کشور کره‌ی جنوبی از جمله کشورهایی است که به دلیل وجود مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های توریستی که دارد، سالانه توریست‌ها و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و با وجود هزینه‌های بالا در این کشور، هنوز افراد بسیاری هستند که علاقه‌مند به بازدید از ساختمان‌های سنتی و جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند. واحد پول کره جنوبی وون (won) است. آیا می‌دانید برای انتقال پول به کره جنوبی از چه راهی باید اقدام کنید؟ با تراپی همراه شوید تا چگونگی ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی را برای شما بیان کنیم.

قیمت وون (won) ، واحد پول کره جنوبی

قیمت وون (won) از قیمت دلار ارزان‌تر است، بنابراین ارسال واحد پول کره جنوبی به این کشور برای اقوام و دوستان بسیار به صرفه‌تر از دلار است. همچنین از آنجا که قیمت واحدهای ارزی کلا در حال نوسان است، قیمت دقیقی برای آن‌ها نمی‌توان مشخص کرد.

ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی

آشنایی با نحوه ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی

اگر قصد کرده‌اید که به کره‌ی جنوبی مهاجرت کنید یا اگر اعضای خانواده‌ی شما در کره‌ی حنوبی اقامت دارند، شما نیاز به مبادلات ارزی با کره‌ی جنوبی دارید. از آنجا که این کشور، محلی مناسب برای زندگی، ادامه تحصیل، کار و ... می‌باشد، تعداد مهاجرانی که از کشور ما این کشور سفر کرده‌اند نیز کم نمی‌باشد. پس خوب است با نحوه‌ی ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی آشنا شوید.

کلا ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی از طریق صرافی‌ها کمی دشوار است، چرا که بیشتر صرافی‌ها تنها ارزهایی که در دنیا بیشتر رایج هستند را نقل و انتقال داده و مبادله می‌کنند.

از طرفی به دلیل وجود تحریم‌هایی که بر علیه کشور ایران وجود دارد حواله‌ی واحدهای ارزی از ایران به برخی از کشورها به طور مستقیم امکان پذیر نخواهد بود. اما راه‌ها و روش‌هایی وجود دارد که می‌توان به صورت غیر مستقیم ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی را انجام داد که در ادامه به ذکر این روش‌ها پرداخته‌ایم.

راه‌ها و روش‌های ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی

برای ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی شما می‌توانید از طریق شرکت‌های بزرگ انتقال پول بین المللی اقدام نمائید. این شرکت‌های بزرگ عبارتند از وسترن یونیون که البته ارسال حواله‌های ارزی از طریق وسترن یونیون انکی گران قیمت است و هزینه‌ی قابل توجهی را به عنوان کارمزد باید بایت این کار بپردازید.

ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی از طریق سوئیفت نیز امکان پذیر است. همچنین شرکت بزرگ پرداخت های ارزی بین المللی پی پال نیز برای این کار گزینه ی مناسبی است.

شما همجنین می‌توانید ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی را از طریق مانی گرام انجام دهید. مانی گرام نیز مانند وسترن یونیون کارمزد بالایی برای نقل و انتقالات و تبدیل واحدهای ارزی در نظر گرفته است.

این‌ها چهار روشی است که از طریق آن‌ها می‌توان به نقل و انتقالات ارزی پرداخت.

ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی

اما همانظور که گفته شد، به دلیل وجود تحریم‌های موجود بر علیه کشورما ایران، بسیاری از کاربران ایرانی نمی‌توانند از طریق IP ادرس ایران به این پلتفرم‌ها متصل شوند و نقل و انتقالات مالی را انجام دهند. بنابراین لازم است که آدرس IP خود را تغییر دهید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییردهنده‌ی آدرس IP نیز نمی‌توانید این کار را انجام دهید و شما نیاز دارید که حتما از طریق واسطه‌های پرداخت ارزی اقدام نمائید.

ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی توسط تراپی

تیم تراپی ارائه دهنده‌ی انواع خدمات پرداخت و ارسال حواله‌های ارزی بین المللی می‌باشد. شما می‌توانید برای ارسال حواله وون (won) به کره جنوبی از طریق وب سایت تراپی اقدام نمائید.

برای این منظور کافیست در وب سایت ما به آدرس  www.trapay.net  ثبت نام نمائید و پس از ورود ب حساب کاربری خود و احراز هویت در سایت تراپی ، درخواست ارسال حواله را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی خواهیم کرد و راهنمایی‌های لازم را برای شما ارائه خواهیم داد.

گرامیان، از اینکه همواره با ما همراه هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 09 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر