وب سایت uni-assist نقطه اصلی برنامه‌های دانشجویی، برای دانشجویان دارای گواهی ها و مدارک آموزشی بین المللی می‌باشد  که  قصد دارند برای پذیرش در دیگر دانشگاه‌ها در کشور المان درخواست دهند و در حال حاضر با حدود 180 دانشگاه آلمانی مشغول به همکاری می‌باشد. با استفاده از برنامه کاربردی uni-assist ارزیابی درخواست اپلای دانشجویان بین المللی انجام می‌شود. این وب سایت مکانی است که شما می‌توانید همه دانشگاه‌هایی را که برنامه‌های کاربردی uni-assist را پشتیبانی می‌کنند پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید ببینید که آیا یک دانشگاه در روند VPD مشارکت می‌کند یا نه؛ ( که اگر این کار را انجام دهد، یک یادداشت را در زیر آدرس دانشگاه مشاهده خواهید کرد). در کل شما باید درباره دانشگاه انتخابی خود اطلاعات کافی داشته باشید. در وب سایت uni-assist درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد و اهداف کار ، ساختار سازمانی و اصول همکاری با دانشگاه‌ها، اپلای کردن و...مطالب مفیدی ارائه شده است که با مراجعه به آن سایت می‌توانید در این زمینه‌ها مطالعه نمائید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید.

uni-assist

آشنایی با عملکرد uni-assist

uni-assist در نوامبر سال 2003 تاسیس شد و به عنوان انجمن ثبت نام برای 41 داشگاه در آلمان مشغول به فعالیت شد. این انجمن در شهر برلین قرار دارد و تقریبا برای همه‌ی دانشگاه‌ها در کشور آلمان شناخته شده است. تصمیم گیری در مورد پذیرش در این انجمن توسط اعضای هیئت مدیره صورت می‌گیرد. این انجمن دارای 5 عضو منتخب و یک نماینده می‌باشد.

وظیفه‌ی اصلی uni-assist ارزیابی مدارک مدارس خارجی و دانشگاه‌های بین المللی و بررسی میزان مطابقت آن ‌ها با استانداردهای تحصیلی در آلمان می‌باشد. خدمت دیگری که در سایت uni-assist ارائه می‌شود عبارت است از پردازش ملزومات ورود به دانشگاه برای هر شخص. این موسسه دارای سال‌ها تجربه‌ی خدمت رسانی در این زمینه می‌باشد و مهارت‌های فراوانی تا کنون در این زمینه کسب نموده است. uni-assist برای دانشجویان بین المللی امکان تماس با بسیاری از دانشگاه‌ها را فراهم کرده است.

جالب است بدانید که این موسسه دائما به منظور گسترش تیم کاری خود در حال جذب نیرو می‌باشد. افراد داوطلب برای کسب اطلاعات بیشتر باید به بخش پیشنهادات کاری فعلی در وب سایت  uni-assist مراجعه کند.

این موسسه هر ساله بیش از 180000 اپلیکیشن دانشجویی با مدارک تحصیلی بین المللی را برای دانشگاه های آلمان بررسی می‌کند. که این کار با استفاده از به کار گیری پردازش های پیچیده و تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود.

چگونه در uni-assist درخواست دهیم؟

برای درخواست در این وب سایت شما می‌بایست مراحل زیر را طی نمائید:

1. ابتدا باید دوره‌ای را که علاقه‌مند به شرکت در آن هستید را انتخاب نمائید : مثلا دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، آمادگی زبان آلمان و...

2. پس از آن کلیه اطلاعات لازم در زمینه‌ی گزینه‌ای که انتخاب نموده‌اید در اختیار شما قرار داده می‌شود.

3. سپس درخواست می‌دهید تا اطلاعات شما بررسی شود.

4. برای این منظور مراحل مربوطه را طی می‌کنید و اطلاعات لازم را وارد نموده و گزینه‌های مناسب را انتخاب می‌نمائید.

5. به این ترتیب شما اطلاعات لازم را در اختیار uni-assist قرار می‌دهید  تا در کلیه‌ی دانشگاه‌های کشور آلمان که با آن ها مشغول به همکاری است درخواست پذیرش شما بررسی شده و نتیجه به شما اعلامی‌شود.

uni-assist

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه uni-assist

دوستان گرامی، به منظور بررسی درخواست پذیرش شما، باید به وب سایت uni-assist هزینه‌ای را با استفاد از درگاه‌های پرداخت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های اعتباری بپردازید. اما چنانچه به هر دلیل برای پرداخت هزینه ابا مشکل مواجه شدید و یا اینکه کارت اعتباری در اختیار ندارید، اصلا نگرانی به خود راه ندهید. شما می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. کافیست پس از طی کردن مراحل ذکر شده و ورد به صفحه‌ی پرداخت هزینه، لینک صفحه‌ی پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام داده و فرایند ثبت نام شما را تکمیل می‌نمایند.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، چنانچه در فرایند  ثبت نام در وب سایت uni-assist با مشکل خاصی مواجه شدید، حتما مشکل خود را با ما در میان بگذارید. همچنین چنانچه اطلاعات مفید دیگری در خصوص استفاده ازخدمات سایت uni-assist کسب کرده‌اید، آن‌ها را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از توجه و همراهیتان صممیانه ممنون وسپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

 

تاریخ انتشار 12 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر