مدت زمان زیادی است که بسیاری از مردم با Skrill آشنا هستند. این شرکت در سال 2001 با نام Moneybookers تأسیس شد و برای ارائه طیف وسیعی از خدمات مالی تکامل یافت. در اصل Skrill در بطن خود نوعی بستر پرداخت دیجیتالی مانند PayPal داشت که چند سال پس از پی پال تأسیس شد و هرگز نتوانسته است به اندازه پی پال سهم بازار را بدست آورد. همچنین Skrill در برخی از هزینه‌ها،  اندکی بیشتر از پی پال است. آیا مایلید تا با این سیستم پرداخت و نحوه‌ی انتقال پول با اسکریل آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

آشنایی با نحوه ی انتقال پول با اسکریل

طبق گفته Skrill ، این سیستم پرداخت الکترونیکی میلیون‌ها مشتری دارند و همچنین بیش از 100000 فروشنده و تاجر در سراسر دنیا از این پلتفرم برای حساب های تجاری خود استفاده می‌کنند. این شرکت همچنین دارای یک پلتفرم بین المللی انتقال پول است که استفاده از آن آسان‌تر از Skrill برای ارسال پول به خارج از کشور است و یک کیف پول دیجیتالی برای کشورهای منتخب نیز ارائه کرده است. اگر مایلید تا با پلتفرم‌های اسکیل اشنا شوید، همچنان ما را همراهی کنید.

انتقال پول با اسکریل

اسکریل پلتفرم‌های بسیاری ارائه کرده است

قبل از تصمیم گیری برای ثبت نام جهت ایجاد یک حساب شخصی Skrill ، خوب است ابتدا اطلاعات کافی در مورد جنبه‌های مختلف این سیستم پرداخت اینترنتی کسب نمائید.. برخلاف برخی سیستم‌های پردازش پرداخت که برای کاربران امکان استفاده از این سیستم برای انتقال وجه با کمترین نرخ‌ها را فراهم کرده است، در مورد استفاده از اسکریل و هزینه‌های آن  باید کمی محتاط باشید.

به عنوان مثال ، اگر می‌خواهید برای کسی در کشور دیگری پول ارسال کنید ، استفاده از یک حساب Skrill هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت تا  استفاده از سیستم انتقال پول با اسکریل . این تفاوت هزینه بین حساب Skrill و Skrill Money Transfer آن احتمالاً بیش از 5٪ خواهد بود.

همین مسئله نیز کم و بیش در مورد سایر معاملات موجود در حساب شخصی Skrill وجود دارد. اگرچه دریافت پول با پلتفرم Skrill رایگان است اما واریز پول به حساب اسکریل، هم هزینه بر و هم زمان بر خواهد بود.

پس خوب است که با سیستم انتقال پول با اسکریل هم آشنا شوید تا برای نقال و انتقالات ارزی خود به صورت بین المللی با مشکل مواجه نشوید. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا برای شما سیستم انتقال پول اسکریل را معرفی کنیم.

آشنایی با نحوه انتقال پول با اسکریل

سیستم انتقال پول با اسکریل یا Skrill Transfer Money راهی برای انتقال پول از طریق حساب بانکی ، کارت اعتباری یا دبیت کارت به حساب‌های بانکی در کشورهای دیگر است. برای استفاده از سیستم انتقال پول با اسکریل  نیازی به داشتن حساب Skrill ندارید ، و این یک راه بسیار ارزان‌تر برای ارسال پول به خارج از طریق پلتفرم معمولی Skrill است.

در اصل هیچ هزینه‌ای برای ارسال پول با Skrill Money Transfer وجود ندارد. در این سرویس ارائه شده توسط اسکریل، همان روزی که پول ارسال می‌شود به حساب بانکی گیرنده وارد می‌شود. البته بسته به موقعیت مکانی که پول به آنجا ارسال می‌شود،  تا 5 روز طول می کشد تا در دسترس گیرنده قرار گیرد.

انتقال پول با اسکریل

در کدام کشورها امکان استفاده از سیستم انتقال پول با اسکریل وجود دارد؟

اگر شما در یکی از این کشورها ساکن هستید، می‌توانید از طریق سیستم انتقال پول با اسکریل پول ارسال کنید.

آندورا ، استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، بلغارستان ، بحرین ، کانادا ، سوئیس ، کلمبیا ، قبرس ، جمهوری چک ، آلمان ، دانمارک ، اسپانیا ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، انگلیس ، یونان ، هنگ کنگ ، کرواسی ، مجارستان ، هند ، ایرلند ، ایسلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، اردن ، کویت ، لوکزامبورگ ، لیتوانی ، لتونی ، مراکش ، مالت ، مالزی ، هلند ، نروژ ، نیوزلند ، عمان ، لهستان ، پرتغال ، قطر ، رومانی ، سن مارینو ، عربستان سعودی ، سنگاپور ، صربستان ، اسلواکی ، کره جنوبی ، اسلوونی ، سوئد ، تایلند ، تونس ، ترکیه ، تایوان ، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی.

و اگر ساکن یکی از کشورهای زیر هستید می توانید پولی را که از طریق سیستم انتقال پول اسکریل برای شما ارسال شده است را دریافت کنید.

اتریش ، استرالیا ، بنگلادش ، بلژیک ، قبرس ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، هند (انتقال هند به هند مجاز نیست) ، اندونزی ، ایرلند ، ایتالیا ، کنیا ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، نپال ، هلند ، مالزی ، مالتا ، موناکو ، لهستان ، فیلیپین ، پرتغال ، سان مارینو ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سریلانکا ، تایلند ، ویتنام ، انگلستان.

سیستم انتقال پول اسکریل به طور مداوم مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کل یک گزینه کم هزینه برای انتقال پول بین المللی است. استفاده از آن آسان است و توسط هر دو سازمان كنترل رفتارهای مالی (FCA) در انگلیس و همچنین وزارت امور خارجه شبکه اجرای جرائم مالی (FinCEN) قانونا به تائید رسیده است.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 28 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    تیموری ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام بر شما
    من مبلغی دلار را باید برای یکی از شرکت های خارج از کشورانتقال بدم اون شرکت به من یک ایمیل ارسال مرده است امامتاسفانه خودم حساب اسکریل را ندارم
    چگونه می توانم دلار را به حساب اسکریل به خارج از کشور واریز کنم
    ممنونم

فرم ارسال نظرات کاربر