گوگل والت (Google Wallet) یک سرویس پرداخت اینترنتی شخص به شخص می باشد که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه رومیزی برای ارسال و دریافت پول بدون پرداخت هزینه کارمزد، به فرستنده و یا گیرنده، اقدام نمایند.

گوگل والت

 

معرفی سرویس پرداخت اینترنتی گوگل والت

سرویس گوگل والت (Google Wallet) در سپتامبر 2011 راه اندازی شده است. گوگل والت در واقع یک برنامه کیف پول دیجیتال رایگان است که، توسط گوگل ارائه شده است. در حال حاضر اپلیکیشن گوگل والت (Google Wallet) برای گوشی های آندروید و آیفون در دسترس می باشد و به مشتریان اجازه می دهد تا از طریق این اپلیکیشن یا حساب کاربری Gmail خود، به حساب یکدیگر پول واریز کنند. در ابتدا، گوگل ولت، این امکان را برای کاربران به صورت فیزیکی فراهم آورده بود، اما از آن زمان به بعد این ویژگی را به محصول Android Pay خود انتقال داده است به طوری که اکنون دیگر از کارت های فیزیکی و پلاستیکی خبری نیست .محصول Android Pay با استفاده از فناوری NFC مشتریان را قادر می سازد تا با استفاده از امکان سخت افزاری سازگار با روش "ضربه بزنید و پرداخت کنید" (tap and pay)، در محل خرید پرداخت های خود را انجام دهند.

سرویس گوگل ولت خدمت رسانی خود را از ابتدا به شکل یک قطب مرکزی مربوط به کارت های اعتباری و دبیت کارت های متصل آغاز کرد و سپس تبدیل شد به یک سیستم پرداختی که حساب بانکی شما را به کارت های اعتباری تان مرتبط می کند و پس از آن به طور اتفاقی تبدیل شد به یک سیستم پرداخت شخص به شخص تا به کاربرانش کمک کند که بدون استفاده از کارت های فیزیکی، وجه خود را به حساب سایر کاربران واریز نمایند.

نحوه کاربرد گوگل والت

کاربرانی که قصد استفاده از امکانات گوگل والت را دارند، باید یک اکانت Google داشته باشند، پس ار ایجاد گوگل اکانت، شما می توانید به کیف پول گوگل والت دسترسی پیدا کنید. پس از انجام تنظیمات آن، باید حساب Google Wallet خود را به موجودی تان، لینک دهید. این کار را می توانید به چند طریق انجام دهید :

1.از طریق وارد کردن اطلاعات بانکی تان

2. از طریق ذخیره اطلاعات کارت اعتباری و دبیت کارت تان

توجه کنید : این امکان نیز برای شما وجود دارد که  چندین کارت اعتباری را اضافه نمائید.

از این مرحله به بعد،هم می توانید به میزان موجودی خود اضافه نمائید و هم می توانید وجهی را از حساب خود به حساب دیگران انتقال دهید.

 

دوستان همراه! در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سرویس پرداخت اینترنتی شخص به شخص گوگل والت آشنا کنیم. در صورت وجود هر گونه اشکال یا سوال در این زمینه، مشکلات خود را از طریق چت آنلاین با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید. مشاوران ما به سوالات مطرح شده توسط شما کاربران گرامی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی خواهند کرد. 

اعضای تیم تراپی مفتخر است به خدمت رسانی به شما همراهان همیشگی خود. عزیزان ! لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

تاریخ انتشار 07 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Mohammad Movahedi ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    باسلام
    من کارت پی پال دارم اما دسترسی به مشخصات اولیه مثل شماره کارت یا شماره تلفن کشورثالث وهمچنین کدپستی و....روندارم تاالان هم باسایتهای بازی دلاربدست آوردم که داخل کارتهام ذخیره شده ودسترسی به اون دلارها ندارم شمامیتونید مشکل منوال کنید خواهشا منوراهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ،
      جهت راهنمایی، در سایت ثبت نام کرده و تیکت ارسال بفرمایید.

  • تصویر آواتار
    Mohammad Movahedi ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من بکارت پی پال که شماره حساب اونووتلفن تماس وآدرس وکد پستی اونوندارم باآن کارت درسایت بازی کردم ودلار بدست آوردم مشکل برداشت ریالی دارم خواهشاراهنمایی

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ،
      جهت راهنمایی، در سایت ثبت نام کرده و تیکت ارسال بفرمایید.

فرم ارسال نظرات کاربر