انتخاب نمائید که می‌تواند پرداخت از طریق کارت اعتباری یا دبیت کارت باشد، پی پال یا ...باشد. سپس اطلاعات پرداخت خود را وارد کرده و گزینه‌ی'Buy' را انتخاب نمائید. حال تا زمان تکمیل فرایند پرداخت کمی صبر کنید. به هیچ عنوان صفحه را رفرش نکنید و تا زمانی که صفحه‌ی تائید پرداخت نشان داده شود، منتظر بمانید.

آزمون GRE

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه تغییر زمان آزمون GRE

دوستان و همراهان عزیز، در صورتی که شرایط پرداخت هزینه برای شما فراهم نیست و یا هیچگونه کارت اعتباری در اختیار ندارید، می‌توانید با خیال را حت این کار را به ما بسپارید. مادر کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه‌ی مربوطه را برای شما پرداخت خواهیم کرد، فقط کافیست لینک پرداخت هزینه را برای شما ارسال نمائید.

این کل فرایند تغییر تاریخ آزمونGRE بود. زمانی که صفحه‌ی تائید اطلاعات نشان داده می‌شود، به دقت آن‌ها را مطالعه کنید و در صورت صحت کامل آن‌ها را تائید کنید.

امید است مطالبی که در زمینه‌ی تغییر برنامه‌ی آزمون GRE برای شما ارائه شد، مورد رضایت تان واقع شده باشد. چنانچه در این زمینه به مشکلی برخوردید حتما مشکل خود را با ما مطرح کنید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 16 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر