بسیاری از افراد به دلیل کسب درآمد بیشتر به کارهای جانبی در منزل نیز می­‌پردازند و در سایت­‌های مختلف به شغل‌های فریلنسری به منظور کسب درآمد بیشتر پرداخته ‌اند. اشخاص و شرکتهای زیادی نیز در سراسر دنیا برای کارهای خود از فریلنسرها به دلیل قیمت پایین‌­تر و کارایی بهتر کمک می­‌گیرند، وب سایت­‌های زیادی به منظور ارائه­‌ی کارهای فریلنسری ایجاد شده­‌اند تا هم به افرادی که به دنبال کار هستند و هم شرکت­‌ها و مدیران کمک کنند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با معتبرترین و برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی آشنا شوید.

با بهترین وب سایت های فریلنسری مترجمی آشنا شوید

وب سایت‌­های فریلنسری همان طور که در قسمت بالا به آن­ اشاره شد، در زمینه‌­­های مختلفی به صورت واسطه در میان افرادی که جویای کار هستند و شرکت­‌ها و اشخاصی که در زمینه‌­ی فعالیت آن‌ها نیاز به همکاری دارند، کمک می‌­کنند. در ادامه‌­ی مطلب به لیستی از برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی در سراسر دنیا پرداخته شده است. همچنان با ما همراه باشید تا با این وب سایت ها آشنا شوید.

وب سایت های فریلنسری مترجمی

Unbabel

Unbabel یکی از بزرگ‌­ترین وب سایت­‌های فریلنسری در زمینه­‌ی ترجمه در دنیا است. این وب سایت دارای بیش از 40000 مترجم و 28 زبان می­‌باشد. در صورت کار کردن در این انجمن به عنوان یک فرد مبتدی 8 دلار به ازای هر ساعت و به عنوان یک فرد متخصص 18 دلار دریافت خواهید کرد.

یکی از بهترین مزایای این پلت فرم این است که نه تنها نسخه کپی سند شما را ترجمه می­‌کند، بلکه یک نسخه تولید شده توسط AI را نیز به شما ارائه می‌­دهد. این پلت فرم همچنین اپلیکیشن تلفن همراه خود را نیز منتشر کرده و به شما امکان کسب درآمد در هر موقعیت و هر زمان را می‌­دهد.

TranslatorsTown

این وب سایت یک شبکه‌­ای از مترجم های آزاد است که در آن مشتریان و مترجمان می­‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این پلت فرم فرصتی را برای یافتن و تقاضای کارهای ترجمه در پورتال خود فراهم می‌­کند و یک ابزار مناسب برای کسب درآمد به صورت آزاد است. با این حال TranslatorsTown دارای معایبی از جهات مختلف نظیر: پرداخت هزینه عضویت و واسطه نبودن جهت پرداخت‌­ها می‌باشد.

TranslatorBase

اکثر فریلنسرهای مترجم حرفه­ای، این وب سایت را به عنوان کار ترجمه پیدا می­کنند. این شبکه دارای 60،000 مترجم متن است که سالانه بیش از 85،000 پروژه را اداره می­کند.با استفاده از این پلتفرم شما نه تنها می­توانید کارهای ترجمه آزاد را دریافت کنید، بلکه قادر به استخدام آژانس­های ترجمه نیز می­باشید.

TRADUguide

با استفاده از این پلت فرم می‌­توانید لیستی از کارهای ترجمه را در نمونه کارهای خود را ببینید و از طریق آن حقوق و دستمزد مناسب را به عنوان یک مترجم آزاد آنلاین دریافت کنید. این وب‌سایت در صفحه اصلی دارای وظایف لیست شده توسط مشتری است؛ شما می‌­توانید پیشنهاد و مشخصات خود را به حداکثر 4 مشتری در روز ارسال نمایید.

وب سایت های فریلنسری مترجمی

ProZ

این وب سایت یکی از برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی است. ProZ یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان پیشنهاد و انجام کارهای مترجمی را می‌­دهد تا از این طریق درآمد کسب نمایید. برای عضویت در این سایت باید پروفایل خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و به هر تعدادی سفارش دریافت کنید.

TranslatorsCafe

یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری مترجمی ، TranslatorsCafe است. این پلت فرم به شما امکان می­‌دهد که به صورت رایگان در آن ثبت نام کنید و براساس لیستی از سفارشات، کار مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این وب سایت همچنین به شما اجازه­‌ی تماس مستقیم با مشتریان از طریق ایمیل را می­‌دهد تا از این طریق بتوانید شرایط خود را نهایی کرده و شروع به کار کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، وب سایت­‌های ذکر شده از برترین وب سایت های فریلنسری مترجمی در دنیا می‌­باشند که در صورت کار با آن‌ها قادر به کسب درآمدی مناسب از این طریق می‌­باشید. در صورت هر گونه اطلاع از وب سایت­‌های فریلنسری در زمینه ترجمه، نحوه­‌ی کار با استفاده از آن‌ها و میزان درآمد به ازای هر ساعت کار، لطفا نظرات خود را در کامنت­‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.‌

همراهان گرامی لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 06 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر