این روزها استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی توانسته است بار سنگین شرکت در کلاس‌های حضوری را از دوش بسیاری از افراد علاقه‌مند به کسب و علم و دانش بردارد. به طور مثال برای یادگیری زبان انگلیسی بسیاری از افراد از Duolingo استفاده می‌کنند. برای علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه برنامه‌نویسی، نیز راه‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارد تا بتوانند از طریق آن‌ها برنامه‌نویسی را بیاموزند، به عنوان مثال سایت‌های بسیار مفیدی وجود دارد که به صورت آنلاین به آموزش کدنویسی پرداخته‌اند و یا اپلیکیشن‌های بسیاری نظیر mimo وجود دارد که می توانند آن را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نموده و برنامه نویسی را یاد بگیرند، دوستان همیشه همراه تراپی در این مقاله قصد داریم وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) را به شما معرفی کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

استک اورفلو (Stackoverflow) چیست؟

سال‌ها بود که بسیاری از برنامه‌نویسان در حین کد نویسی به مشکلاتی بر می‌خوردند که راه حلی برای آن‌ها پیدا نمی‌کردند و یا اگر راه‌حل آن‌ها پیدا می‌شد، زمان زیادی طول می‌کشید تا به پاسخ سوال خود برسند. اما با وجود وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) دیگر برنامه نویسان زمان زیادی را صرف بر طرف کردند مشکلات خود نخواهند  کرد، کافیست سوال خود را در این وب سایت مطرح کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایند. شاید بپرسید چگونه؟

استک اورفلو (Stackoverflow)

در پاسخ به این سوال خوب است به مطالب بیشتری در مورد وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) اشاره کنیم. همچنان همراه ما باشید.

 آشنایی با وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow)

وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) که در سال 2008 راه اندازی شد، یکی از بزرگ‌ترین و قابل اعتمادترین وب سایت‌ها برای یادگیری کدنویسی، برای به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات مفید خود با دیگران و...می‌باشد. هر ماه بیش از 50 میلیون کاربر به این وب سایت سر می‌زنند تا به حل مشکلات مطرح شده توسط  کاربران بپردازند و یا اینکه پرسش‌های خود را مطرح کنند.

گفتیم که وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) یکی از قابل اعتماد ترین وب سایت هاست. می دانید چرا؟

چرا وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) قابل اعتماد است؟

مطالبی که بر روی وب سایت استک اورفلو توسط متخصصین و برنامه نویسان خبره و حرفه‌ای قرار می‌گیرد، مورد نظر سنجی قرار می‌گیرد و از کاربران خواسته می‌شود که پس از مطرح کردن سوال خود، از میان پاسخ‌های ارائه شده به بهترین پاسخ رای دهند. بنابراین همیشه بهترین جواب‌ها که توسط بسیاری از کاربران مورد تائید قرار گرفته است بر روی سایت می‌ماند.

در وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود دست یابید

اگر قبلا از مطالب وب سایت استک اورفلو استفاده کرده باشید، مطمئنا متوجه این مزیت سایت شده‌اید که در کمتر از 5 دقیقه پاسخ سوالتان را دریافت نموده‌اید. شاید بپرسید که علت چیست؟ و چرا در وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین جواب‌ها دریافت می‌شود.

پاسخ این سوال این است که زمانی که شما سوال خود را تایپ می‌کنید، کلیه‌ی سوالات مشابه سوال شما را که قبلا افراد مانند شما با آن برخورد کرده‌اند  مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب مطالب و سوالات اضافه که وقت کاربران را بگیرد، در این سایت وجود ندارد.

به علاوه همانطور که گفتیم چون کاربران به سوالات امتیاز می‌دهند، در نتیجه بعد از مدتی، سوالاتی که کمترین آرا را آورده‌اند از بین سوالات حذف می‌شود، چرا که به منزله‌ی سوالات بی ارزش شناخته می‌شوند.

استک اورفلو (Stackoverflow)

به این ترتیب شما تنها اطلاعات مفید را روی سایت خواهید یافت.

وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) محلی  برای یافتن شغل

در این وب سایت علاوه بر اینکه به بهترین پاسخ‌ها رای داده می‌شود، به نویسندگان آن‌ها یا به عبارتی کسانی که پاسخ صحیح و بهینه را مطرح کرده‌اند نیز امتیاز داده می‌شود. به این ترتیب برای افرادی که از امتیازات بالاتری برخوردارند، پیشنهاد کاری وجود دارد.

کلام آخر

دوستان عزیزی که در زمینه برنامه‌نویسی فعالیت می‌کنید، و تا امروز  با وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) آشنایی نداشتید، از امروز به بعد دیگر نگران سوالات خود  در زمینه برنامه‌نویسی نباشید. شما با مراجعه به سایت استک اورفلو می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. دوستان گرامی لطفا سوالات و مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی با ما مطرح نمائید.

گرامیان در صورتی که شما نیز تجربه استفاده از وب سایت استک اورفلو (Stackoverflow) را داشته‌اید و به مطالب مفیدی دست یافته‌اید از طریق کامنت آن‌ها را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 12 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر