Bitcoin یک ارز جدید است که در سال 2009 توسط یک شخص ناشناخته با استفاده از نام مستعار Satoshi Nakamoto ایجاد شد. معاملات بدون واسطه انجام می شود؛ بدین معنی که هیچ بانکی نیست! هیچ هزینه معامله ای وجود ندارد و نیازی به نام واقعی شما نیست. بازرگانان از طرفداران بیت کوین می باشند. شما می توانید به واسطه آن خدمات وب هاستینگ، موادغذایی یا حتی مانیکور را خریداری کنید. در این مقاله تراپی با ما همراه باشید.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید بیت کوین از تراپی

 

بیت کوین

چرا Bitcoins؟

Bitcoins می تواند برای خرید کالا به صورت ناشناس مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، پرداخت های بین المللی به آسانی و به صورت ارزان انجام می پذیرد، زیرا بیت کوین ها به هیچ کشوری وابسته نیستند. بنگاه های کوچک ممکن است آنها را دوست داشته باشند زیرا هزینه های کارت اعتباری وجود ندارد. بعضی از مردم بیت کوین ها را به عنوان سرمایه گذاری می فروشند، چرا که امیدوارند ارزش آنها افزایش یابد. اگرچه هر تراکنش بیت کوین در یک ورودی عمومی ثبت شده است، نام خریداران و فروشندگان هرگز نشان داده نمی شود بلکه فقط شناسه های کیف پول آن ها به نمایش گذاشته می شود. در حالی که Bitcoin تراکنش کاربران را خصوصی نگه می دارد.

خرید بیت کوین

چندین بازار به نام "مبادلات بیتکوین" وجود دارد که به مردم این امکان را می دهد تا با استفاده از ارزهای مختلف بیت کوین ها را خریداری یا فروش دهند. Mt. Gox بزرگترین تبادل بیتکوین است.

نقل و انتقالات

افراد با استفاده از برنامه های موبایل یا رایانه های خود می توانند بیتکوین ها را به یکدیگر بفرستند. این شبیه به ارسال پول نقد در دیجیتال است. Bitcoin مانند دلار یا یورو چاپ نمی شوند بلکه آنها توسط مردم تولید می شوند. بیت کوین توسط افراد که هر کسی می تواند به عضویت آن درآید به صورت دیجیتالی ایجاد می شود.

مزایای بیت کوین

Bitcoin دارای چندین ویژگی مهم است که آن را جدا از ارزهای تحت حمایت دولت قرار می دهد.

  • توسط مقامات مرکزی کنترل نمی شود. هر دستگاهی که بیت کوین را استخراج می کند و پردازش های انجام شده را تشکیل می دهد، بخشی از شبکه را تشکیل می دهد و دستگاه ها با هم کار می کنند. به این معناست که در نظر سنجی، یک مقام مرکزی نمی تواند با سیاست پولی سر و کار داشته باشد و یا به سادگی تصمیم بگیرد بیت کوین های مردم را از آنها دور کند، همانطور که بانک مرکزی اروپا در اوایل سال 2013 تصمیم گرفت در قبرس انجام دهد. 
  • کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است.
  • اطلاعات شما فاش نمی شود
  • هزینه های معاملات حداقل است. بانک ممکن است هزینه ای حدود 10 پوند برای انتقال بین المللی از شما کسر می کند اما بیت کوین هزینه ای کم نمی کند.
  • سریع است

 

تاریخ انتشار 15 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر