همراهان عزیز پیش از این ما مقالات متعددی در زمینه خدمات پرداخت هزینه در سایت های خارجی را از طریق سیستم های پرداخت ارزی در اختیار شما قرار دادیم. عمده سایت هایی که در مقالات بیان شد، سایت های آموزشی بودند که شما می توانید با استفاده از آن ها بدون این که مهاجرت کنید از بهترین دانشگاه های جهان برای آموزش مورد نظر خود استفاده کنید؛ یا سایت هایی که از آن ها خرید می کنید و هزینه ای را در آن سایت پرداخت می کنید.

اما بر اساس در خواست شما عزیزان امروز در مورد سایت نتفلکس netflix و پرداخت در آن مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می دهیم. لطفا با تراپی تا پایان این مقاله همراه شوید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

سایت نتفلیکس netflix چیست؟

اگر شما هم مانند من علاقه مند به دیدن فیلم و سریال خارجی چه قدیمی و چه جدید هستید؛ می توانید از یک منبع خوب به نام نتفلکس استفاد کنید. این سایت فعالیت خود را در زمینه ارائه انواع فیلم و سریال از سال 1997 آغاز کرده است.

در ابتدا هدف از راه اندازی این سایت ارسال دی وی دی به کاربران و ثبت نام در این سایت بود. ولی با گذشت زمان و گسترش تکنولوژی فضای وب، نتفلکس بیشترین پهنای باند امریکا را به خود اختصاص داد و در نتیجه به یکی از بیزینس های بزرگ دنیا تبدیل شد.

نتفلیکس netflix چیست

تیم تراپی ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرداخت های ارزی، از قبیل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه خرید از سایت های خارجی  و ... می باشد. کافیست برای بهره مندی از خدمات سایت تراپی، پس از ورود به وب سایت ما درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

 هم اکنون شما برای استفاده از فیلم هایی که در این وب سایت قرار داده شده است، باید حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و از طریق پرداخت هایی که در سایت انجام می دهید از محتوای این سایت استفاده کنید.

اما باز چالش اصلی که وجود دارد این است که چگونه می توان در یک سایت خارجی، پرداخت انجام داد! پاسخ این سوال بسیار ساده است اگر شما حساب پی پال داشته باشید. بنابراین با استفاده از لینک زیر می توانید پرداخت خود را انجام دهید : 

پرداخت در netflix

برای ارسال درخواست خود تنها نیاز است که با استفاده از لینک بالا، لینک سایت مورد نظر را در قسمت مربوطه وارد نمایید و سپس معادل ریال هزینه مورد نیاز را به تراپی پرداخت نمایید. پس از آن همکاران ما درتیم تراپی پرداخت هزینه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهند داد.

استفاده از نتفلیکس در ایران

شارژ حساب پی پال برای پرداخت هزینه در سایت نتفلکس netflix

سیستم پرداخت آنلاین ارزی پی پال یکی از اولین سیستم های پرداخت دیجیتال آنلاین است که مورد توجه بسیاری از افراد است چرا که با استفاده از این حساب می توانند پرداخت خود را در سراسر جهان انجام دهند.

برای استفاده از این سیستم پرداختی باید حسابی را ایجاد کنید و سپس نوع کیف پول خود را تعیین کرده و آن را شارژ نمایید. در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید. 

بیشتر بدانید

خرید با پی پال

کارمزد پی پال (Paypal) | آشنایی و نحوه محاسبه آن

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با وب سایت نتفلکس Netflix و خدمتی که ارائه می دهد به همراه چگونگی پرداخت هزینه در آن آشنا کنیم. شما می توانید از طریق افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب خود پرداخت های آنلاین در سایت های خارجی را انجام دهید.

همچنین در صورتی که هنوز موفق به افتتاح حساب پی پال نشده اید، می توانید درخواست خود را به ما در تیم تراپی اعلام نمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن هم حساب پی پال شما به نام خودتان افتتاح گردد و هم شارژ حساب پی پال برای شما انجام شود.

امید است مطالب ارائه شده در این مقاله در مورد سایت نتفلکس netflix ، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است و یا به مشکلی برخورد کرده اید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

لطفا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم

تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر