همیشه گفته اند آهسته اما پیوسته باید حرکت کرد. شاید این چیزی باشد که بتوان در مورد ارز دیجیتال کوانتوم QTUM بیان کرد. همان طور که می دانید فناوری بلاک چین همچنان هم خیلی جای گسترش و پیشرفت دراد و ارز دیجیتالی برنده است که بتواند خیلی زودتر از این گسترش به نفع خود استفاده کند. در حال حاضر اتریوم خیلی خوب در این زمینه فعال است اما این موضوع به این معنا نیست که سایر ارزهای دیجیتال از این مسئله عقب مانده اند. در این مقاله ما در مورد ارز جدیدی به نام کوانتوم QTUM صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

ارز دیجیتال کوانتوم QTUM چیست؟

کوانتوم QTUM یک ارز دیجیتال رمز گذاری شده و متن باز و غیر متمرکز است که برای انجام تراکنش های خود از فناوری بلاک چین استفاده می کند. در حالت کلی می توان گفت که فناوری بلاک چینی که QTUM از آن استفاده می کند ترکیبی از فناوری بیت کوین و اتریوم است که معاملات خود را به فرم قراردارهای هوشمند انجام می دهد. اما سوالی که مطرح می شود این است که اگر ما در حال حاضر معامله هوشمند را می توانیم با ارز دیجیتال اتریوم انجام دهیم دیگر چه نیازی به ارز دیجیتال QTUM است؟ جواب این سوال در امنیتی است که این ارز برای انجام تراکنش های خود تامین می کند. در اصل می توان گفت تمام ارزهای یکی هستند اگر سرعت و امنیت را در آن ها در نظر نگیریم!!

ارز دیجیتال کوانتوم QTUM

QTUM چگونه کار می کند؟

همان طور که گفته شد QTUM ترکیبی از بیت کوین و اتریوم است به این معنا که توانسته است بهترین قسمت های فناوری های بیت کوین و اتریوم را بردارد و به نفع خود از آن استفاده کند. پس تیم توسعه دهنده QTUM هسته اصلی بیت کوین را برداشت و آن را از POW به POS تغییر داد و سپس اتریوم را روی آن پیاده سازی کرد. بنابراین عملکرد POS چیزی بین بیت کوین و اتریوم است.

ارز دیجیتال کوانتوم QTUM

QTUM را چگونه می توان خریداری کرد؟

برای خرید این ارز بهترین روش این است که از سرویس های اکسچنجینگ استفاده کنید. بهترین سرویس ها در این زمینه عبارت هستند از :

  • KuCoin
  • Binance
  • Gate.io
  • Bittrex
  • Bitfinex
  • Livecoin

برای استفاده از این سرویس ها نیاز است که شما ابتدا ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و ... را داشته باشید و سپس آن را به QTUM تبدیل کنید.

ارز دیجیتال کوانتوم QTUM

انواع کیف پول QTUM :

  • کیف پول موبایلی : QTUM Core
  • کیف پول مرورگر یا وب : QTUM Wallet
  • کیف پول دسکتاپ : QTUM Core
  • کیف پول سخت افزاری : Ledger Nano S

 

مخاطبان عزیز امیدوارم در مورد ارز دیجیتال کوانتوم QTUM اطلاعات لازم را بدست آورده باشید. در صورتی که سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 10 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر