در مورد بیت کوین شاید خیلی از مواقع مطالبی راخوانده و شنیده ایم. اما به نظر من خواندن تمامی این مطالب علاوه بر این که می تواند خسته کننده باشد بلکه می تواند موجب سردرگمی شما در دنیای ارز دیجیتال نیز شود. و ار آنجایی که تراپی همیشه به فکر رفاه حال مخاطب خود است امروز تصمیم گرفتم بایدها و نبایدهای بیت کوین را به شما معرفی کنم تا بتوانید از سرمایه گذاری خود در این ارز دیجیتال بیشترین بهره را ببرید.

می توان گفت از زمانی که بیت کوین به وجود آمده است چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است. البته تمامی ارزهای دیجیتال دارای چالش هایی بوده اند اما در مورد بیت کوین وضعیت وفرق دارد چرا که این ارز گزینه اول برای بسیاری از سرمایه گذاران در دنیای تجارت است.

 یکی از چالش هایی که در مورد بیت کوین و هر ارز دیجیتال دیگری مطرح است این است که کجا باید آن را نگه داشت تا از امنیت مناسبی برخوردار باشد.  علاوه بر این امروزه سرویس های مختلفی وجود دارند که شما از طریق آن ها می توانید بیت کوین رایگان دریافت نمایید. بسیاری از این سرویس ها برای انجام این کار از رمز کیف پول شما استفاده می کنند که ممکن است از بین رفتن ارز شما شود.

بایدها و نبایدهای بیت کوین

بایدها و نبایدهای بیت کوین

  • ارز دیجیتال خود را در کیف پول های سخت افزاری نگه دارید : اگر شما از مخاطبان تراپی باشید حتما می دانید که ما توصیه شدیدی می کنیم که ارز خود را در سرویس های اکسچنجینگ نگهداری نکنید. چرا که علاوه بر اینکه امنیت ارز شما به خوبی تامین نمی شود بلکه شما کنترل مستقیمی روی ارز خود و رمز نگهداری آن نخواهید داشت.
  • ارز خود را در نرم افزارهای کیف پول نگهداری کنید : ممکن است برای برخی از افراد خرید کیف پول سخت افزاری به هر دلیلی مانند بالا بودن قیمت آن ها مقدور نباشد. بنابراین راه جایگزینی که با به شما پیشنهاد می دهیم این است که از نرم افزارهای مطمئن استفاده کنید. با استفاده از نرم افزارهایی مانند Mycelium ، Coinomi ، Jaxx و Exodus شما می توانید خودتان سطح امنیت ارز خود را تعیین نمایید. همچنین شما می توانید از کیف پول های کاغذی استفاده کنید که من بنابر دو دلیل آن ها را توصیه نمی کنم. یکی اینکه الان کیف پول های سخت افزاری وجود دارند و دوم این که استفاده از این نوع کیف پول در دراز مدت برای شما خسته کننده خواهد بود.
  • رمز بیت کوین را هرجایی نگه ندارید : در صورتی که شما رمز امنیتی خود را از دست بدهید به هیچ عنوان نمی توانید ارز از دست رفته را بازگردانید.  

بایدها و نبایدهای بیت کوین

در نهایت به این نکته اشاره کنیم که امنیت ارز شما در دستان خود شماست. تنها با استفاده از نکات بیان شده، بایدها و نبایدهای بیت کوین می توانید به راحتی از سرمایه گذاری خود سود ببرید. در صورتی که می خواهید با روش های دریافت سود از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال آشنا شوید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

 

تاریخ انتشار 22 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر