کارت‌‌های تراول ایزی (TravelEZ) محصول صرافی Al Fardan از کشور امارت متحده عربی مي باشند. این نوع کارت‌های پیش پرداخت امكانات ويژه اي را برای كاربران فراهم می کنند و بيشتر از 13 ارز را پشتیبانی مي‌كند. با استفاده از برنامه تلفن همراه، دارنده کارت می تواند ارزها را در زمان واقعی مدیریت کند و تمامي امكانات از جمله تاریخچه معاملات و استعلام آنها استفاده نمايد. این کارت ها به صورت روزانه بین 100 تا 3000 دلار قابل شارژ مي باشند و همچنین سقف محدودیت سالیانه آنها 30000 دلار آمریکا می باشد.  کارت Travelez کارت دبيت، اعتباری یا کارت شارژ نیست. نمی توان برای كسب پول نقد از اين كارت استفاده كرد. واحد پول USD ،Travelez يا دلار آمریکا (USD) است. معاملات در ارزهای غیر از دلارهای آمریکا مطابق با آن به دلار آمریکا تبدیل می شوند. 

امكانات و ويژگي هاي تراول ایزی

در ادامه به برخي از امكانات و ويژگي هاي تراول ایزی پرداخته شده است:

  • مدت اعتبار اين كارت از زمان صدور دو سال می باشد در صورتی که نام روی آن حک شود مدت اعتبار دو سال و نیم ( 30 ماه ) خواهد بود.
  • اين كارت قابل شارژ و افتتاح با استفاده از دلار آمريكا است، اما قابلیت خرید به وسیله 13 ارز از جمله یورو، پوند، درهم، لیر و …. می باشد.
  • محدودیت سقف سالیانه اين كارت 30000 دلار آمریکا
  • با استفاده از اين كارت قادر به خرید از فروشگاه های آنلاین پشتیبان مستر كارت مي‌‌باشيد
  • قابلیت استفاده در تمامی پایانه های فروشگاهی ( POS )  خارج از کشور متصل به مستر كارت
  • سقف خرید روزانه با استفاده از این کارت نامحدود است
  • سقف میزان شارژ روزانه این سایت 3000 دلار و میزان برداشت آن از طریق ATM 2500 دلار است

تراول ایزی

مکان استفاده از كارت تراول ایزی 

در ادامه به مكان ها و سايت‌هايي كه مي‌توان از  كارت travel ez  استفاده كرد اشاره شده است:

  • از آنجايي كه گوگل ادوردز براي كاربران ايراني تحريم است و قادر به پرداخت هزينه‌هاي آن با استفاده از حساب‌هاي بانكي و غيره نمي‌باشيد با استفاده از این کارت قادر به تبلیغات در آن خواهيد بود.
  • به دليل مشكلات سيستم‌هاي مالي، بسياري از افراد قادر به پرداخت هزينه‌هاي آزمون‌هاي بين المللي همچون آيلتس، تافل، gmat  خود به راحتي نمي‌باشند، با استفاده از اين كارت به راحتي مي‌توانيد هزينه‌هاي خود را پرداخت كنيد
  • يكي ديگر از امكانات استفاده از اين كارت‌ها واریز و پرداخت مبلغ مورد  نظر سفارت‌ها است
  • خريد كالا به راحتي از سايت‌هاي تجارت الكترونيك نظير علي بابا، آمازون و ...، بنابراين ديگر مشكلي در پرداخت هزينه و خريد كالاهاي خود از اين سايت‌ها نخواهيد داشت
  • دانشجويان بين المللي همواره با واریز هزینه‌های خوابگاهی و شهریه‌های دانشگاه‌ها به مشكل برخورد مي‌كنند، از اين رو با استفاده از اين كارت‌ها به راحتي مي‌توانند هزينه‌هاي خود را به راحتي و به سرعت پرداخت نمايند.
  • يكي از امكانات ديگر كارت تراول ايزي براي گيمرها، خرید لايسنس بازی و نرم افزار از فروشگاه‌های اپل و سامسونگ است

خدمات تراپي

در صورتيكه قصد سفارش و استفاده از اين كارت را داريد، مي‌توانيد از سايت تراپي سفارش دهيد. براي اين كار ابتدا در سايت تراپي عضو شويد، فرآيند عضويت در اين سايت به راحتي و به سرعت قابل انجام است. پس از ثبت نام به راحتی می توانید، به پشتیبانی تیکت بزنید و لینک آن را بفرستید تا همکاران ما در سریع ترین زمان کارت را برای شما خریداری کرده و شارژ نمایند. توجه نمایید که این کارت‌ها در دو کلاس Premium و Standard عرضه می‌شوند، مدت زمان عرضه کارت Premium، 12 روز کاری و مدت زمان عرضه کارت Standard در همان روز است. در کارت Standard  نام شما روی کارت حک نمی شود اما در کارت پریمیوم نام دارنده کارت روی آن ثبت خواهد شد. هزینه سقف کارمزد تبدیل ارز با استفاده از این کارت نیز در هر خرید و پرداختی 2.75 دلار آمریکا است. به یاد داشته باشید که هزینه برداشت و واریز در این کارت ها متفاوت است، بنابراین در هنگام سفارش آن با دقت بررسی نمایید که هیچ اشتباهی انجام ندهید. مدت اعتبار کارت Standard یک سال پس از اولین شارژ و میزان اعتبار کارت Premium سه سال پس از صدور می باشد.

همه دوست دارند که از پرداخت های ارزی استفاده کنند که دردسر کمتری داشته باشد؛ ووچر پرفکت مانی، ووچر وب مانی و تراول ایزی از جمله این خدمات ارزی می باشند.  

تاریخ انتشار 16 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر