شرکت وسترن یونیون یک سیستم پیشرو در جهان بوده که در جهت خدمات پرداخت با پول و ارز بین المللی به کاربران فعالیت می کند. پلت فرم وسترن یونیون دنیای دیجیتال و فیزیکی را به هم متصل می کند و این امکان را برای مصرف کنندگان و مشاغل فراهم می کند که بتوانند پول و ارز را از هر جای دنیا دریافت کنند و با سرعت، سهولت و اطمینان بالا پرداخت کنند. از 30 ژوئن 2019، شبکه وسترن یونیون شامل بیش از 550،000 مکان نمایندگی خرده فروشی است که خدمات چشمگیر این سیستم را را در بیش از 200 کشور و سرزمین با امکان ارسال پول به حساب ها تا سقف میلیارد دلاری ارائه می دهند. علاوه بر این، westunion.com، سریعترین کانال در حال رشد در سال 2018 بوده، که در بیش از 70 کشور جهان و سرزمین های دیگر برای جابجایی پول در سرتاسر جهان در دسترس است. با این دستیابی جهانی، Western Union خانواده، دوستان و مشاغل را به هم وصل می کند تا گنجایش مالی را فراهم کند و از رشد اقتصادی حمایت کند. گذشته از این تعاریف و مزایا، دستیابی وسترن یونیون به Accelerator از اخبار مهم مربوط به وسترن یونیون در این روزهاست.

با تراپی همراه شوید تا درباره دستیابی وسترن یونیون به Accelerator با پروژه های جدید هوش مصنوعی بیشتر بدانید.

دستیابی وسترن یونیون به Accelerator

دستیابی وسترن یونیون به Accelerator با پروژه های جدید هوش مصنوعی

طبق محتوای کنفرانس موضوع پول 2020 وسترن یونیون، در لس آنجلس، وسترن یونیون که یک رهبر و پیشرو جهانی در سیستم پرداخت پول و ارز بین المللی است، امروز اعلام کرد که در حال ایجاد و برقراری روابط تجاری با دو استارتاپ فن آوری مالی است. این روابط در خط مقدم (شتاب دهنده وسترن یونیون) Western Union Accelerator طراحی شده توسط تچ استارها یا ستاره های تکنولوژی (Techstars) است. هر دو شرکت، Bridged و Rebric، مبتکران خبره در هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هستند. وسترن یونیون (Western Union) علاوه بر تأمین مشاوره و بودجه از طریق برنامه Accelerator خود (یا همان برنامه دستیابی وسترن یونیون به Accelerator)، اکنون با هردو شرکت همکاری می کند.

جف هوچستاد (Jeff Hochstadt)، رئیس ارشد استراتژی وسترن یونیون گفت: "ما به صورت داخلی و خارجی از طریق Accelerator خود در حال نوآوری هستیم و این پروژه های اولیه با Bridged و Rebric تازه شروع کار ما هستند. از آنجا که ما همچنان به تغییر تجارت و بهره گیری و توسعه پلت فرم جهانی خود به روش های جدید ادامه می دهیم، جهش به سمت ابتکار و نوآوری از طریق پیوستن به شرکت های جدید، یکی از مهم ترین بخش های اقدامات گسترده ما در استراتژی تکنولوژی است. به زبانی دیگر، بهره گیری از نوآوری های شرکت های نوظهور، بخش مهمی از استراتژی فناوری ما است."

وی افزود: "ما بهترین آنچه را که این شرکت ها برای بهبود و پیشرفت بخش های مختلف پلتفرم جهانی وسترن یونیون، برای ارائه دادن دارند، به عنوان بخشی از تعهدمان به مشتریان و شرکای خود تحت عنوان: دستیابی پیوسته و ادامه دار به نوآوری و پیشرفت و گسترش روزافزون پلت فرم ما، به دست خواهیم آورد."

بیشتر بدانید:

دستیابی وسترن یونیون به Accelerator

معرفی دو شرکت پشتیبان برای دستیابی جدید وسترن یونیون

شرکت Bridged که در دنور قرار دارد، از ترکیبی از فناوری و جمع کردن منابع (Crowdsourcing) برای ارائه هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس استفاده می کند، و راه حل های اطاعاتی برای بهبود و جهت کمک به سازمان ها برای ساختن مدل های AI و Big Data شان برای طیف وسیعی از برنامه ها ارائه می دهد.

Rebric، که مقر آن نیز در دنور است، از سیستم های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای شناسایی اکتورهای بد استفاده می کند و به شرکت ها کمک می کند تا مطابق مقررات لیست مجازات ها باشند.

همانطور که ذکر کردیم دستیابی وسترن یونیون به Accelerator از جمله این دستاوردها است که وسترن یونیون با اقتدار و با غرور درباره آن سخن می گوید. دستیابی وسترن یونیون به Accelerator با پروژه های جدید هوش مصنوعی، یک تکنولوژی جدید برای بهبود این پلت فرم جهانی است.

فناوری Accelerator با پشتیانی ستاره های تکنولوژی

در واقع، فناوری شتاب دهنده (Accelerator) وسترن یونیون، با پشتیبانی ستاره های تکنولوژی، به کارآفرینان کمک می کند تا راه حل های ابتکاری ای را برای برخی از آخرین چالش های صنعت از جمله ML / AI، فناوری های رمزنگاری و بلاکچین (blockchain)، پلت فرم های آنالیز و... ایجاد کرده و در عین حال از تفکر خلاقانه و روشن ترین ذهن های برخی از صنایع پیشرفته استفاده کنند.

تاریخ انتشار 21 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر