به منظور محافظت از کاربران در برابر بارگیری ناخواسته اسکریپت‌های ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال ، مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge)  ارائه می‌شود که برای جلوگیری از فعالیت این نوع بدافزار طراحی شده است. به منظور اطلاع از جزئیات این خبر با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : بررسی میزان سود آوری استخراج ارز دیجیتال

مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge) ، برتر از SmartScreen

مایکروسافت اخیراً اولین نسخه کامل مرورگر مبتنی بر کروم خود، یعنی Microsoft Edge را با پیشرفت‌های مختلف در طراحی آن مرورگر، منتشر کرد. این مرورگر، ویژگی‌های امنیتی جدید را برای محافظت از کاربران در برابر بارگیری خودکار برنامه‌های ناخواسته ، مانند نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و سایر برنامه‌های مخرب که به سیستم شخصی یک کاربر آسیب می‌رسانند ، به ارمغان می‌آورد.

مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge)

با توجه به اطلاعاتی که شرکت مایکروسافت از تهدید فزاینده ماینرهای ارزهای دیجیتال در دست داشت، مرورگر جدید خود یعنی Micrisoft Edge را برای جلوگیری از آسیب این نوع اسکریپت‌های مخرب طراحی کرده است.

بدافزار استخراج ارز دیجیتال چیست؟

بدافزارهای استخراج ارزهای دیجیتال شامل برنامه‌های نرم افزاری و مؤلفه‌های بدافزار است كه برای به دست آوردن منابع كامپیوتر و استفاده از آن‌ها برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin بدون رضایت صاحب سیستم برنامه ریزی شده است.

بدافزارهای استخراج ارز دیجیتال چگونه عمل می‌کنند؟

دون شارپ می‌گوید : کاربران مایکروسافت Edge به زودی قادر خواهند بود بدون خطر بارگیری ناخواسته‌ی ماینرهای ارز دیجیتال به وب دسترسی داشته باشند. این بدافزارها منابع نامعتبرتر را هدف قرار می‌دهند تا سایت‌ها با تبلیغات آنلاین را با کد رمزگذاری معدن آلوده کنند ، که پس از بارگیری در مرورگر شخص قربانی ، به صورت مخفیانه اجرا شود.

اریک لارنس، مدیر برنامه‌ی اصلی مایکروسافت معتقد است که بلاکرهای جدید مایکروسافت Edge از مسدودکننده‌های ضد فیشینگ مبتنی بر پردازش ابری، ضد بدافزارهای SmartScreen و مسدود کننده‌های SafeBrowsing بهتر عمل خواهد کرد.

SmartScreen و SafeBrowsing هر دو بدافزارها را بلاک می‌کند. اما ویژگی اصلی مایکروسافت Edge نسبت به این دو، مقابله با دانلود خودکار محتواهایی است که کاربر تمایلی به دانلود آن‌ها ندارد.

و در این راستا مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge) به این منظور ارائه شده است که در چند سال اخیر حملات استخراج ارز دیجیتال افزایش یافته است و خبرنگاران امنیتی را بسیار نگران کرده است و پیش بینی می‌کنند که امسال زیرساخت‌های ابری هدف بزرگی برای حملات معدن ارزهای دیجیتال خواهند بود.

در حالی که توانایی مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge) برای ردیابی و خنثی کردن ماینرهای ارز دیجیتال قابل قبول است ، کاربران باید همچنان از راه‌ها و روش‌های دیگر نیز برای جلوگیری از آلوده شدن رایانه‌ها و ویندوز 10 بهره ببرند.

مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge)

سخن آخر

در سال‌های اخیر برخی از بدافزارهای استخراج ارز دیجیتال به طور خودکار و بدون دخالت یا اجازه‌ی کاربران سیستم‌ها از طریق مرورگرها همراه با سایر داده‌ها بر روی سیستم آن‌ها دانلود می‌شوند که این امنیت سیستم‌ها را تهدید می‌کند و کاربران را بسیار نگران کرده است.

به منظور مقابله با این مشکل و ممانعت از دانلود این بدافزارها، شرکت مایکروسافت مرورگر جدید خود را با نام Micrisoft Edge ارائه داده است. مرورگر مایکروسافت Edge این قابلیت را دارد که چنین بدافزارهای استخراج ارز دیجیتال را بلوکه کند و مانع از دانلود خودکار آن‌ها شود.

ارائه دهنده‌ی مرورگر جدید مایکروسافت (Micrisoft Edge) معتقد است که مایکروسافت Edge بسیار بهتر و قوی تر از نرم افزارهای ارائه شده قبل از آن یعنی  SafeBrowsing  و SmartScreen می‌تواند عمل کند. اما با این وجود شرکت مایکروسافت معتقد است که علاوه  بر استفاده از این مرورگر، برای حصول اطمینان از امنیت کامل سیستم‌های خود از سایر موارد امنیتی بر روی سیستم‌های خود استفاده کنید.

در مقاله‌ای که مطالعه نمودید، شما را با یکی دیگر از محصولات جدید شرکت مایکروسافت آشنا کردیم. امید است آنچه گفته شد توانسته باشد رضایت خاطر شما را جلب کرده باشد.

از توجه و همراهی همیشگیتان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا در صورتی که با مشکل یا سوالی مواجه شده‌اید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید : ثبت سفارش پرداخت هزینه های ارزی

دوستان گرامی برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای ما در زمینه‌ی انواع خدمات پرداخت‌های ارزی بین المللی نیز از طریق تماس تلفنی با مشاوران مجرب و کارآزموده‌ی تیم تراپی پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید. با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 18 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر