در میان انواع ارزهای رمزنگاری شده، اتریوم به عنوان یکی از بهترین ارزها جهت سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود. خصوصا از سال 2017 تا کنون که توجه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کرده است. به همین سبب، در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم بپردازیم.

برای خرید ارز دیجیتال اتریوم، کلیک کنید!

همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از محبوب ترین انواع ارزهای دیجیتال است که به صورت غیرمتمرکز کار می‌کند. از جمله مزایای این ارز دیجیتال، امکان انتقال و پرداخت ارزی به صورت بین المللی، بدون نیاز به شخص ثالث و یا بانک می‌باشد. چرا که همه چیز از طریق پروتکل‌های آنلاین و اینترنت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام می‌شوند.

جالب است بدانید که در سال جاری، کاپ بازار اتریوم به 200 میلیارد رسیده است. اما چه چیزی باعث شده که توجه بسیاری به این ارز دیجیتال جلب شود؟ مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ اگر شما هم کنجکاو هستید که دلیل این محبوبیت را بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم

محبوبیت روز افزون اتریوم

در میان انواع ارز دیجیتال موجود، اتریوم در دو سال گذشته توانسته جایگاه خود را به عنوان دومین ارز محبوب حفظ کند. و از این موقعیت برای پیشرفت روز افزونش استفاده نماید.

بد نیست بدانید که ایده پیاده سازی این ارز دیجیتال، برای اولین بار توسط Vitalik Buterin در سن 19 سالگی در سال 2013 مطرح شد. امروزه بسیاری از افراد از انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال جهت نگهداری و سرمایه گذاری در این ارز رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. به نظر بسیاری از اقتصاددانان، دلیل محبوبیت این ارز در میان مردم، سرعت و امنیت بالا جهت انجام تراکنش‌های ارزی می‌باشد.

افزایش قیمت اتریوم

برخلاف بیت کوین که نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می‌کند، اتریوم تقریبا همیشه ارزش ثابت و البته رو افزایشی داشته است. می‌توان گفت از سال 2016 تا کنون، قیمت اتریوم آهسته اما پیوسته افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر، ارزش اتریوم چیزی حدود 700 دلار می‌باشد.

آینده اتریوم

با وجود اینکه ابهامات زیادی در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما می‌توان گفت که یکی از مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم ، آینده‌دار بودن آن است. چرا که بسیاری از تحلیل گران مسائل اقتصادی معتقد هستند که اتریوم می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را متحول کند. همانطور که Uber و Airbnb تحول عظیمی در صنایع مربوط به خود ایجاد کردند.

مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

تبادل اتریوم

با توجه به اینکه اتریوم در میان افراد مختلف در سراسر جهان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، بعید نیست که تقریبا تمامی سرویس‌های ارز دیجیتال از این ارز پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از انواع cryptocurrency exchange این ارز دیجیتال را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و تجارت کنید.

در میان انواع صرافی‌های موجود، صرافی Coinbase نه تنها قابل اعتماد بوده بلکه پشتیبانی خوبی در ازای خدمات و سرویس‌های موجود، ارائه می‌دهد.

خرید با اتریوم

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم می‌توان بیان کرد، امکان خرید با اتریوم می باشد. به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک، به زودی بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، امکان خرید با اتریوم را به سایر روش‌های پرداخت خود اضافه می‌کنند.

Overstock.com یکی از فروشگاه‌های آنلاین است که در حال حاضر از این روش برای پرداخت آنلاین استفاده می‌کند.

 

برای سفارش خرید اتریوم کلیک کنید!

نتیجه گیری

در این مقاله برخی از مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم را بیان کردیم. اما به خاطر داشته باشید که مسئولیت سرمایه گذاری در این ارز در نهایت به عهده خودتان است. چرا که نه تنها ارزهای دیجیتال، بلکه سایر زمینه‌های سرمایه گذاری همواره با ریسک‌های مختلفی همراه هستند. پس اگر تمام تکنیک‌های تحلیل بازار ارز دیجیتال را می‌دانید و قدرت ریسک پذیری بالایی دارید، می توانید شانس خود را جهت چندین برابر کردن سرمایه گذاریتان از این طریق، امتحان کنید.

تاریخ انتشار 22 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
افزایش کارمزد اتریوم
مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟
هک صرافی UpBit
ERC-20
اتریوم
تفاوت بیت کوین و اتریوم
معرفی اتریوم (Ethereum)
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر