مهندسان از جمله افرادی هستند که همیشه به دنبال فرصت های بهتر شغلی هستند که علاوه بر تضمین پیشرفتشان در طول کار خود، حقوق خوبی نیز بگیرند از سطح زندگی بالایی برخورد باشند. به همین دلیل بسیاری از آن ها به دنبال بهترین کشور های خارجی برای مهندسین می گردند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید می توانید از خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

کشور های اروپایی از جمله کشور هایی هستند که نیاز بسیار زیادی به کار دارند. از طرف دیگر بر اساس آمار موجود جوانان ایرانی خیلی بیشتر از یک جوان خارجی تمایل به کار کردن و درس خواندن دارند. پس اگر شما در یک حرفه به اندازه کافی مهارت داشته باشید می توانید خیلی راحت در یکی از کشور های اروپایی مشغول به کار شوید و همان طور که می دانید اخذ ویزای کار یکی از روش های مهاجرت به سایر کشور هست.

بهترین کشور های خارجی برای مهندسین

تراپی در این زمینه مقالاتی را برای شما آماده کرده است که می توانید از طریق لینک های زیر به آن ها دسترسی داشته باشید :

بیشتر بخوانید :

10 کشور برتر برای کار کدامند؟

8 بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

5 کشور برای شرایط مهاجرت آسان کدامند؟

بهترین کشور های خارجی برای مهندسین :

اما در میان گزینه های متعددی مانند کانادا، آلمان، لندن، چین، هند، ژاپن، نیوزیلند، سوئیس که شما پیش رو دارید، اطلاع از بهترین کشور های خارجی برای مهندسین می تواند کمک زیادی به شما بکند. به طور کلی این کشور ها به دلیل شرایط اقتصادی پایداری که دارند این اجازه را به کارفرمایان می دهند تا با استفاده از حقوق بالا سطح زندگی خوبی را برای کارمندان خود فراهم کنند.

چین :

رشد اقتصادی سریع کشور چین بیان گر این موضوع است که کار های زیادی برای انجام دادن در این کشور وجود دارد و در نتیجه یکی از کشور هایی است که همیشه بیشترین تقاضا را برای کار و خصوصا مهندسین دارد.

هند :

هند یکی از کشور هایی است که رشد اقتصادی آن در ابتدای کار است و همین مسئله انگیزه ای برای گرفتن مهندسین مجرب خصوصا در شاخه مهندسی پزشکی برای این کشور شده است.

نیوزلند :

یکی از شاخه های رشته مهندسی که بیشترین پذیرش را در کشور نیوزلند دارد، مهندسی عمران است. با توجه به قوی عمل کردن این صنعت، بهتر است به عنوان یک مهندس عمران شانس خود را در این کشور امتحان کنید.

بهترین کشور های خارجی برای مهندسین

کانادا :

کانادا می تواند میزبان مهندسین مختلف در رشته های گوناگون خصوصا مهندسی شیمی و نفت باشد. منابع موجود و بی نظیر این کشور فرصت های زیادی برای ارتقاء موقعیت و شرایط زندگی در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که در مورد کانادا و مهاجرت به آن سوالی دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید. همچنین اگر در مورد پرداخت هزینه وقت سفارت کانادا مشکلی دارید، نگران نباشید چرا که استفاده از خدمات ارزی تراپی همه چیز را برای شما راحت تر می کند.

بیشتر بخوانید : 

شرایط و نحوه ایجاد کسب و کار

اخبار و قوانین جدید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص یا اصطلاحا اسکیل ورکر (skill worker)

هر آنچه که در رابطه با تحصیل در کانادا باید بدانید!

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا

آلمان :

در این که آلمان یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق ویزای کار است، شکی نیست. اما مهندسین عزیزی که در شاخه های مهندسی پزشکی و مکانیک در حال فعالیت هستید خبر خوب این است که شرایط برای شما عالی تر است. پس فرصت را از دست ندهید. اگر در مورد این کشور و شرایط مهاجرت به آن سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

تحصیل رایگان در آلمان

شرایط و روش مهاجرت به آلمان

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

همراهان عزیز امیدواریم با اطلاعات بیان شده در این مقاله در رابطه با بهترین کشور های خارجی برای مهندسین بتوانید بهترین فرصت های کاری را از آن خود کنید.

تاریخ انتشار 29 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر