شما با اپلیکیشن‌های بسیاری آشنا هستید و با بسیاری از آن‌ها کار کرده‌اید و از امکانات مفید و کاربردی آن‌ها بهره‌مند شده‌اید از جمله اپلیکیشن‌های یادگیری زبان‌های خارجه، برنامه‌نویسی، کسب درآمد، مسیریابی و....اما یک سوال، آیا همیشه برای یافتن پارکینگ در مرکز شهر با مشکل مواجه هستید؟ یا به دلیل پیدا نکردن جای پارک مناسب قرارهای کاری خود را از دست داده‌­اید؟ اصلا تا به حال از اپلیکیشن­‌های رایگان برای یافتن پارکینگ استفاده کرده­‌اید؟ با افزایشُ تعداد ماشین‌­ها، جای پارک مناسب برای دارندگان آن‌ها تبدیل به یکی بزر‌‌‌گ­ترین معضلات شهری شده است. از این رو متخصصان فناوری اطلاعات با آگاهی از این نیاز مبرم در دنیا، سعی در رفع آن با استفاده از ساخت اپلیکیشن‌های تلفن همراه کردند. جهت آشنایی با بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ در ادامه با تراپی همراه باشید.

 بهترین اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ را بشناسید

اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نه تنها جای پارک، بلکه هزینه تعداد ساعات ماندن ماشین در پارکینگ، خطوط زرد و تعداد فضای خالی برای پارک را نشان می­‌دهند. در ادامه به معرفی پر ستاره‌­ترین و محبوب­‌ترین اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ خواهیم پرداخت، لطفا با ما همراه شوید.

اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ

AppyParking (4 stars)

این برنامه در لندن و 11 شهر بزرگ دیگر در انگلستان کار می­‌کند. AppyParking رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسندی دارد که از طریق یک نقشه تعاملی کار می­‌کند. اگرچه در ابتدا استفاده از این اپلیکیشن بسیار گیج کننده است اما به سرعت تبدیل به یکی از برنامه‌­های محبوب در گوشی‌­های همراه شما خواهد شد. در این برنامه مناطق سبز رنگ روی نقشه نشان دهنده­‌ی محل پارک رایگان و مناطق قرمز رنگ بیانگر اعمال محدودیت در آن ناحیه است.

Parkmobile (3 stars)

از این برنامه در بعضی از ماشین­‌های پرداخت و نمایش استفاده می‌­شود، این اپلیکیشن به کسانی که علاقه‌­ای به پرداخت هزینه‌­ی پارک با استفاده از پول نقد یا کارت ندارند، کمک شایانی می­‌کند. اما یکی از معایب این اپلیکیشن ضعیف عمل کردن آن در یافتن محل پارک در اولین مکان ممکن است. شما می­‌توانید ازParkmobile  به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت آنلاین و بدون نیاز به پارکومتر استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می­‌توانید چندین وسیله نقلیه را در حساب کاربری خود ذخیره کنید، مدت زمان پارک ماشین خود را از راه دور افزایش دهید و همچنین محل پارک مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید.

JustPark (3 stars)

این اپلیکیشن به اشخاص اجازه می­‌دهد تا پارکینگ­‌های خود را برای ساعاتی به افراد دیگر اجاره دهند، بنابراین مسافران می‌­توانند با استفاده از این اپلیکیشن از فضاهای عمومی یا خصوصی برای پارک ماشین­‌های خود استفاده کنند. با این حال مشکل این اپلیکیشن پوشش محدود فضاهای عمومی است. با استفاده از این برنامه همچنین می‌­توانید جای پارک خود را رزرو کنید و با استفاده از درگاه­­‌های پرداخت آنلاین هزینه خود را بپردازید.

RingGo (4 stars)

RingGo  بزرگ‌ترین شرکت پارکینگ تلفن همراه در انگلستان است، شما ممکن است آرم این شرکت را اخیرا در پارکینگ­‌های مختلف مشاهده کرده باشید. اپلیکیشن این شرکت به دلیل استفاده راحت‌­تر و جایگزینی مناسب به جای تلفن خودکار ایجاد شده است. این اپلیکیشن دارای قابلیت‌­هایی همچون جستجو براساس مکان، مدیریت حساب، پیدا کردن ماشین و همچنین استفاده راحت و آسان از رابط کاربری است.  

اپلیکیشن های پیدا کردن پارکینگ

Parkopedia (4 stars)

Parkopedia یک اپلیکیشن جهانی است که در بیش از 8000 شهر و ایالت در سراسر جهان قابل استفاده است. این برنامه به اندازه­‌ی AppyParking کامل و جامع نیست اما به دلیل قابلیت استفاده آن در بسیاری از مکان‌­ها و شهرها رتب‌ه­ی بالایی را در بین کاربران به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن در یافتن پارکینگ چه با استفاده از مکان فعلی چه با وارد کردن آدرس بسیار دقیق عمل م‌ی­کند. از جمله قابلی‌ت­های دیگر این برنامه انتخاب پارکینگ‌های خیابانی، رایگان و پارکینگ­‌های پذیرنده کارت اعتباری است. یکی از مشکلات اساسی این برنامه نداشتن درگاه پرداخت اینترنتی است. 

PayByPhone (2 stars)

این اپلیکیشن تنها با کد شناسایی پارک ماشین قابل استفاده است. با آگاهی از این کد، استفاده از اپلیکیشن PayByPhone بسیار سریع و آسان است. اما متاسفانه این برنامه از ویژگی‌­های مورد استفاده در اپلیکیشن­‌هایی همچون AppyParking، Parkopedia و RingGo بی بهره است. از امکانات این اپلیکیشن می‌­توان به پرداخت آنلاین، شناسایی پارکینگ­‌های دور از مکان فعلی، یادآوری رویداد، مدیریت حساب و راهنما و پشتیبان اشاره کرد. این برنامه هم اکنون در انگلستان، فرانسه، ایالات متحده و کانادا قابل استفاده است.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. در صورتی‌که در استفاده از این اپلیکیشن‌­ها، روند نصب و یافتن پارکینگ­‌های نزدیک به مکان فعلی و همچنین آشنایی با اپلیکیشن­‌های بهتر و ویژگی­‌های بیشتر اطلاع داشتید، لطفا نظرات خود را در کامنت­‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها بهره­‌مند شوند.

تاریخ انتشار 22 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر