شما با کدامیک از سیستم‌های پرداختی آشنا هستید؟ پی پال، وسترن یونیون، ویزا یا اسکریل و...؟ هم اکنون ما در دورانی به سر می‌بریم که صحبت از مگا، در فضای پرداخت می‌باشد، به این معنا که شبکه‌های متصل به یکدیگر پیشرفت تکنولوژی و سرویس‌ها و خدماتی که ارائه می‌شود، همه نشان دهنده‌ی این است که فضای پرداختی را مقیاس‌ها، اعداد، زمان واقعی و فعالیت‌های برون مرزی احاطه کرده است و این‌ها موارد مهمی هستند که ما در تراکنش‌های مالی که امروزه در حال انجام هستند، شاهد آن ها هستیم. به تازگی شرکت پرداختی ویزا گفته است که وارد استراتژی جدیدی با وسترن یونیون شده است تا بتواند به انتقال پول جهانی سرعت بخشد. در ادامه با تراپی همراه باشید تا مطالب بیشتری را در مورد همکاری ویزا با وسترن یونیون برای شما عزیزان بیان کنیم.

همکاری ویزا با وسترن یونیون

همکاری ویزا با وسترن یونیون برای سرعت بخشیدن به انتفال پول جهانی

بر اساس توافق نامه ‌ی بین ویزا و وسترن یونیون، جهت همکاری ویزا با وسترن یونیون ، وسترن یونیون به طور مستقیم به شبکه ویزا نفوذ می‌کند و این باعث می‌شود تا  پلت‌فرم پرداخت‌های هوشمند در زمان واقعی و به سرعت، تراکنش‌ها را  برای کارت‌های اعتباری، ارائه شده توسط کاربران نهایی، مصرف کنندگان و صاحبان کسب و کارها انجام دهد. شرکت‌های بزرگ بسیاری در پی انتشار این خبر اعلام کردند که این قرارداد همکاری ویزا با وسترن یونیون به انجام پرداخت‌ها در زمان واقعی، پرداخت‌های برون مرزی در بیش از 200 کشور و منطقه مختلف و با استفاده از 130 نوع ارز کمک خواهد کرد.

مقاله مرتبط: ویزا کارت چیست؟

این اطلاعیه، حرکت‌های اخیر هر شرکت را نشان می‌دهد که در سطح جهانی، به سوی پرداخت‌های بین المللی، روی آورده‌اند. در یک مصاحبه‌ای که اخیرا با "کارن وبستر" انجام شده است، به این موضوع اشاره شده است که ، مدیر عامل شرکت Western Union "هیکمت ارسک" گفته است، در کنار فروش غول‌های انتقال پول، از Speedpay (کسب و کار پرداخت صورتحساب متمرکز بر ایالات متحده) گرفته تا ACI ، وسترن یونیون پلتفرم خود را به صورت برون مرزی گسترش می‌دهد، با تمرکز خاص بر پرداخت جهانی P2P و B2C.

در ماه گذشته ویزا قبل از تلاش‌های برون مرزی خود، شرکت Earthport که یک شرکت پرداختی برون مرزی بود را راه اندازی کرد که این شرکت با بانک ها و ارائه دهندگان خدمات انتقال مالی کار می‌کند تا بتواند انتقال پول را بسیار سریع تر و با فرکانس بالا و حداقل هزینه انجام دهد.

در حقیقت همکاری ویزا و وسترن یونیون با هدف حذف کاغذ و پول نقد در تراکنش های مالی جهانی انجام شد.  

در مصاحبه‌ای با کارن وبستر، بیل شلی، رئیس ویزا، موسسه‌ی پرداخت‌های جهانی، وی گفته است که وسترن یونیون در زمینه‌ی پرداخت‌های پولی، یک پلت فرم پیشرو است. (سال گذشته، وسترن یونیون 800 میلیون معاملات را برای مصرف کنندگان و همچنین برای کسب و کارهای مختلف انجام داده است.)

همکاری ویزا با وسترن یونیون

کارن وبستر می‌گوید، وسترن یونیون پول به سراسر جهان انتقال می‌دهد و می‌تواند با استفاده از شبکه‌ی بزرگ مالی خود  پول نقد را به پول دیجیتال و بالعکس تبدیل کند.

برای وسترن یونیون، این پیمان به این معنا است که می‌تواند برای مشتریان خود در زمان واقعی، انتقال پول از حسابی به حساب دیگر را در یک روش بسیار مقرون به صرفه ارائه دهد. مطمئنا برای ویزا نیز مزایای بسیاری وجود دارد زیرا این شرکت نیز شبکه پرداختی خود را ایجاد می‌کند، اما این مشارکت نیز مزایا دیگری برای ویزا به همراه خواهد داشت. همچنین برای صادرکنندگان به ویژه اقتصادهای نو ظهور که درآن درآمدهای نقدی، بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کشور را تامین می‌کنند، نیز مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.

بیل شلی به وبستر گقته است که در این همکاری نیز به طور طبیعی نقاط اصطکاک نیز وجود دارد که ما به دنبال رفع آن هستیم. ما از پیچیدگی‌های کار آگاهی داریم که با همکاری یکدیگر آن‌ها را مدیریت و رفع خواهیم کرد.

گرامیان در این مقاله با یکی دیکر از خبرهای مهم در زمینه‌ی سیستم‌های پرداخت الکترونیکی با شما بودیم و در مورد همکاری ویزا با وسترن یونیون که به منظور تسریع انتقال پول بین المللی انجام گرفته است نیز مطالبی را برای شما دوستان بیان کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

دوستان همیشه همراه، در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات به سوال یا مشکلی برخوردید حتما آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به تمامی سوالات شما هستند.

تاریخ انتشار 23 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر