این روزها طرفداران ارز دیجیتال بسیار زیاد شده‌اند و افراد بسیاری هستند که به سوی کسب در آمد از این ارزهای رمزنگاری شده روی آورده‌اند. شاید برای شما نیز تعجب برانگیز باشد که در هر جمعی که وارد می‌شوید صحبت از ارز دیجیتال به میان است و علاقه‌مندان به حوزه‌ی کریپتوکارنسی، مایلند تا در مورد بلاک چین، ویژگی و نحوه‌ی عملکرد آن اطلاعات به دست آورند. اما آیا می‌دانید که همه‌ی ارزهای دیجیتال ارزشمند نیستند؟ آیا می‌دانید که از میان ارزهای دیجیتال استخراج شده تنها برخی از آن‌ها هستند که ارزش مبادله دارند و می‌توان از طریق آن‌ها به سود رسید. در این مقاله با تراپی همراه شوید؛ ما برای شما خواهیم گفت که چرا  بیش از 50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند .

آیا می‌دانید همه‌ی ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند و فقط برخی از آ ن‌ها ارزشمندند؟

چرا 50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند ؟

همانطور که گفته شد برخی علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال گمان می‌کنند که هر نوع ارز دیجیتال که بر پایه ی تکنولوژی بلاک چین است، می‌تواند کاربرد داشته باشد در حالی که این گمان کاملا اشتباه است و جالب است بدانید که 50 درصد ارزهای دیجیتال موجود در بازار کاربرد ندارند .

50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند

بر اساس مطالعاتی که بر روی ارزهای دیجیتال استخراج شده انجام شده است، کمتر از نیمی از ارزهای دیجیتال واقعا ارزشمند هستند و عملکرد قابل قبولی در بازار ارز دیجیتال داشته‌اند و 50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند .

طبق تحقیقات به عمل آمده بر روی 100 ارز دیجیتال توسط موسسه‌ی "اینوست این بلاک چین" (Invest in Blockchain)، مشخص شده است که تنها 40 مورد از ارزهای دیجیتال در بازار دارای اعتبار هستند و عملکرد صحیحی در بازار داشته باشته است.

مطالعاتی که در مورد ارزهای دیجیتال محبوب و معروف نظیر بیت کوین ، اتریوم و... انجام شده است، نشان داده است که در ابتدای سال 2018 دیگر مانند سابق ارزهای دیجیتال روند صعودی خود راطی نکرده است و دارای یک سیر نزولی بوده است. اما تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که این سیر نزولی به این شکل ادامه پیدا نخواهد کرد و بازار ارزهای رمزنگاری شده مجددا سیر صعودی پیدا خواهد کرد و وضعیت بازار بهبود خواهد یافت تا جایی که برخی از متخصصین در زمینه ارزهای دیجیتال بر این باورند که قیمت این ارزهای دیجیتال به بالاترین حد خود خواهد رسید و ارزش آن از آنچه در اواخر سال 2017 شاهد آن بودیم نیز بیشتر خواهد شد.

جالب است بدانید که بسیاری از افراد بر این باورند که صرفا اگر یک ارز دیجیتال بر روی یک بلاک چین توزیع شده باشد، آن ارز دیجیتال معتبر است و یک ارز دیجیتال کاربردی به حساب می‌آید . اما باید به آن‌ها بگوئیم که تنها داشتن یک بلاک چین نمی‌تواند معیار خوبی برای سنجش میزان اعتبار و عملکرد صحیح یک ارز دیجیتال در بازار باشد. و 50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند .

البته این تحقیقات هم بر روی ارزهای دیجیتال شناخته شده مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و... انجام شده است و هم بر روی ارزهای دیجیتالی که کمتر شناخته شده‌اند مثل زن کش و زی کش و... صورت گرفته است و طبق آنچه گفته شد نتایجی که به دست آمده است، نشان می‌دهد  که تنها کمتر از 50 درصد از ارزهای دیجیتال موجود در بازار، کاربردی هستند.

50 درصد ارزهای دیجیتال کاربردی ندارند

دوستان و همراهان گرامی در این مقاله شما عزیزان را با این حقیقت آشنا کردیم که همه‌ی ارزهای دیجیتال کاربردی نیستند و بیش از 50 درصد ارزهای دیجیتال کاربرد ندارند . چنانچه شما از فعالان حوزه‌ی ارز دیجیتال هستید و هم اکنون ارز خاصی را برای مبادله انتخاب می‌کنید، حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که از عملکرد صحیح آن در بازار آگاهی و اطمینان کافی داشته باشید.

دوستان همیشه همراه تراپی، از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. دوستان گرامی چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ما با مشکلی مواجه شدید یا سوالی به ذهن داشتید حتما آن را با ما در میان بگذارید.

قطعا بسیاری از شما عزیزان نیز از فعالان حوزه‌ی ارز دیجیتال هستید و در این زمینه به نکات مفیدی برخورده‌اید. چنانچه تجربیات مفیدی در رابطه با ارزهای دیجیتال کاربردی در بازار کسب نموده‌اید، در صورتی که مایل هستید آن را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

گرامیان، لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. حضورتان قوت قلبی ست برای ارائه‌ی خدمات ارزنده‌تر از جانب ما برای شما.

تاریخ انتشار 01 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر