در مقاله های ارز دیجیتال بیت کوین چیست ، تفاوت بیت کوین با اتریوم و کسب بیت کوین رایگان توضیحات کاربردی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین را در اختیار شما کاربران عزیز قرار  دادم. همچنین در مقاله هک کردن بیت کوین چگونه است در مورد احتمال هک کیف پول بیت کوین توضیحاتی را بیان کردم و به این موضوع پرداختم که احتمال هک کردن ارز دیجیتال بیت کوین وجود دارد. اخیرا مسئول یکی از بانک های نیجریه مصاحبه ای انجام داده است که در آن به این موضوع پرداخته است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین همانند قمار است و لازم است که در مورد عملکرد این ارز تجدید نظر شود. در این مقاله می خواهیم به اهمیت موضوع هک ارز بیت کوین در بازارهای جهانی بپردازیم. 

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

بررسی جایگاه ارز بیت کوین و اهمیت امنیت آن :

ارز بیت کوین

با توجه به بررسی هایی که اخیرا انجام شده است، تعداد زیادی از سرمایه گذاران از ارز بیت کوین برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. از طرفی صحبت هایی در مورد هک کردن رمز گذاری این ارز وجود دارد که موجب نگرانی افراد زیادی شود. همین موضوع باعث شده است که نوسان های زیادی در مورد این ارز در بازارهای جهانی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اخیرا یکی از بازارهای تجارتی توکیو هک شد و به میزان 530 میلیون دلار با ارزش NEM دزدیده شد. این مقدار یکی از بزرگترین مقدارهایی بود که اخیرا مورد هک قرار گرفت. این شرایط باعث شده است که تقاضای افراد برای افزایش دقت و امنیت در ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر شود. کشورهای چین و کره شمالی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال سخت گیری بیشتری می کنند ولی با این وجود همچنان درخواست در مورد این ارزها روز به روز در حال افزایش اشت. با توجه به نرخ کاهشی که این ارز در ماه اخیر داشته است، هدف این بود که دوباره بتواند این ارزش را افزایش دهد بنابراین در تلاش است که با افزایش میزان امنیت خود ارز جهانی خود را بالا ببرد. که این تلاش باعث شده است که ارزش ارز بیت کوین در روزهای اخیر به میزان 5 درصد افزایش پیدا کند.

با این وجود بیت کوین هنوز نتوانسته است که جایگاه مناسب خود را در ابتدای سال 2018 پیدا کند ولی با توجه به مسائلی که در مورد امنیت ارز بیت کوین مطرح است و همچنین در نظر گرفتن نیاز بازارهای جهانی در تلاش است که جایگاهی بهتر از قبل برای خود دست و پا کند. 

همراهان گرامی در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 14 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر