از آنجا که وب سایت پرفکت مانی برای ورود کاربران با IP ایران هیچ محدودیتی قائل نشده است و تحریمی هم وجود ندارد، این پلتفرم مالی در میان ایرانیان عزیز بسیار محبوب می باشد؛ همچنین به دلیل اینکه از زبان فارسی نیز در این وب سایت پشتیبانی می شود، کار با آن بسیار آسان و سریع می باشد. از این رو افتتاح حساب پرفکت مانی توسط خود کاربران نیز قابل انجام است و اگر شما دوست عزیز قصد دارید برای خود یک حساب پرفکت مانی بسازید، با ما در مقاله ی آموزش ساخت حساب پرفکت مانی همراه شوید. تراپی به شما نحوه ثبت نام در پرفکت مانی را به صورت گام به گام آموزش داده است.

آموزش و نحوه ساخت حساب پرفکت مانی

آشنایی با نحوه ثبت نام در پرفکت مانی

پرفکت مانی (perfect money) در بیشتر سایت های معتبر خارجی و وب سایت های فروشگاهی از اعتبار بالایی برخوردار است به طوری که شما درگاه پرداخت با پرفکت مانی را در بسیاری از این سایت ها مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل تمایل برای ساخت حساب پرفکت مانی در ایران بسیار زیاد است.

اولین و مهم ترین نکته ای که برای ساخت اکانت در پرفکت مانی باید بدانید این است که به هیچ عنوان از مدارک جعلی جهت ایجاد اکانت پرفکت مانی استفاده نکنید. چرا که در این صورت، نقل و انتقالات ارزی خود را در معرض ریسک بالایی قرار می دهید.

برای آموزش ثبت نام در پرفکت مانی و آشنایی با روش ساخت اکانت پرفکت مانی وریفای شده همراه ما باشید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

در این بخش از مقاله، ما به صورت گام به گام شما را با مراحل ساخت پرفکت مانی آشنا خواهیم کرد. شما هم می توانید همراه با ما این مراحل را انجام دهید.

گام اول : در اولین مرحله از آموزش ساخت حساب پرفکت مانی لازم است به وب سایت رسمی پرفکت مانی وارد شوید؛ پس از آن جهت سهولت در انجام مراحل ساخت پرفکت مانی، می توانید مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، زبان فارسی را انتخاب نمائید.

.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

گام دوم : در این مرحله برای ثبت نام در پرفکت مانی، دکمه sign up را کلیک نمائید و در صورتی که سایت را به زبان فارسی تغییر داده اید، گزینه "ساخت یک حساب" را انتخاب نمائید.

گام سوم: در مرحله سوم از مراحل آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی، مطابق تصویری که مشاهده می کنید، لازم است اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمائید. در انتها پس از وارد نمودن کد امنیتی و تیک زدن "من با شرایط و ضوابط موافقم" ، گزینه ثبت نام را انتخاب نمائید. پس از تکمیل این مرحله، یک ایمیل برای شما ارسال می شود به آدرس ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید.

گام سوم نحوه ساخت حساب پرفکت مانی

گام چهارم: ایمیلی که از سوی شرکت پرفکت مانی دریافت کرده اید را باز نمائید. این ایمیل حاوی آی دی شما می باشد که می توانید از طریق آن به حساب پرفکت مان تان وارد شوید. دوستان توصیه ما به شما این است که آیدی تان را در یک مکان امن یادداشت نمائیدکه در مراحل بعدی برای ورود به حساب کاربری خود با مشکل مواجه نشوید.

و در این مرحله آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی به پایان رسید و شما می توانید وارد اکانت خود بشوید.

نحوه ورود به حساب پرفکت مانی

حال که با نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی آشنا شدید، در این بخش از مقاله به شما نحوه ورود به اکانت پرفکت مانی را آموزش خواهیم داد. همچنان همراه ما باشید.

جهت ورود به حساب پرفکت مانی، این بار بعد از ورود به سایت پرفکت مانی، گزینه "وارد" یا Sign in را انتخاب نمائید و در باکس های که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آی دی که از طریق ایمیل از سوی پرفکت مانی دریافت کردید را همراه با پسوردی که زمان ثبت نام ایجاد کردید، وارد نمائید. سپس عدد چرخشی را وارد کرده و گزینه "موافقت" را انتخاب نمائید و وارد اکانت خود شوید.

نحوه ورود و ثبت نام در پرفکت مانی

افتتاح حساب پرفکت مانی توسط تراپی

دوست عزیز، با وجودی که شما را با طرز ساخت پرفکت مانی آشنا کردیم تا خودتان بتوانید یک اکانت پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید، چنانچه مایل به انجام این کار نباشید، می توانید ساخت اکانت پرفکت مانی را به ما بسپارید. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید. ما در اسرع وقت یک اکانت پرفکت مانی وریفای شده برای شما ایجاد خواهیم کرد.

برای افتتاح حساب پرفکت مانی، همین حالا کلیک کنید!

پس از ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای نمودن آن، برای نقل و انتقالات ارزی، خرید با پرفکت مانی و ... لازم است که حساب خود را شارژ نمائید. شارژ حساب پرفکت مانی را نیز می توانید به تراپی بسارید.

شارژ حساب دلاری پرفکت مانی با کارت شتاب ریالی بسیار ساده است. برای این کار کافیست در سایت تراپی ثبت نام کنید و سپس از طریق فرم زیر حساب پرفکت مانی خود را در کمتر از ۱ دقیقه به مبلغ دلخواهتان شارژ نمائید.

برای شارژ حساب پرفکت مانی، همین حالا کلیک کنید!

کلام پایانی

در این مقاله با آموزش ساخت حساب پرفکت مانی، سعی کردیم به شما عزیزان بیاموزیم که چگونه خودتان حساب پرفکت مانی بسازید. حال که با نحوه ثبت نام در پرفکت مانی آشنا شدید، دیگر برای داشتن یک حساب بین المللی با مشکل مواجه نخواهید شد.

امید است از مقاله ی آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی بهره کافی برده باشید؛ دوستان عزیز، چنانچه در هر کدام از مراحل آموزش نحوه ساخت پرفکت مانی با مشکل مواجه شدید، سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید. مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو هستند. لطفا با ما درتماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 12 آذر 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر