وب مانی یک سیستم پرداخت در روسيه است كه با گذر زمان در سطح بين الملل گسترش يافت. اين سيستم پرداخت بين المللي با ارائه خدماتي نوين همچون پرداخت به صورت آنلاين و آفلاين همواره در بين برترين شركت هاي انتقال ارز در دنيا قرار دارد. اين شركت در راستاي ارائه خدمات ارزنده‌ي خود به جامعه‌ي بين المللي، به تازگي شارژ حساب وب ماني در بازي رولت را عرضه كرده كه با استقبال بي نظيري همراه بوده است. به منظور اطلاع بيشتر از نحوه‌ي شارژ حساب وب ماني در بازي رولت با تراپي همراه باشيد.

وب ماني چگونه كار مي‌كند؟

شما می‌توانید کارت‌ شارژ وب ماني را خریداری کنید یا در وب سایت آن حساب کاربری خود را ایجاد نماييد و يك كيف پول دريافت كنيد. جهت انتقال پول به صورت آنلاين بايد وب ماني را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب نماييد.

شارژ حساب وب ماني در بازي رولت

براي استفاده در وب ماني نيازي به كارت‌هاي اعتباري و حساب بانكي نيست.

ایجاد کارت حساب یا خرید

توسعه دهندگان وب ماني، این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده‌اند که در صورت نياز از اطلاعات پروفایل خود درFacebook ،LinkedIn ،Twitter ،Yahoo ،Google و MyOpenId براي ثبت نام سریع‌تر روند وب ماني استفاده كنند.

در صورتی که تمايلي به پيوند پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی به حساب وب ماني خود نداريد، باید اطلاعات خود را به صورت دستی پر کنید. براي اين منظور ابتدا وب ماني از شما، شماره تلفن و سپس چند جزئیات دیگر از جمله نام، آدرس، ایمیل و غیره را درخواست مي‌كند. مرحله بعدی تأیید آدرس ایمیل و شماره تلفن است و در آخر وارد كردن رمز ورود است.

تمامی این مراحل به علت وجود تحریم برای ایرانیان با مشکلاتی همراه است. اما شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی به راحتی می توانند این مراحل را برای شما انجام دهند. اگر تمایل داشتید از خدمات مجموعه تراپی استفاده کنید؛ لطفا دکمه زیر را انتخاب کنید.

افتتاح حساب وب مانی

پرداخت وجوه با استفاده از وب ماني

براي پرداخت بايد در وهله‌ي اول به اندازه‌ي كافي پول داشته باشيد، می‌توانید حساب وب ماني خود را از طریق انتقال سیم، سفارش پول یا استفاده از وجه نقدی و صرافی‌ها پر كنيد.

شارژ حساب وب مانی

برداشت پول از وب ماني

روشهای مختلفی برای برداشت پول از حساب وب ماني وجود دارد. یکی از اين روش‌ها، اين است كه به حساب بانکی که به پروفایل وب ماني خود پیوند داده‌اید، انتقال دهید. روش دیگر استفاده از کارت‌های ویزا یا مستر کارت است. گزینه سوم مبدل‌های آنلاین و صرافی‌ها می‌باشند. برای بهره مندی از خدمات مجموعه تراپی، لینک زیر را انتخاب کنید.

نقد کردن حساب وب مانی

مزایای استفاده از وب مانی

مزاياي استفاده از وب ماني براي انواع خريدهاي آنلاين و آفلاين عبارتند از:

  • استفاده از وب مانی به صورت آنلاین و آفلاین
  • استفاده از وب مانی بدون نیاز به ثبت نام
  • سیستمی ایمن و قابل اطمینان

شارژ حساب وب ماني در بازي رولت

وب مانی به تازگی خدماتی به منظور شارژ حساب وب ماني در بازي رولت در نظر گرفته است كه از نظر امنیت و قابلیت اطمینان 100٪ بازخورد دارند. در صورتيكه تمايل به بازي رولت با دلار آمريكا هستيد، به راحتي به هر اندازه‌اي كه مي‌خواهيد مي‌توانيد در سايت اصلي سپرده گذاري كنيد.

اگر به جای دلار آمریکا، دوست دارید رولت آنلاین را با یورو در وب ماني شارژ كنيد، يك حساب در سايت اصلي رولت باز كنيد و در آن وجه واريزي خود را وارد كنيد. در صورتيكه براي اولين بار مقدار هزينه‌اي را در اين سايت سپرده مي‌كنيد، به صورت کاملا رایگانINSTANT حداکثر تا 200 یورو پاداش داده مي‌شود.

شارژ حساب وب ماني در بازي رولت

بنابراين اگر 100 يورو حساب خود را شارژ كنيد، در واقع 300 يورو پول واقعي دريافت خواهيد كرد.

به منظور سپرده يا شارژ  حساب رولت خود بايد مراحل ارائه شده در ادامه را دنبال نماييد:

اطلاعات شخصی: براي دريافت پول بايد ابتدا اطلاعات شخصي خود همچون ايميل‌تان را وارد نماييد.

تاييد ايميل

به صفحه اصلي سايت بازي برويد، روي لينك WebMoney كليك كنيد، از شما سوال خواهد شد كه به چه ميزان هزينه با آدرس ايميل مرتبط به اكانت وب ماني خود شارژ ميكنيد.

تأییدپرداخت

سپس از سایت بازی به وب سایت وب مانی، جایی که باید رمز ورود خود را وارد و تأیید کنید، بروید و وجه مورد نظر خود را به حساب اصلی بازی واریز کنید.

پس از ارسال پرداخت در سایت اصلی بازی، باید بلافاصله وجوه موجود در حساب بازی خود را مشاهده کنید، سپس مي‌توانيد بازی رولت را شروع کنید. به ياد داشته باشيد كه پس از ثبت نام، شماره حساب 12 رقمی را بر اساس ارز مورد استفاده برای حساب دریافت خواهیدکرد، اين شماره را حتما نزد خود نگه داريد.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 01 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    ایزدی ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر
    من برای پرداخت آنلاین یک بازی نیاز به وب مانی دارم
    سایت شما کد پیمر وب مانی را ارایه می دهد ؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و احترام
    خدمات وب مانی و کد پیمر در سایت انجام می شود
    عضویت را در سایت انجام دهید و سفارش خود را ثبت کنید
    سفارش وب مانی در سایت بصورت اتوماتیک و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود
    موفق باشید

  • تصویر آواتار
    Shahin Jabarzade ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    حساب کار بریم شارژ نمیشه چیکار باید بکنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . مشکل خود را بصورت تیکت برای همکاران ما ارسال فرمایید تا سریعا مشکل شما را مرتفع نمایند .پیروز باشید

فرم ارسال نظرات کاربر