در مقاله ی خرید هاست حرفه ای  شما را با اصطلاح هاست آشنا کردیم و نحوه ی خرید آن را برای شما عزیزان آموزش دادیم. حال آنچه در این زمینه اهمیت پیدا می کند، این است که بر اساس چه معیار و فاکتورهایی می بایست به انتخاب بهترین هاست بپردازیم؟ و ممکن است سوالاتی از این قبیل برای شما مطرح شود : چگونه آیا می توان یک هاست مناسب را تشخیص داد؟ آیا هنوز هم مسئله ی پهنای باند و فضای ذخیره سازی بر روی دیسک در انتخاب هاست مهم است؟ چه نوع خدمات هاستینگ برای من مناسب است؟ و سوالاتی از این قبیل. بنابراین ما در این مقاله بر آن شدیم تا مطالبی را برای شما عنوان کنیم که بتواند در پاسخ به این سوالات به شما کمک کرده و بهترین انتخاب را در هنگام خرید هاست داشته باشید. پس لطفا با تراپی همراه باشید و این مقاله را تا پایان با دقت مطالعه نمائید.

نکات مهم در انتخاب بهترین هاست

نکته ی اول : نیازهای هاستینگ خود را بشناسید

توجه داشته باشید تا زمانی که شما نیازمندی های خود را دقیقا مشخص نکنید، نمی توانید یک هاست مناسب انتخاب کنید. پس قبل از این که برای هر کاری اقدام نمائید، ابتدا به طور دقیق نیازهای خود را بشناسید. به طور مثال از خود بپرسید که :

  • چه نوع وب سایتی قرار است ایجاد کنم؟
  • آیا یک وب سایت معمولی می خواهم ایجاد کنم؟
  • آیا در کارم به ویندوز اپلیکیشن هم نیاز پیدا می کنم؟
  • ایا نیاز است که اسکریپت خاصی در سایت من پشتیبانی شود؟
  • آیا وب سایت من به نرم افزار خاصی نیاز دارد؟
  • میزان ترافیکی که سایت شما می بایست تحمل کند چقدر است؟

بهترین هاست

این ها سوالاتی هستند که اگر به آن ها پاسخ دهید در واقع نیازهای خود را مشخص کرده اید. حتی در ذهن خود تصور کنید که در حال حاضر می خواهید وب سایت شما چگونه باشد، سپس برای ساخت و ایجاد آن اقدام نمائید.

نکته ی دوم : قابلیت اطمینان به سرور/  رتبه های آپتایم

برای انتخاب بهترین هاست هیچ چیز از این مهم تر نیست که وب هاست شما در هر روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آپ باشد. کاربران در سراسر دنیا با منطقه زمانی های مختلف، بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز از سایت شما بازدید کنند. بنابراین شما نیازمند یک سایت پایدار هستید، هم از لحاظ سرویس دهی و از هم لحاظ ارتباط با شبکه.

نکته ی سوم : دارا بودن قابلیت های ارتقا سرور

وب هاست های اشتراکی این روزها بسیار قدرتمند هستند. یک اکانت هاست اشتراکی می بایست بتواند امکانات قابلیت ارتقا وب سایت را پشتیبانی کند. هنگامی که پایگاه داده مشغول برقراری ارتباط با سرور شما می باشد، هر چه تعداد افرادی که با وب سایت شما ارتباط برقرار می کند، بیشتر باشد، ممکن است عملکرد و توان اجرایی را سیستم را پایین بیاورد. بنابراین، هاست شما می بایست در چنین مواقعی که سرور نیاز به بهبود بخشی و ارتقا دارد، کاملا مناسب انتخاب شود. پس برای بهترین هاست این نکته را هم نیز مد نظر قرار دهید.

نکته ی چهارم : هاست مناسب برای داشتن چندین دامنه ی اضافه

ممکن است برخی از افراد چندین دامنه خریداری کرده باشند. به طور مثال افرادی هستند که بیش از ۵۰ دامنه ثبت کرده اند. به منظور سامان دهی و جابه جایی این دامنه ها نیاز به یک فضای اضافه‌ی هاستینگ می باشد. بنابراین داشتن یک هاستی که امکان افزودن چندین دامنه در آن وجود داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. بنابراین در هنگام انتخاب هاست، سعی کنید از هاست هایی انتخاب کنید که حداقل امکان افزودن ۵۰ دامنه در آن وجود داشته باشد.

دوستان عزیز تا به این جا تنها به چند نکته از مهم ترین نکاتی که برای انتخاب هاست مناسب می بایست می دانستید اشاره کردیم. سایر نکات مهم و کلیدی را در قالب مقالاتی دیگر برای شما بیان خواهیم کرد. پس ما را در قسمت های بعدی این مقاله همراهی کنید.

تاریخ انتشار 13 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر