شاتر استوک یک شرکت آمریکایی پیشرو در تکنولوژی می باشد که یک پلتفرم خلاقانه شامل محتواهای با کیفیت و ابزارهای فوق العاده ارائه کرده است. این وبسایت دارای مجموعه ای متنوع از برنامه ها، متخصصین، تیم فعال در زمینه‌ی طراحی گرافیکی و بسیاری از ابزارهای ادیت می‌باشد. نمونه کارهای ارائه شده‌یشاتراستوک  برای انواع برندها شامل Bigstock، Offset، PremiumBeat، Rex Features وShutterstock Custom  بوده است. جان در سال 2003 شاتراستوک را با هزاران عکس دیجیتال راه اندازی کرد. او یک کارآفرین فوق العاده بود که توانست نیاز کاربران به داشتن تصاویر مجازی، با هزینه‌ای مناسب را رفع کند و برای اولین بار یک فروشگاه آنلاین جهت به اشتراک گذاری جهانی تصاویر راه اندازی کرد. از آن به بعد، Shutterstock به مجموعه ای شامل محصولات مرتبط با برندهای تجاری تبدیل شد، که به کسب و کارها، سازمان های بازاریابی و سازمان های رسانه ای در سرتاسر جهان خدمات رسانی می کند. جان دارای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه کلمبیا و مدرک کارشناسی علوم رایانه و ریاضیات از دانشگاه ایالتی نیویورک می باشد. به طور کلی می توان گفت شاتراستاک مجموعه ای بزرگ و یا بهتر بگوئیم، انباری از عکس، فوتیج، موسیقی و ابزارهای ویرایشگر است. شاتراستاک کتابخانه ای است متشکل از هزاران عکس و وکتور گرافیکی رایگان و حدود 10 میلیون کلیپ ویدئویی و موسیقی و تصاویر نمایشی که می توان آن‌ها را خریداری کرده و استفاده کرد. در این مقاله به معرفی بیشتر این وب سایت و نیز نحوه‌‌ی خرید اکانت شاتراستوک (shutterstock) خواهیم پرداخت.

دوستانی که در زمینه‌ی طراحی گرافیکی فعالیت دارید و انواع عکس و وکتور و... از ملزومات اساسی کار شما می باشد و عزیزان طراحی که در یافتن عکس های با کیفیت و البته در سایز مناسب کارتان، با مشکل مواجه هستید، به شما توصیه می کنیم که به وب سایت شاتراستوک مراجعه نموده و از انواع پکیج ارائه شده در این وب سایت با موضوع های متنوع و در زمینه‌های مختلف بازدید نموده و جهت استفاده در زمینه‌ی کاری خود آن ها را تهیه و دانلود نمائید. فقط توجه کنید که برخی از این پکیج ها به صورت رایگان ارائه شده اند و شما به راحتی می توانید آن ها را دانلود کنید. اما برای استفاده از سایر عکس ها می بایست هزینه‌ی آن را پرداخت نمائید. در واقع روند کار به این ترتیب است که پس از اینکه در سایت ثبت نام کردید، می بایست اکانت خریداری کرده تا بتوانید از عکس ها و سایر محصولات سایت استفاده نمائید. در ادامه نحوه‌ی خرید اکانت و پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت از سایت شاتراستوک را برای شما بیان خواهیم کرد. پس در ادامه نیز با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید:

معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس

نحوه خرید اکانت شاتراستوک (shutterstock)

گام اول : به منظور خرید اکانت شاتراستوک (shutterstock) برای تهیه‌ی پکیج های محصولات این سایت، ابتدا به آدرس www.shutterstock.com مراجعه نمائید. پس از ورود به سایت در قسمت بالا سمت راست گزینه ی pricing را انتخاب کنید.

اکانت شاتراستوک (shutterstock)

گام دوم : با انتخاب گزینه‌ی pricing وارد صفحه‌ی خرید اکانت شاتراستوک (shutterstock) می شوید. در این صفحه کلیه‌ی پکیج های ارائه شده همراه با شرایط اشتراک در هر کدام و هزینه ها به طور واضح مشخص شده است. همانطور که در بخش شماره‌ی یک در تصویر ملاحظه می کنید، تعداد محتویات هر پکیج مشخص شده و قیمت اشتراک ماهیانه‌ی هر کدام هم در مقابل آن نوشته شده است. در ضمن در صورت هر گونه تغییر هزینه ها، قطعا بلافاصله قیمت ها در سایت به روز رسانی می شود.

اکانت شاتراستوک (shutterstock)

در بخش شماره دو تصویر ملاحظه می کنید که هزینه‌ی پیش خرید بسته‌ی محصولات قرار داده شده است که پس از انتشار آن تا مدت یکسال می توانید آن ها را دانلود نمائید.

دوستان عزیز، این را هم بدانید که اکانت های شاتراستوک، تک کاربره و چند کاربره می باشد، یعنی در صورت خرید اکانت های چندکاربره، امکان استفاده ی چند کاربر از بسته های ارائه شده وجود خواهد داشت. همچنین امکان اشتراک ماهیانه و سالیانه برای کاربران فراهم شده است.

به این ترتیب پس از اینکه گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کردید، گزینه‌ی buy now را کلیک نمائید تا وارد صفحه‌ی مربوط به پرداخت هزینه شوید.

پرداخت هزینه ی خرید اکانت شاتراستوک (shutterstock)

همراهان گرامی، برای پرداخت هزینه‌ی شاتر استوک نیاز به کارت های اعتباری دبیت کارت یا مستر کارت دارید. اما اگر هیچ کدام از این کارت های اعتباری را در اختیار ندارید و امکان تهیه‌ی کارت اعتباری هم برای شما وجود ندارد می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه‌ی خرید اکانت شاتراستوک را برای شما انجام می دهیم تا فرایند خرید شما تکمیل گردد و بتوانید پکیج خریداری شده را دانلود کرده و از عکس های ارائه شده استفاده نمائید.

پرداخت هزینه ی خرید اکانت شاتر استوک به ریال توسط تراپی

دوستان گرامی، همانطور که گفته شد در صورتی که هیچ نوع کارت اعتباری در اختیار ندارید، کافیست فقط لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن، پرداخت هزینهی خرید اکانت شاتراستوک را برای شما انجام می‌دهند.

همراهان همیشگی تراپی در صورتی که در فرایند خرید اکانت از سایت شاتراستوک با مشکل مواجه شدید با ما تماس گرفته و مشکل خود را با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید. ارائه‌ی خدمات به شما عزیزان، افتخار ماست. لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 13 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مهناز مرجانی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام هزینه های اشتراک شاتر استوک به تومان حدودا چقدره/؟ و شماچقدر دریافت میکنید برای واسطه که ما کارت نداریم

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت یخر
      جهت مشخص شدن نرخ ریال می بایستی مبلغ سفارش خود را اعلام نمایید
      توجه کنید کارمزدی دریافت نمی شود شما باید مبلغ سفارش خود را ثبت نمایید

فرم ارسال نظرات کاربر