PayPal روند پرداخت ها را از طریق مشتریان تان، آن هم به صورت آنلاین برای کالاها و خدماتی که ارائه می دهید، ساده تر می کند. پی پال به طور خودکار، هر زمانی که یک پرداخت انجام شود یک اعلان به شما و مشتریان تان ارسال می کند. در صورتی که رسید را تایید نکنید؛ آن پرداخت هم صورت نمی پذیرد. اگر برای مشتریان تان و یا روش های کسب و کار تان نیاز به رسید برای هر پرداخت داشته باشید، می توانید برای هر تراکنشی که توسط پی پال صورت می پذیرد یکسری جزئیات ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا شما را با روش ارسال اعلام رسید در پی پال آگاه کنیم.

ارسال اعلام رسید در پی پال

ارسال اعلام رسید در پی پال

گام های زیر به شما کمک می کند تا ایجاد ارسال اعلام رسید در پی پال ، را به راحتی انجام دهید.

1. وارد حساب PayPal خود شوید.

2. برای مشاهده فعالیت های اخیر خود، بر روی تب "My Account" کلیک کنید.

3. در بخش «My recent activity» در صفحه بر روی لینک «Payments received» کلیک کنید.

4. برای ایجاد رسید معامله پرداختی به تاریخ یا نام نیاز دارید. اول از همه برای تنظیم تاریخ، بر روی جعبه تاریخ کلیک کرده و تاریخ جدید را برای شروع جستجو انتخاب کنید و دکمه «Show» را برای گسترش دوره جستجوی فعالیت حساب تان انتخاب کنید.

5. لینک رسیدتان را با انتخاب گزینه "Details" به معامله ای که علاقه دارید می توانید مرتبط کنید.

6. با استفاده از ماوس خود، متن بین «Transaction details» و پیوند «Go to History» را انتخاب کنید. سپس "Ctrl-C" از صفحه کلید را فشار دهید یا با زدن راست کلیک موس خود، بر روی گزینه "Copy" کلیک کنید.

7. محتوای کپی شده را به یک ویرایشگر ساده متن مانند Notepad ، پیست (paste) فرمائید.

8. از اطلاعاتی که در نودپد قرار داده اید، بخش هایی را که در رسیدتان به آن نیاز ندارید حذف کنید. به عنوان مثال، شما می توانید اطلاعات "Customer Service URL" یا "Issue a refund" را حذف کنید.

9. هر متنی را که لازم دارید اضافه کنید تا رسید را مختصر، قابل نمایش و به راحتی، قابل درک کنید.

10. رسید را تحت نام یک فایل ذخیره کنید که معامله را با محصول، نام مشتری یا تاریخ شناسایی می کند. به عنوان مثال، یک رسید برای چاپگر که در تاریخ 21 مه 2012 خریداری شده است می تواند با نام PrinterPurchase05212012.txt ذخیره شود.

11. متن رسید تکمیل شده را کپی کنید و در ایمیل تان paste کنید و سپس به صورت ایمیل به مشتری ارسال کنید.

 

اگر یک محصول را به مشتری خود منتقل می کنید، می توانید یک کپی از رسید ایجاد شده را همراه با محصول تان ارسال نمائید. اگر یک سرویس را به جای یک محصول فیزیکی ارائه دهید، می توانید یک رسید چاپی به مشتریان تان ارسال کنید.

 

توجه:

متنی که از وب سایت پی پال به طور مستقیم ایجاد می شود، ممکن است شامل ویژگی های قالب بندی باشد که ویرایش و یا حذف آن از دیتابیس دشوار باشد. پس بهتر است قبل از نهایی کردن، آن را در ویرایشگر های معتبر، ادیت فرمائید و سپس برای مشتریان تان ارسال نمائید.

 

امیدوارم با آموزش ایجاد ارسال اعلام رسید در پی پال توانسته باشیم گام مثبتی در پیشبرد اهداف شما برداشته باشیم. متخصصان ما در تراپی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در چت آنلاین هستند.

تاریخ انتشار 28 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر