کانادا یکی از محبوب ترین مقصد های مهاجرت در جهان است. سال های زیادی است که این کشور پذیرای تعدادی زیادی از مهاجرین خصوصا دانشجو است. اما اخیرا با وجود مشکلاتی که برای مهاجرت به کشور امریکا به وجود آمده است، به دلیل افزایش تقاضا برای این کشور، مهاجرت کمی مشکل شده است. اما نگران نباشید چرا که در این مقاله، تراپی آسان ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا را به شما معرفی می کند. همراهان عزیز اگر در مورد کانادا سوال دیگری نیز دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

هر آنچه که در رابطه با تحصیل در کانادا باید بدانید!

اخبار و قوانین جدید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص یا اصطلاحا اسکیل ورکر (skill worker)

سرمایه گذاری در کانادا 

3 راه آسان و ارزان برای مهاجرت به کانادا :

  • مهاجرت به کانادا از طریق کار :

جالب است بدانید که کانادا یکی از بزرگترین کشور های دنیای است که با کمبود نیروی کار خدمت گرا مواجه است. بنابراین فرصت های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد که شما با استفاده از مهارت خاص خود می توانید آن ها را پر کنید.

  • برنامه و ایده های تجاری راهی برای مهاجرت به کانادا :

در صورتی که شما می توانید در بخش صنعت ایده ای اقتصادی پیاده سازی کنید، کانادا با آغوشی باز از شما استقبال خواهد کرد. این شیوه مهاجرت بیشتر برای مهندسین مناسب است چرا که اصولا با یک برنامه ریزی معین برای روش انجام کار های مختلف و خصوصا افزایش و بهینه سازی تولید می توانند به راحتی جای خود را در کارخانه ها و صنایع مختلف این کشور باز کنند. استفاده از این مهارت برای اخذ اقامت نیز بسیار کارآمد است چرا که یکی از دوستانم، بعد از اتمام دوره تحصیلی خود با استفاده از ایده هایی که برای یک کارخانه تولید حبوبات داشت، توانست به راحتی مقدمات لازم برای اخذ اقامت خود را فراهم کند.

مهاجرت به کانادا
  • داشتن همسر کانادایی بی دردسر ترین راه برای مهاجرت به کانادا :

استفاده از این ایده برای هر کشوری قابل پیاده سازی است اما با توجه به این که بسیاری از افراد از طریق گول زدن دولت مورد نظر می خواهند این کار را انجام دهند، باید منتظر تایید مدارک خود باشید. پس کسی را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنید که ترجیحا اقامت این کشور را داشته باشد ;)

  • ادامه تحصیل راهی منطقی برای مهاجرت به کانادا :

با استفاده از این روش هم توانسته اید سطح زندگی خود را بالاتر ببرید و هم این که به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید. در صورتی که از پس هزینه های تحصیل بر می آیید که به راحتی می توانید مهاجرت کنید اما در غیر این صورت با ارائه مدارک تحصیلی خود که در سطح بالایی باید باشند، می توانید از دانشگاه های مختلف پذیرش گرفته و به خرج کانادا، زندگی در این کشور را تجربه کنید.

مهاجرت به کانادا
  • ویزای مسافرت به کانادا برای پیدا کردن کار :

همان طور که متوجه شده اید به محض این که شما بتوانید ثابت کنید برای این کشور مفید خواهید بود می توانید اقامت این کشور را بگیرید. پس در بدترین حالت شما می توانید ویزای مسافرتی بگیرید و در مدت زمانی که به این کشور سفر کرده اید، به دنبال کار برای خود باشید. البته توجه داشته باشید که نمی توانید با ویزای مسافرتی خود در کانادا مشغول به کار شوید ولی می توانید برای آینده با کمپانی مورد نظر صحبت کرده و اجازه کار را از آن ها دریافت کنید تا با استفاده از ویزای کار، امکان مهاجرت به کانادا را بدست آورید.

بیشتر بخوانید : 

بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل کدام است؟

سفر بدون ویزا چگونه است؟

ویزای شینگن چیست؟

رنکینگ بهترین دانشگاه ها در جهان سال 2018

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که کل فرآیند مهاجرت شما به کانادا به زمانی بین 9 الی 12 ماه نیاز دارد. همین مدت زمان کوتاه یکی دیگر از دلایل محبوبیت کانادا است.در صورتی که درخواست پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. امیدواریم با استفاده از روش های گفته شده بتوانید به آسانی مهاجرت به کانادا را تجربه کنید.

تاریخ انتشار 17 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر