در مقاله قبلی مهمترین تکنیک هایی که برای شروع یک کسب و کار موفق باید مد نظر داشته باشید را در اختیار شما قرار دادیم. در این قسمت می توانید از سایر نکاتی که برای معرفی برند خود در میان رقبایتان مد نظر داشته باشید، آگاه شوید. با تراپی همراه باشید.

مهمترین نکات در شروع یک کسب و کار موفق

تیم خود را بسازید.

برای شروع کار خود به مهمترین چیزی که نیاز دارید افرادی است که بتوانند از شروع و از همان ابتدای کار همراه شما باشند و در طی کردن مسیر موفقت در کنارتان باقی بمانند. اهمیت این قسمت از کمپانی شما دقیقا به اندازه اهمیت محصولات و خدماتی است که می خواهید ارائه دهید. بنابراین در نظر داشته باشید که برای داشتن یک کسب و کار موفق باید شناخت درستی از اعضای تیم خود داشته باشید، نقاط ضعف و قوت آنها را بشناسید و از آن ها برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید. با انجام این کار می توانید تشخصی دهید که هر کدام از افراد تیم شما برای چه سمتی مناسب هستند و چگونه باید آنها را در کنار هم قرار داد تا بتوان یک کار گروهی موفق داشت. پس سعی کنید وظیفه هر فردی را به طور مشخص برایش تعیین نمایید.

کسب و کار موفق

فروشندگان و بازاریابان خود را انتخاب نمایید.

شروع یک کسب و کار موفق طبیعتا کار مشکلی است. پس طبیعتا شما نباید انتظار داشته باشید که تمامی کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید. پس سعی کنید که با تقسیم کردن کارها، بتوانید کیفیت انجام امور مختلف را بهبود ببخشید چرا که برای انجام هر کاری از متخصصانش می توانید استفاده کنید. برای معرفی محصولات و خدمات خود باید از افرادی استفاده کنید که به آنها اعتماد زیادی دارید چرا که به نوعی اطلاعات خصوصی در رابطه با محصولاتتان را در اختیارشان قرار می دهید و باید مطمئن باشید که از این داده ها به درستی استفاده می کنند. علاوه بر این با استفاده از این افراد می توانید ردیابی از الگوی رفتار مشتری داشته باشید چرا که بازاریابان هستند که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط بوده و می توانند فیدبک آنها را به شما انتقال دهند. پس استفاده از این افراد را تیم خود فراموش نکنید.

استفاده از تبلیغات هدفمند جهت معرفی برند.

همانطور که می دانید برای شروع یک کسب و کار موفق افراد از برند شما اطلاعی ندارند. بنابراین باید کاری که انجام می دهید به همراه هدفتان از انجام کار را در اختیارشان قرار دهید. برای انجام این کار باید از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات فقط قرار دادن عکس به همراه محتوایی درون آن نیست. پس سعی کنید برای انجام این کار از یک استراتژی هدفمند استفاده کنید. در این استراتژی باید تعیین کنید که کدام شبکه اجتماعی برای کار شما مناسب است، چه محتوایی بیشترین بازخورد را دارد، از کدام سلبریتی ها می توانید استفاده کنید و ... . به عنوان مثال اگر شما در زمینه تولید کالایی در حال فعالیت هستید، می توانید با استفاده از ویدئو های تبلیغاتی و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی، مزایای آن را به طور مستقیم به کاربران نشان دهید، تا اعتماد آنها را به خود جلب کنید.

کسب و کار موفق

در سری اول تبلیغات خود چون می خواهید معرفی برند را انجام دهید، حتما از لوگوی خود در تمامی محتواها استفاده کنید تا بتوانید چشم کاربر را به خود عادت داده و در ذهنش باقی بمانید.

کسب و کار خود را رونق دهید.

مسلما از همان ابتدا هدف شما راه اندازی یک کسب و کار موفق است اما باید این را در طول مسیر کاری خود نشان دهید. پس کاری که می توانید انجام دهید این است که برخی از اهداف خود را به صورت بلند مدت و برخی دیگر را کوتاه مدت تعیین کنید تا هر از چندگاهی به مشتریان خود نشان دهید که در ارتقا بخشیدن به فعالیت های کاری خود هستید و می توانید نیاز آنها را به بهترین شکل پاسخ دهید.

همراهان عزیز فراموش نکنید که داشتن اهداف بلند برای شروع یک کسب و کار موفق بد نیست ولی بهتر است که برای همه چیز زمان بندی انجام دهید و سعی کنید به موقع به آنها برسید تا از مشکلاتی که در مسیر کاری‌تان ایجاد می شود نا امید نشده و ادامه دهید.

تاریخ انتشار 17 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر