در میان انواع روش‌های مختلفی که برای انتقال ارز به کشورهای خارجی وجود دارد، وسترن یونیون به عنوان یکی از روش‌های شناخته شده و امن در نظر گرفته می‌شود. اما برای بسیاری از افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، همواره سوالی مطرح می‌شود که آیا می‌توان از خدمات وسترن یونیون در ایران نیز استفاده کرد؟ آیا نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود دارد؟ برای ارسال و یا دریافت حواله وسترن یونیون در ایران چه باید کرد؟ اگر شما هم سوالاتی از این قبیل در خصوص این شبکه مالی بین المللی دارید، در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید.

اگر به دنبال راه حل مناسب برای استفاده از خدمات وسترن یونیون هستید، باید بدانید، از آن جا که نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود ندارد، شما نمی توانید با مراجعه به یکی از شعب وسترن یونیون پول انتقال دهید؛ بنابراین به جای مراجعه به دفتر وسترن یونیون در ایران ، می توانید ارسال پول با وسترن یونیون را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی در ایران بسپارید.

آیا نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود دارد؟

بهتر است که در ابتدا به مهم‌ترین موضوع، یعنی نمایندگی وسترن یونیون در ایران بپردازیم. متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که از سوی کشورهای خارجی علیه ایران اعمال شده است، امکان استفاده از برخی شبکه ‌های آنلاین ارزی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، وجود ندارد و کاربران نمی توانند با آی پی ایران از این پلتفرم ها استفاده کنند. پی پال و وسترن یونیون از جمله مطرح‌ترین سیستم های مالی بین المللی هستند که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند.  در نتیجه، هیچ جای تعجبی نیست که چرا هیچ شعبه وسترن یونیون در ایران وجود ندارد.

بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا دفتر وسترن یونیون در یاران وجود دارد یا خیر؟! باید بگوییم که متاسفانه به دلیل اینکه وسترن یونیون یک کشور امریکایی است، در ایران شعبه ای ندارد و کاربران ایرانی به طور مستقیم نمی توانند از این شبکه پرداخت برای ارسال حواله وسترن یونیون استفاده کنند.

نمایندگی وسترن یونیون در ایران

آیا امکان افتتاح حساب وسترن یونیون در ایران وجود دارد؟

سؤال دیگری که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که با توجه به عدم وجود نمایندگی وسترن یونیون در ایران ، آیا امکان افتتاح حساب وسترن یونیون توسط کاربران از ایران وجود دارد یا نه؟ متأسفانه جواب این سؤال نیز منفی است. قوانین این شبکه مالی به ‌اندازه‌ای سخت گیرانه است که به هیچ وجه نمی‌توان از طریق دور زدن تحریم‌ها، برای ایجاد این نوع حساب ها اقدام کرد. بنابراین، به خاطر داشته باشید که علی رغم انتشار مقاله‌ های آموزشی بسیار در ارتباط با افتتاح حساب وسترن یونیون ، هیچ روشی جهت ساخت حساب وسترن یونیون در ایران وجود ندارد. حتما می پرسید پس چاره چیست و کاربران ایرانی چگونه می توانند از طریق وسترن یونیون پول انتقال دهند؟ برای دریافت پاسخ سوال خود همچنان همراه ما باشید.

نحوه استفاده از خدمات وسترن یونیون در ایران

همانطور که گفتیم به دلیل اینکه نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود ندارد، شما نمی توانید برای استفاده از خدمات این شرکت مالی بین المللی به صرافی های وسترن یونیون در ایران مراجعه کنید. این صرافی ها، شامل شرکت های خدمات پراخت ارزی می باشد که خدمات مربوط به وسترن یونیون را نیز ارائه کرده اند. برای مثال شما می توانید ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون را به این شرکت ها بسپارید.

ارسال حواله ارزی وسترن یونیون در ایران

صرافی های معتبر ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی در ایران ، این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به یک شعبه وسترن یونیون در ایران ، باز هم می‌توانید از مزایای این شبکه مالی بهره‌مند شوید. . برای ارسال حواله ارزی از طریق وسترن یونیون در ایران، شما می‌توانید از خدمات ارزی شرکت‌های واسطه نظیر تراپی استفاده کنید. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت و ثبت درخواست در خصوص ارسال حواله ارزی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبالغ زیاد را به هر کجای جهان انتقال دهید.

نمایندگی وسترن یونیون در ایران

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران

با وجود شرکت های خدمات پرداخت ارزی در ایران شما برای ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون هیچ نیازی ندارید به نمایندگی وسترن یونیون در ایران مراجعه کنید.

شرکت تراپی ، یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد که شما می توانید با خیال راحت ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون را به آن بسپارید.  همچنین می توانید نقد کردن حواله وسترن یونیون را به واسطه تراپی انجام دهید.

جهت بهره مندی از خدمات Westerm Union توسط تراپی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای ثبت درخواست استفاده از خدمات وسترن یونیون، کلیک کنید!

آیا وسترن یونیون بهترین روش انتقال حواله ارزی است؟

این سوال مهم را لازم است قبل از انتخاب یک شبکه پرداخت بین المللی برای انتقال وجه، از خود بپرسید. بنابراین قبل از اقدام برای ارسال وجه، ویژگی ها، امکانات و میزان کارمزد هر سیستم مالی را بررسی کنید تا ببینید آیا روشی که مد نظر دارید برای شما بهترین است یا خیر!

با وجودی که حتی یک دفتر وسترن در ایران وجود ندارد، مزیت هایی برای این سیستم مالی وجود دارد که کاربران ایرانی مایلند از آن استفاده کنند؛ اما با وجود تمام مزایایی که برای وسترن یونیون وجود دارد، ممکن است برخی از کاربران نیز راضی به پرداخت کارمزدهای زیاد برای انتقال پول با آن نباشند. کارمزد وسترن یونیون ، بسته به مقدار ارز و کشور مقصد متفاوت است. بنابراین، برای مواقعی که لازم است مبلغی را سریعا ارسال کنید و زمان کافی برای انتقال آن ندارید، وسترن یونیون می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کلام پایانی : نمایندگی وسترن یونیون در ایران

در این مقاله گفتیم که هیچ شعبه وسترن یونیون در ایران وجود ندارد و افرادی که قصد دارند این شبکه پرداخت را برای مبادلات ارزی خود انتخاب کنند، لازم است به صرافی های وسترن یونیون در ایران مراجعه کنند. این صرافی ها کلیه ی خدمات پرداخت ارزی برای سیستم های پرداخت بین المللی مختلف را ارائه کرده اند و شما می توانید به واسطه آن ها از خدمات وسترن یونیون بهره مند شوید. عدم نیاز به حساب بانکی ، ارسال حواله ارزی در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و ارسال مبالغ بالا از جمله مهم ترین مزیت های سیستم پرداخت وسترن یونیون می باشد که هر کاربری را وادار به استفاده از این پردازشگر پرداخت می سازد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون، لطفا با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 14 امرداد 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر