پی پل به عنوان یک پیشرو در عرصه خدمات الکترونیکی و پرداخت ها و درگاه های دیجیتالی، قطعا به دنبال بستری غیرقابل رقابت است. عصر بعدی تجارت دیجیتال می تواند گزینه ای باشد که بسیاری از این سیستم ها به دنبال آن هستند. با تراپی همراه باشید تا درباره عصر بعدی تجارت دیجیتال و بستر تجارت پی پال مطالبی جالبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

عصر بعدی تجارت دیجیتال: بستر تجارت پی پال (The PayPal Commerce Platform)

در سالهای اخیر در تجارت دیجیتال تحولات شگرفی رخ داده است و موارد متعددی در مرحله بعدی تجارت جهانی است. تسلط و غالب شدن موبایل. روند فزاینده معاملات غیر نقدی در سراسر جهان. اشتراک تجارت آنلاین و آفلاین در جایی که اقدامات آنلاین منجر به خریدهای آفلاین می شوند و برعکس. خرید در پلت فورم و سکوهای اجتماعی روز به روز رایج تر می شود. مقرراتی مانند GDPR و Open Banking در حال شکل دادن به محیط جدیدی هستند که همه بتوانند به آن هدایت شده و از آن استفاده کنند. با وجود این همه پیچیدگی و فرصت واضح است که برقراری تجارت دیجیتال جهانی کاری نیست که یک شرکت به تنهایی بتواند انجام دهد.

بستر تجارت پی پال در جهان کنونی
درباره معایب و مزایای پی پال بیشتر بدانید.

در اینجا برای استناد سخنان بیل ردی (Bill Ready) مدیر عامل پی پال را با هم مرور می کنیم:

"ما سالها پیش سفری را آغاز کردیم تا پلت فرم پی پال را باز کنیم تا با سایر سیستم عامل ها و پلت فورم های فناوری، شبکه های پرداخت، بانک ها و بازرگانانی که دید مشابهی دارند برای پرداخت آسان تر دارند همکاری کرده، اصطکاک را کاهش داده و آن دسته از تجربیات بدون دردسر را برای بازرگانان و معامله کنندگان ایجاد کنیم. و همه این ها با همکاری، گوش دادن، یادگیری و حل مشکلات به کمک یکدیگر مقدور است. با توجه به این موضوع، امروز خوشحالیم که راه حل جدیدی را ارائه می دهیم که تجارت دیجیتالی را به دوره بعدی سوق دهد: بستر تجارت پی پال (The PayPal Commerce Platform).

پلتفرم  یا بستر تجارت پی پل به منظور پاسخگویی به نیازهای خاص بازارها و معاملات، ارائه دهندگان راه حل تجارت الکترونیکی، بسترهای سرمایه گذاری و موارد بیشتر به وسیله گردآوری وسیع ترین مجموعه ای از تکنولوژی ها، ابزارها، خدمات، و پرداخت هزینه تجارت هایی به هر اندازه در سراسر دنیا، است. بستر تجارت پی پال تقریبا به تجارتی دسترسی به یک بستر قابل انعطاف و قابل تنظیم می دهد که:

  • رشد جهانی را امکان پذیر می کند: کمک به مشاغل در مقیاس جهانی و ارتباط با بیش از 277 میلیون کاربر فعال PayPal و پذیرش مستقیم بیش از 100 ارز.
  • سازگاری را ساده می کند: ما راه شما را ساده می کنیم و به شما کمک می کنیم تا خواسته های در حال تحول مقررات محلی در سراسر بیش از 200 بازاری که ما در آن مشغول کاریم، برآورده شود.
  • محافظت را در اختیار شما قرار می دهد: با ریسک های زیاد و ابزارهای کلاهبرداری قدرتمند شده توسط هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی و با استفاده از معاملات  تریلیونی و بیش از 50 پتابایتس از داده ها؛
  • پیشنهادات پرداخت پایان به پایان (End-to-End) را قدرت می بخشد: دسترسی به خدمات پرداخت بیشتر که به نفع تجارت هاست، مانند Mobile POS، تأمین اعتبار تجاری و امکان ارائه اعتبار مصرف کننده برای خرید با پی پال است.

بستر تجارت پی پال و مزایای آن

بستر تجارت پی پال این ویژگی ها را به دلیل خدمات که فقط پی پال می تواند ارائه دهد امکان پذیر می کند:

یک پلتفرم دو طرفه که 277 میلیون کاربر فعال از جمله 22 میلیون بازرگان را در سراسر جهان به هم متصل می کند. پی پال این بستر را بر اساس اعتماد موجود بین خریداران و فروشندگان بنا کرده است و در طی 20 سال گذشته این اعتماد را پرورش داده است. بسیاری از سیستم عامل های پیشرو در جهان از جمله ، BigCommerce ، Facebook Marketplace ، Grailed ، Instagram ، Lightspeed ، Prestashop ، Shopware و Yahoo! از این شبکه قابل اعتماد از طریق بستر تجاری PayPal استفاده خواهند کرد.

ما در لحظه ای هستیم که در نهایت می توانیم فارغ از اندازه ، فناوری و قابلیت های مشابه را در دست همه مشاغل قرار دهیم. ما تجارت جهانی و مشارکت را با بستر تجاری PayPal با برنامه بستر تجارت پی پال زنده میکینم. برای قدرتمند سازی تجارت به روشی که اجازه دهد تا مشاغل بیشتر و افراد بیشتری از این اقتصاد دیجیتالی سود ببرند."

بیل ردی در جای دیگری از سخنان خود میگوید:

وقتی به دنیایی فکر می کنم که می خواهم در آن طی یک دهه بیدار شوم، نمی خواهم فقط یک مکان برای خرید آنلاین باشد. من می خواهم در دنیایی بیدار شوم که یک اکوسیستم پر رونق، پر جنب و جوش و متنوع از بازرگانان، فروشندگان، کارآفرینان و مشاغل با هر اندازه وجود دارد. این هدف ماست. ما می خواهیم در دنیای پیچیده دیجیتالی امروز به مشاغل بیشتری کمک کنیم که شروع شوند، رشد و پیشرفت کنند. این ساده است.

"از امروز ، پلت فرم تجارت پی پال در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده در دسترس خواهد بود و ما به دنبال گسترش بیش از 40 بازار تا پایان سال خواهیم بود. ما می دانیم که اتصالش خریداران و فروشندگان از هر اندازه بدون توجه به اینکه در کجا یا چگونه می توانند تجارت کنند، می تواند فرصت ها، شغل ها و رشد بیشتری ایجاد کند."

شما چه فکر می کنید؟ آیا تابحال از پی پال استفاده کرده اید؟ بستر تجارت پی پال را چگونه می بینید؟

تاریخ انتشار 23 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر