چقدر با ارزهای دیجیتال آشنایی دارید؟ آیا تا به حال نام ریپل به گوش­‌تان خورده است؟ برای نگهداری از ارز دیجیتالی ریپل بهتر است از چه کیف پول­ هایی استفاده کنیم؟ امنیت استفاده از کیف پول‌­های ریپل با چه تکنیکی قابل اعتماد است؟ جهت آشنایی با بهترین کیف پول های ریپل در سال ۲۰۱۹ با تراپی همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال ریپل 

در چند ساله اخیر ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش قیمت محبوبیت بیشتری به دست آوردند. امروزه گران­‌ترین ارز در جهان، ارز دیجیتالی مانند بیت کوین است. اما Bitcoin تنها ارز دیجیتالی در جهان نیست بلکه بسیاری دیگر از جمله سکه Ripple (XRP) نیز وجود دارد. ارزش XRP روز به روز در حال افزایش است و سرمایه گذاران بزرگی همچون گوگل و بسیاری دیگر از نام­‌های محبوب روی آن سرمایه گذاری کرد.

همانطور که می­دانید ارزهای دیجیتالی تحت قانون هیچ کشور ثبت نشده اند، بنابراین، زمانی که قصد انتخاب یک کیف پول برای ارزهای دیجیتالی خود دارید، باید بسیار مراقب باشید. اگر کیف پول XRP را اشتباه انتخاب کنید، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

کیف پول های ریپل

بهترین کیف پول های ریپل (Ripple (XRP در سال 2019

به همین منظور جهت محافظت از کلاهبرداری و تقلب در ادامه به بررسی بهترین کیف پول‌های ریپل خواهیم پرداخت.

1-  کیف پول Ledger Nano S

یکی از بهترین کیف پول‌های ریپل ledger nano S است. این کیف پول برای ارزهای دیجیتالی ساخته شده اما بر خلاف دیگر کیف پول­‌های ارزهای دیجیتالی دارای ظاهری فیزیکی، حتی قابل لمس و حمل است. این کیف شبیه به یک USB به نظر می­‌رسد اما می‌­توان بدون هیچ محدودیتی ریپل را در آن ذخیره کرد. این کار را می‌­توان به سادگی با استفاده از یک کابل دیجیتال، کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی تلفن همراه انجام داد. این کیف پول دقیقا همان چیزی است که شما را از خطر هک شدن در امان نگه می‌­دارد. قیمت این کیف پول ۵۹ دلار است.

امنیت

به جهت امن­یت بیشتر استفاده از ارزهای دیجیتالی، توسعه دهندگان، ویژگی­‌های امنیتی بیشتر را به این کیف پول افزوده‌­اند. از این رو اگر کیف پول خود را گم کنید یا کسی آن را سرقت کند، آن شخص بدون اجازه شما امکان دسترسی به سکه­‌های Ripple شما را نخواهد داشت.

این کیف پول همچنین دارای قابلیت پشتیبان گیری از حساب شما به صورت خودکار نیز می­‌باشد؛ این قابلیت در سرقت یا گم شدگی به شما کمک می‌­کند تا به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

ارزهای دیجیتالی دیگر

این کیف پول علاوه بر ریپل تقریبا تمام ارزهای دیجیتالی دیگر از جمله اتریوم، بیت کوین، Litecoin و ارزهای محبوب دیگر را نیز پوشش می­‌دهد. 

2. کیف پول Toast Wallet

Toast Walletیکی از مناسب­‌ترین کیف پول‌­های ریپل برای ذخیره سازی Ripple XRP است؛ چرا که فرآیند ذخیره ارز در این کیف پول بسیار ساده است و هر کسی به راحتی قادر به استفاده از آن است. این کیف پول همچنین از امنیت بالایی در انتقال وجه به حساب‌­های دیگر برخوردار است. در ادامه به ویژگی‌­های اصلی آن اشاره شده است. 

چند پلت فرمی

اولین ویژگی این کیف پول این است که برای تقریبا تمام سیستم عامل‌­ها قابل استفاده استکاربران می‌­توانند از آن با استفاده از ویندوز، اندروید و حتی iOS استفاده کنند. بنابراین‌ برنامه­‌های جداگانه‌­ای برای استفاده از این کیف پول در هر پلتفرم قابل دسترس است.

استفاده آسان

مزیت بعدی استفاده از این کیف پول سادگی و راحتی کار با آن است، از این رو با استفاده از آن دیگر لازم به انجام گام­‌های مختلف جهت ذخیره سازی ارز نیست.

کیف پول های ریپل

بدون هزینه

مزیت دیگر در استفاده از این کیف پول انجام معاملات بدون پرداخت هزینه است.

3. کیف پول Coinpayments

Coinpayments یک وب سایت پرداخت ارزهای دیجیتالی است که به شما امکان ذخیره ارزهای دیجیتالی به صورت آنلاین در کیف پول­‌های خود را می‌­دهد. این پلتفرم مانند دیگر پلتفرم­‌های ارزهای دیجیتالی، شما را به تبادل و سرمایه‌گذای شبکه محدود نمی‌­کند. با استفاده از این پلتفرم حتی قادر به خرید آنلاین نیز می‌­باشد. امروزه هزاران فروشگاه آنلاین وجود دارد که CoinPayments  را به عنوان روش پرداخت خود قبول می‌کنند.

هر شخصی می‌­تواند با استفاده از شناسه معتبر ایمیل خود در این پلت فرم ثبت نام کند. تنها در زمان انجام معامله شخص ملزم به پرداخت هزینه است. Coinpayments همچنین با بسیاری از فروشگاه­‌های آنلاین و نرم افزارهای تجارت الکترونیک کار می­‌کند و از این رو کار شما در خرید و سرمایه گذاری را نیز راحت‌­تر می‌­کند.

امنیت

CoinPayments  برای امنیت مبلغ سپرده کاربران خود از یک ابزاری مانند BitGo استفاده می­‌کند. این تکنولوژی باعث می‌­شود که از وجوه سپرده شده شما کاملا محافظت شود و از این رو هیچ معامله‌­ای بدون تایید مالک حساب انجام نشود.

4. کیف پول EXARPY

EXARPY یک رابط کاربری است که به کاربران اجازه می‌­دهد تا با شبکه Ripple ارتباط برقرار کننداین کیف پول قابل اعتماد، سریع، امن و استفاده از آن برای کاربران بسیار ساده و راحت است. یکی از جذاب‌­ترین ویژگی­‌های این رابط کاربری قابلیت تطابق با سایر پلت فرم‌­ها است. کاربران می‌­توانند از طریق این کیف پول، هر نوع مقدار Ripple را ذخیره، ارسال و دریافت کنند.

بعد از این مرحله به سایت تراپی وارد شوید، مراحل احراز هویت را طی کنید و درخواست خود برای میزان ارز مورد نظر را ثبت کنید. پول خود را به ریال پرداخت کنید، آدرس کیف پول خود را قرار دهید و منتظر دریافت ارز باشید. برای فروش ارزهای دیجیتال نیز همین مراحل را می‌توانید طی کنید و پول خود را به ریال دریافت کنید.

برای خرید ارز دیجیتال ریپل از تراپی، کلیک کنید !

دوستان و همراهان همیشگی تراپی چنانچه در زمینه‌ی  استفاده از کیف پول ریپل و سایر کیف پول‌های ارزی تجربیات مفیدی کسب نموده‌اید، آن‌ها را از طریق کامنت با سایر دوستان در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 11 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر