همانطور که می دانید امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و سرمایه گذاران ترجیح می دهند که برای رهایی از فشار تورم به سمت فعالیت در زمینه ارزهای دیجتال بروند و راه ها و روش های به دست آوردن و استخراج ارز دیجیتال را بیاموزند. اگر شما دوست عزیز از جمله افراد علاقه مند به مطالعه و فعالیت در زمینه ارزهای دیجتال هستید، قطعا با مهم ترین ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین، آلت کوین، لایت کوین، ریپل، اتریوم و ... آشنا هستید. اما آیا تا کنون در مورد تتر (tether) شنیده اید؟ آیا از مزایا و معایب این ارز دیجیتال آگاهی دارید؟ در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالب مفیدی را در این مزنیه برای شما بیان کنیم.

آشنایی با ارز دیجتال تتر (tether)

تتر (tether) نوعی ارز دیجیتال است که از لحاظ ارزش با دلار برابری می‌کند و قیمت آن هم قیمت یک دلار آمریکا است. می‌دانید انگیزه‌ی ارائه‌ی این ارز دیجیتال چه بوده است؟ تتر (tether) به این منظور ظهور کرده است تا به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار معرفی شود که می‌تواند مانند یک دلار دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.

تتر (tether)

 تتر (tether) یکی از ارزهای دیجیتال پایدار معروف است که حتی در بسیاری از مواقع به عنوان یک جایزین برای دلار در میادلات مورد استفاده قرار می گیرد. مانند هر ارز دیجیتال دیگری تتر (tether) از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کند و بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال تتر (tether) 100 درصد توسط USD بلاک شده است.

مزایای ارز دیجیتال تتر (tether) چیست؟

از جمله مزایای تتر می توان به این موار اشاره کرد که :

  • تتر یک ارز دیجیتال پایدار است.
  • تتر یک ارز دیجیتال ارزشمند و هم قیمت دلار است
  • ارز دیجیتال بسیار امن است و در دنیای نا امن ارزهای دیجیتال تتر می توان یک انتخاب خوب باشد.

آنچه باید درمورد این ارز دیجیتال بدانید این است که کسانی که به دنبال یک ارز رمزنگاری شده‌ی پایدار هستند، اما نمی‌خواهند مانند تتر، شدیدا تحت تاثیر دلار باشد، باید به آن‌ها بگوئیم که شما در شرایط سختی برای انتخاب هستید چرا که در مورد ارزهای دیجیتال پایدار دقیقا همان مشکلات و نگرانی‌هایی مطرح می‌شود که در مورد تتر مطرح است.

حقیقت این است که برخی نگرانی‌ها در مورد این ارز دیجیتال وجود دارد که هر کابر قبل از اینکه از آن استفاده نماید یا در این زمینه بخواهد فعالیت کند باید در مورد آن‌ها آگاهی داشته باشد.

به عبارت دیگر، برخی از نگرانی‌ها در مورد ماهیت متمرکز تتر (tether) و برخی نگرانی‌های دیگر در مورد این واقعیت وجود دارد که برای افراد امکان وریفای کامل سیستمی که تتر برای نشان دادن آن از طریق اسناد و تکنولوژی بلاک چین عمومی و...تلاش می‌کند، وجود ندارد.

برای خرید ارز دیجیتال  تتر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید تتر از تراپی

 

تتر (tether)

البته این نگرانی ها د رمورد این ارز دیجیتال، واقعی هستند و حقیقت دارند، اما این باعث نمی شود که فعالیت در زمینه ی این ارز دیجتال را متوقف نمائیم، آن هم زمانی که این ارز دیجیتال یکی از گزینه های بسیار مناسب است.

علی‌رغم بسیاری از نگرانی‌هایی که در مورد تتر وجود دارد،باید بگویئم که این ارز دیجیتال به راحتی قابل استفاده است و در بسیاری از مبادلات از این ارز دیجیتال به راحتی می‌توان استفاده کرد و نسبت به ارزهای دیگر همواره در جریان است و رکودی برای آن وجود ندارد.

دوستان عزیز در این مقاله سعی کردیم تا شما را با یکی دیگر از ارزهای دیجیتال به نام تتر (tether) آشنا کنیم. همانطور که گفته شد تتر از لحاظ ارزشی مانند دلار است و یک تتر به اندازه‌ی یک دلار می‌ارزد. بنابراین می‌توان آن را به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار در نظر گرفت. از طرفی به علت اینکه ارزش آن با دلار برابری می‌کند به راحتی برای انجام خریدها یا سایر مبادلات می‌توان از آن استفاده کرد. اما همانطور که اشاره کردیم مشکلاتی نیز در ارتباط این ارز دیجیتال، مانند هر ارز دیجیتال پایدار دیگر وجود دارد که بایستی آن‌ها را نیز مد نظر قرار داد.

گرامیان از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر در زمینه ارزهای دیجیتال با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 31 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    ایلار ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ایا تتر هم میخرید هم میفروشید نرخش چطور هست؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله هم فروش و هم خرید انجام میشود
      ارز دیجیتال تتر تک نرخی بوده ،و شما پس از احراز هویت میتوانید نرخ ها رو در پنل کاربریتون ببینید

  • تصویر آواتار
    روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوست عزیز
    بله هم فروش و هم خرید انجام میشود
    ارز دیجیتال تتر تک نرخی بوده ،و شما پس از احراز هویت میتوانید نرخ ها رو در پنل کاربریتون ببینید

فرم ارسال نظرات کاربر