سایت audiojungle ، یکی دیگر از سایت های شرکت Envato می باشد که در AudioJungle شما می توانید موسیقی و جلوه های صوتی را خریداری کرده و یا با عضویت در سایت، برای فروش بارگزاری کنید. این سایت، متعلق به جامعه آهنگسازان و موسیقی دان ها می باشد.

 

فرم سفارش خرید از audiojungle

 

سایت audiojungle

سایت AudioJungle

سایت AudioJungle ، یکی از سایت های در حال رشد در جهان موسیقی برای خرید و فروش افکت های صدا و محتوای صوتی است! AudioJungle دارای یک کتابخانه صوتی در حدود 100000 مورد از جمله حلقه های موسیقی، بسته های موسیقی، فایل های منبع و ... می باشد. محصولات صوتی در AudioJungle، با کیفیت بالایی که توسط تولید کنندگان و آهنگسازان بین المللی شناخته شده است تهیه می شود. AudioJungle فقط یک فروشگاه نیست، بلکه یک جامعه است که در آن نویسندگان و خریداران برای رسیدن به روابط تجاری طولانی مدت، موفق به همکاری میشوند. بنابراین، اگر شما تولید کننده، فیلم ساز یا یک شرکت تولیدی بزرگ هستید، بدون شک محصولات صوتی ارائه شده در این سایت، برای پروژه های آینده شما مناسب است!

سایت audiojungle

خرید ریالی از سایت audiojungle 

خرید از سایت audiojungle، توسط "پی پال" صورت می گیرد. براحتی با کمک ما می توانید محصول خود را خریداری نمائید. جهت خرید از سایت audiojungle، تنها لازم است از طریق لینک آن، فرم درخواست سفارش را برای متخصصان ما ارسال نمائید. میزان ارز مورد نیاز همراه با لینک محصول حتما باید در فرم سفارش قید شود. سپس بعد از واریز معادل ریالی به حساب تراپی، متخصصان ما در کمترین زمان ممکن، به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

فروش محصول صوتی در سایت audiojungle

هر هفته تیم کیفیت Envato، بهترین آهنگ های موسیقی و افکت های صوتی را در AudioJungle بارگزاری می کنند. توسط این سایت می توانید، آهنگ هایی را که به گوش تان لذت بخش است را کشف کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید محصولی صوتی را در این سایت برای فروش قرار دهید، دستورالعمل هایی را برای آماده سازی فایل باید رعایت فرمائید. برای مثال فرمت فایل های ارسالی را باید رعایت کنید. همچنین مدت زمان یک آهنگ حدکثر باید ده دقیقه باشد. می توانید فقط قطعه ای از کل آهنگ خود را همراه با لوگو و ... بارگزاری کنید. در صورتی که موسیقی که جهت فروش می خواهید بارگزاری کنید دارای چند قسمت متفاوت می باشد، می توانید یکی از آن ها را بارگزاری کنید یا یک خلاصه ای از هرکدام را بارگزاری کنید. اگر تمایل داشتید یک مجموعه موسیقی را برای فروش قرار دهید حداکثر ده آهنگ را به مدت 30 دقیقه می توانید بارگزاری کنید. شما نمی توانید از یک آهنگ در چند بسته استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با دستورالعمل های شرکت Envato، لطفا به سایت رسمی سایت AudioJungle مراجعه فرمائید.

تاریخ انتشار 04 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر