شهر ایده آل شما برای  تحصیل کدام شهر است؟ آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که اگر شرایط ادامه تحصیل در جایی غیر از کشور خودتان برایتان فراهم شود، مایلید به کدام شهر سفر کنید. چه آیتم هایی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ کارشناسان دانشگاه QS رتبه بندی شهرهای دانشجویی سالانه خود را بر اساس معیارهایی شامل : مقرون به صرفه بودن هزینه ها، تجربه ی دیگر دانشجویان، فرصت های شغلی و علاقه مندی دانشجویان بین المللی منتشر کرده اند .اگر مایلید در مورد این شهرها اطلاعات کسب نمائید تا پایان این مقاله با ما باشید در ادامه لیستی از بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل را که توسط QS منتشر شده است برای شما عزیزان آورده ایم.

بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل

1. شهر سئول : نمونه ای از یک شهر سایبری 24 ساعته در آسیا. این شهر، برای زندگی و تحصیل بسیار فوق العاده است. همچنین فرصت های شغلی متناسب با رشته ی تحصیلی شما در این شهر قراهم است.

2. شهر سیدنی : تعداد کمی از شهرها وجود دارند که از لحاظ مناظر طبیعی بتوانند با سیدنی رقابت کنند. این شهر به خاطر وجود چشم اندازهای زیبایی که دارد، به خصوص در شب بسیارمورد توجه مهاجرت کنندگان است. جالب است بدانید که اکثر دانشجویان، پس از فارغ التحصیلی ترجیح می دهند در سیدنی بمانند و همانجا در جستجوی شغل مورد نظرشان باشند.

3. شهر زوریخ : این خود را در میان شهرهای امن و پرطرفدار دنیا قرار داده است و برای داشتن یکی از  بهترین دانشگاه های اروپا به خود می بالد. اما باید بدانید که هزینه های زندگی در این شهر بسیار بالا می باشد.

4.. شهر برلین : برلین پایتخت آلمان دارای جمعیت جوان است و شکی در این نیست که اکثر جمعیت آن را دانشجویان تشکیل داده اند. هزینه ها در این شهر بسیار معقول است و از دانشگاه های بسیار خوبی برخوردار است.

5. شهر مونیخ : این شهر در بخش جنوبی آلمان قرار دارد و از طرفداران فرهنگی بسیاری برخوردار است.

6. شهر پاریس : پاریس پایتخت کشور فرانسه دارای چندین دانشگاه برتر جهان است که به طور منظم سالانه در این رتبه بندی قرار می گیرند.

7. شهر مونترآل : مونترآل شهری است دوگانه با چند فرهنگ متفاوت. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که از درجه بالائی از خلاقیت برخوردارید، به شما پیشنهاد می کنیم که به این کشور سفر نمائید.

8.شهر ملبورن : ملبورن شهر پر جنب و جوشی است و جمعیت دانشجوئی متنوعی را در خود جای داده است. این بدین معناست که این کشور مکان منحصر به فردی برای مطالعه محسوب می شود.

9. شهر توکیو :  جمعیت افراد در مترو در شهر توکیو، بالغ بر 35 میلیون نفر می باشد و این در حالی است که جمعیت دانشگاهیان در این شهر خیلی زیاد نیست. اما این شهر دارای رتبه ی بالائی از لحاظ جمعیت کارمندان و کارگزاران می باشد. بنابراین این شهر می تواند گزینه ی مناسبی برای یافتن شغل مناسب بعد از فارغ التحصیلی است.

10. شهر لندن : علی رغم هزینه ای بالای زندگی در شهر لندن، به خاطر وجود دانشگاه های بسیار عالی در این شهر، متقاضیان تحصیل در این شهر بسیار زیاد هستند به طوری که حدود 41 درصد از دانشجویان دانشگاه های شهر لندن، دانشجویان بین المللی هستند.

به این ترتیب 10 شهر نام برده شده دربالا جز بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل در رتبه بندی عنوان شده قرار گرفته اند. عزیزان، ما مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می دهیم. تا با دید بهتری اقدام به برنامه ریزی و تصمیم گیری برای مهاجرت، بپردازید.

تفاوت بین تافل و آیلتس | تافل بهتر است یا آیلتس

آزمون GMAT چیست؟ 

آزمون USMLE(یو اس ام ال ای) چیست؟

عزیزان، در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین شهرهای دنیا برای تحصیل آشنا نمائیم. امید است با انتخاب دانشگاه مناسب به کسب موفقت های بزرگ تحصیلی نائل آئید. در صورت هر گونه سوال یا مشکل، با همکاران ما در تیم تراپی تماس حاصل نمائید. 

تاریخ انتشار 29 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر