اگر به حرفه‌ی عکاسی علاقه‌مند هستید، برای اینکه بتوانید از این راه به  در آمد برسید، باید بتوانید عکس‌هایی را که تهیه می‌کنید در محل مناسبی به فروش برسانید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با بهترین وب سایت های فروش عکس برای کسب درآمد از عکاسی آشنا کنیم.

در مقاله‌ی قبلی گفتیم که برخی از عکس‌ها، جز پرفروش ترین‌ها محسوب می‌شود و اگر می‌خواهید درآمد خوبی به دست آورید بهتر است از این نوع عکس‌ها تهیه کنید تا بهتر بتوانید آن‌ها را بفروشید. زمانی که به خوبی بر این مسئله واقف شدید، حال باید به دنبال محلی مناسب برای فروش عکس‌هایی که گرفته‌اید باشید. در ادامه به معرفی بهترین سایت های فروش عکس پرداختهایم، همچنان با ما همراه باشید.

بهترین وب سایت های فروش عکس

آیا می‌دانید بهترین وب سایت های فروش عکس کدامند؟

در این بخش از مقاله با بهترین وب سایت های فروش عکس آشنا خواهید شد.

فروش عکس در وب سایت شخصی خودتان

بهترین محل برای فروش عکس‌های شما، وب سایت شخصی خودتان می‌باشد. به چند دلیل :

  • می‌توانید خودتان عکس‌ها را قیمت گذاری کنید.
  • شما کنترل صد در صد نحوه نمایش عکس‌ها را بر عهده دارید.
  • شما می‌توانید شرایط و ضوابط خاص خود را برای فروش عکس‌ها در سایت قرار دهید.

به طور کلی می‌توان گفت در وب سایت شخصی، خودتان همه چیز را تحت کنترل دارید.

پس اگر هنوز وب سایت ندارید، هم اکنون دست به کار شوید. پس از ایجاد وب سایت خود ، باید تصاویر را به زیبایی به نمایش بگذارید تا بازدید کنندگان را به خود جلب کنید و آن‌ها را متقاعد کنید که تصاویر خود را خریداری کنند.

Adobe Stock

یکی از بهترین وب سایت های فروش عکس ، وب سایت Adobe Stock است. Adobe Stock که قبلاً با نام Fotolia  فعال بود، شامل مجموعه‌ای از عکس‌های ساخته شده توسط نرم افزارهای ویرایش عکس محبوب از جمله Photoshop و Lightroom می‌باشد. این پلت فرم بیش از 10 سال است که شناخته شده است و اولین بازار آنلاین برای فروش عکس نیز است.

عکس‌های آپلود شده در Fotolia به بخشی از کتابخانه Adobe Stock تبدیل می‌شوند ، به این معنی که آن‌ها در سایر برنامه‌های Adobe نیز موجود هستند و بنابراین برای میلیون‌ها کاربر Adobe و خریداران بالقوه نمایش داده می‌شود.

Shutterstock

وب سایت Shutterstock برای بیش از 15 سال است که جز پرطرفدارترین سایت‌ها به حساب می‌آید. در این وب سایت امتیاز خرید بیش از 200 میلیون تصویر ، فیلم و آهنگ و موسیقی برای فروش به افراد واگذار می‌شود. شما به عنوان یک عکاس، می‌توانید در دراز مدت در این بازار درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

بهترین وب سایت های فروش عکس

Alarmy

Alamy یکی از بهترین وب سایت های فروش عکس و یک بستر بسیار عالی برای این کار به حساب می‌آید. زیرا هیچ قانون سختی برای استفاده از این وب سایت وجود ندارد. ممکن است این سایت به اندازه Shutterstock و Adobe Stock خریدار نداشته باشد ، اما با این وجود یک گزینه‌ی عالی برای کسب درآمد است. عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را بدون مجوز یا هرگونه حق چاپ در این وب سایت بارگذاری کنند. تا به امروز وب سایت Alarmy ، حدود 180 میلیون دلار مبلغ پرداختی به عکاسان داشته است.

نرخ‌های سایت Alarmy نیز رقابتی است. این بازار 50 درصد از هر فروش را به عکاسان پرداخت می‌کند ، که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر سیستم‌های رقیب دیگر است.

Etsy

Etsy یکی از بهترین وب سایت‌ها است که به عنوان یک بازار برای خرید و فروش صنایع دستی بی نظیر است. ممکن است خیلی از افراد برای فروش عکس به فکر این سایت نباشند، اما حقیقت این است که Etsy دارای بیش از 30 میلیون کاربر و چندین روش مختلف برای فروش عکس‌های شما می‌باشد.

بیشتر بدانید : 4 روش برای کسب درآمد از گوگل پلی

Etsy همچنین برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا عکس‌های خود را قیمت گذاری کنید. اگر می‌خواهید کنترل کامل نیز بر فروش عکس‌های خود داشته باشید اما نمی‌خواهید وب سایت شخصی برای خود ایجاد کنید، Etsy می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و نکته جالب در مورد Etsy این است که این سایت دارای مخاطب بیشتری نسبت به اکثر سایت‌های فروش عکس می‌باشد. شما می‌توانید تصاویر دیجیتالی را روی Etsy بفروشید، بنابراین ، اگر به دنبال گسترش کسب و کار عکاسی خود هستید ، Etsy گزینه بسیار خوبی است.

تاریخ انتشار 25 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر