سرویس اینترکام یک راه کاملا جدید برای کسب و کارهای اینترنتی است که به صورت شخصی می توان با مشتریان ارتباط برقرار کرد. Intercom (اینترکام)، پلت فرم ارتباط مشتری با مجموعه ای از محصولات یکپارچه برای هر تیم از جمله فروش، بازاریابی، محصول و پشتیبانی است. محصولات Intercom ارتباطات هدفمند با مشتریان را در وب سایت تان و برنامه های تلفن همراه تان با ایمیل فراهم می کند. این سیستم در مقابل شیوه های قدیمی است که در آن یک کسب و کار از راه حل های نقطه ای مانند اتوماسیون بازاریابی یا محصولات سرویس دهنده استفاده می کند و هر تیمی در یک سیلو کار می کند. این کار باعث می شود که تیم ها با هم کار کنند ، که نتیجه آن یک تجربه جدا از هم و غیر شخصی برای مشتری است. Intercom دارای 17،000 مشتری در سراسر جهان است. متخصصان ما حق اشتراک سرویس سایت intercom.com شما را پرداخت می نمایند.

 

فرم سفارش خرید از intercom

 

ارتباط با مشتریان نباید به این سختی باشد:

سرویس سایت intercom.com

با Intercom عملکرد کار شما ساده، شخصی، و سرگرم کننده برای همه است. همچنین براحتی با استفاده از این سرویس می توانید به کاربران تان، پیام های هدفمند ارسال نمائید.

 

سرویس سایت intercom.com

کار کردن با اینترکام بسیار آسان است و از آن برای پشتیبانی مشتریان و ارتباطات بازاریابی استفاده می شود! هر شرکت نیازهای مختلفی دارد، اما اگر Intercom مناسب مدل شما باشد، مطمئنا نا امید نخواهید شد.

مزایای سرویس سایت intercom.com

با استفاده از سرویس سایت intercom.com ، با بازدیدکنندگان سایت تان چت سریع و شخصی برقرار کنید و به آنها در بهره مندی از خدمات تان کمک کنید.

بازدید کنندگان را در وب سایت خود به مشتریان تبدیل کنید.

چت آنلاین موجب می شود تجربه خوبی از ارتباط با مشتری کسب کنید و از نقاط قوت و ضعف خود در کسب و کارتان مطلع شوید.

 

به شما توصیه می کنیم اسامی و چهره های تیم خود را در سایت نمایش دهید تا مردم بدانند یک فرد واقعی در طرف دیگر وجود دارد.

 

 استفاده از سرویس سایت intercom.com موجب می شود تا کاربران تان به مشتریانی فعال و ارزشمند تبدیل شوند.

اپلیکیشن سرویس سایت intercom.com قابلیت نصب بر روی گوشی های اندروید و iOS را دارد.

 

کاربران استفاده کننده از این سرویس طبق گزارشاتی که به ما اعلام کرده اند، اظهار داشته اند که زمان متوسط ​​پاسخ به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. زمان پاسخ دهی در ابتدا حدود 28 دقیقه بوده که در حال حاضر به لطف اینترکام تا 10 دقیقه کاهش یافته است.

تاریخ انتشار 19 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر