امروزه همه ما بسیار گرفتاریم و هر کدام در تلاش هستیم تا از استعداد و توانایی مان به نحو احسنت استفاده کنیم؛ پیشرفت کرده و به درآمد بالاتری دست پیدا کنیم. دوستان ایرانی زیادی وجود دارند که با تکیه بر توانایی شان، به درآمد ارزی دست پیدا کرده اند و برای ما باعث افتخار است که خدمت فروش درآمد ارزی جهت تبدیل دلار های تان به ریال را برای شما انجام می دهیم.

فروش درآمد ارزی

همیشه شروع کردن سخت است. شاید نیاز به یک انگیزه قوی دارد تا بتوانید تابو را بشکنید! اما زمانی که به هدف تان دست پیدا کنید شیرینی موفقیت، آنچنان سختی و تلخی راه را برایتان کمرنگ می کند که دیگر یادتان نمی آید در این راه چند بار شکست خورده اید.

فروش درآمد ارزی

متخصصان ما با هدف ایجاد بستری مناسب و مورد اطمینان، جهت فروش درآمد ارزی تان ایجاد گردیده است. مجموعه تراپی در اندیشه پیشرفت در زمینه کاری ارائه خدمات ارزی بوده است و در این راستا برنامه ها و اقدامات مختلفی انجام داده است. از جمله این اقدامات نقد کردن درآمد ارزی شما برای فروش دلار پی پال برای تبدیل آن به ریال می باشد.

نحوه تبدیل دلار به ریال توسط تراپی

از اینکه ما را برای فروش درآمد ارزی و تبدیل تبدیل پی پال به ریال انتخاب کرده اید، از شما سپاسگزاریم. مراحل کار بسیار ساده می باشد. اول لازم است که در سایت ثبت نام بفرمائید. سپس از طریق لینک زیر، درخواست نقد کردن درآمد ارزی را برای ما ارسال نمائید.

تبدیل درآمد ارزی به ریال

 

  • در بخش توضیحات، لازم است تا اطلاعات مورد نیاز را برای همکاران ما ارسال فرمائید. برای مبالغ بالای 200 دلار، نیاز به شماره شبا بانک می باشد و مبالغ کمتر از آن، تنها شماره کارت بانکی تان ، کافی است.

پس از آن، در همین تیکت، متخصصان ما برای شما کیف پول پی پال تراپی با توجه به درخواست تان ارسال خواهند کرد.

در مرحله بعدی لازم است تا شما وجه را به کیف پول تراپی واریز فرمائید و منتظر تائید دریافت از جانب متخصصان ما باشید.

پس از آن، همکاران ما معادل ریالی وجه درخواستی تان را به حساب بانکی که در زمان درخواست سفارش، ارسال کرده اید واریز خواهند کرد.

تاریخ انتشار 23 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر