چنانچه قصد مهاجرت به کشوری دیگر را داشته باشید، مدارک بین المللی مختلفی هستند که بسته به کشور مقصد، باید آن‌ها را اخذ نمائید تا واجد شرایط ادامه تحصیل در آن کشور بشوید. به عنوان مثال مدارک آیلتس، تافل و   SSL و... از این دسته گواهینامه‌های بین المللی هستند. اما دسته‌ای دیگر از مدارک بین المللی هستند که در حوزه‌ی آی تی ارائه می‌شوند و با داشتن این مدارک می‌توان درآمد زیادی کسب کرد. آیا مایلید تا با پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT) در سال 2019 آشنا شوید؟ در ادامه با تراپی همراه باشید.

معرفی پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT) در سال 2019

در این بخش از مقاله شما را با پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT) که می‌توانید آن‌ها را دریافت نمائید و با استفاده از آن‌ها در زمینه‌های مختلفی از رشته‌ی آی تی به فعالیت و کسب درآمد بپردازید آشنا می‌کنیم.

پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT)

Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE)

در انتهای سال 2018 شرکت مایکروسافت سمت و سوی مدارک بین المللی خود را در زمینه‌ی آی تی تغییر داد و نتیجه‌ی آن برگزاری دوره هایی جهت ارائه‌ی مدرک MCSE شد. MCSE یکی از پردرآمدترین مدارک آی تی (IT) در سال 2019 است و در واقع شرکت بزرگ مایکروسافت با اشتیاق فراوان به سمت ارائه گواهینامه‌های حوزه ی کلودی رفت. میزان درآمد حاصل از فعالیت در این زمینه و با در دست داشتن این مدرک 121.288 دلار می‌باشد.

ITIL Foundation

ITIL Foundation در طول سی سال گذشته یکی از فریم ورک‌هایی می‌باشد که به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. این مدرک یکی از بهترین و پردرآمد ترین مدارک آی تی (IT) است که همه‌ی آنچه لازم است را در زمینه‌ی مدیریت کاربردی و عملیاتی IT پوشش می‌دهد. میزان درآمد در این رشته 120.566 دلار است. امسال فریم ورک ITIL ارتقا پیدا کرد و نسخه ی 4 آن ارائه شد و راه جدیدی را در پیش روی متخصصان در این حوزه باز نمود و با ارائه آن یک تحول بزرگ در حوزه‌ی دیجیتال رخ داد. این مدرک به عنوان یک فریم ورک برای مدیریت چرخه‌ی حیات آی تی محسوب می‌شود.

Certified Information Security Manager(CISM)

CISM یک گواهینامه متمرکز بر مدیریت است که بر متخصصینی که در زمینه‌ی ایجاد و مدیریت اطلاعات امنیتی فعالیت می‌کنند، متمرکز است. CISM مروج بهترین شیوه‌های امنیت بین‌المللی است. میزان درآمد آن حدود 118.412 دلار می‌باشد.

Certified in Risk and Information System Control(CRISC)

مدرک CRISC یکی از پردرآمدترین مدارک آی تی (IT) به حساب می‌آید. در دست داشتن این مدرک به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا بتوانند ریسک‌هایی که کار آن‌ها را تهدید می‌کنند بشناسند و مهارت‌های پیاده سازی، توسعه و نگهاری سیستم‌های کنترل اطلاعات را پردازش کنند. میزان در آمد برای دارندگان این مدرک حدود 117.395 دلار است.

Certified Ethical Hacker (CEH)

مدرک CEH یکی از پردرآمدترین مدارک آی تی می‌باشد که توسط انجمن بین المللی مشاوران تجارت الکترونیک ارائه شده است که هدف آن بر افسران و حسابرسان امنیتی، مدیران سایت و دیگر مسئولان شبکه و امنیت داده‌ها متمرکز شده است. هدف از ارائه‌ی این مدرک کسب مهارت مدیریت هک می‌باشد. میزان درآمدی که با در دست داشتن این مدرک می‌توانید کسب کنید حدود 116.306 دلار است.

پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT)

دوستان همراه، تا این بخش از مقاله شما را با چند نوع از پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT) آشنا کردیم. از دیگر مدراک مشابه که جز پر درآمدترین‌ها نیز هستند می‌توان از Citrix Certified Associate   Virtualization (CCA-V)  با 113.442 دلار درآمد، CompTIA Security+ با 110.321 دلار درآمد،   CompTIA Network+با 107.143 دلار درآمد ، Cisco Certified Networking Professional (CCNP) Routing and Switching با 106.957 دلار درآمد  نام برد.

دوستان گرامی، در این مقاله و مقاله‌ی قبلی سعی کردیم شما را با چند مدرک معتبر بین‌المللی که دارای درآمد بسیاری هستند، در سال 2019 آشنا کنیم، امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. چنانچه شما دوستان عزیز نیز از جمله افراد علاقه‌مند به رشته‌ی آی تی و یا دانشجوی رشته‌ی آی تی هستید می‌توانید برای دریافت این مدارک بین المللی اقدام نمائید. چنانچه برای پرداخت هزینه‌ی شرکت در آزمون‌ها و دریافت مدارک فوق با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران نباشید و با خیال راحت این کار را به ما بسپارید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی شرکت در آزمون های دریافت پر درآمد ترین مدارک آی تی (IT)

دوستان، چنانچه برای پرداخت هزینه‌ی آزمون‌ها به هر دلیل با مشکل مواجه هستید و یا هیچ یک از انواع کارت‌های اعتباری را در اختیار ندارید، می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ی آزمون روی کمک ما حساب کنید. برای پرداخت هزینه کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه آزمون را برای شما انجام خواهند داد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 25 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر