اگر شما هم مثل من زمانی که قصد سفر دارید تمامی سایت های اینترنتی را زیر و رو می کنید تا یک مکان مناسب برای سفر پیدا کنید با من همراه باشید تا یکی از بهترین وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که می تواند به شما علاوه بر پیدا کردن بهترین مکان های دیدنی، در رابطه با جستجوی هتل، رستوران، مراکز تفریحی و خدماتی و... کمک کند؛ معرفی کنم. با تعاریفی که از این سایت داشتم فکر می کنم شما هم اسم TripAdvisor برایتان تداعی شد! درست است؟

امروزه سایت TripAdvisor با 535 میلیون بررسی و نظرات، تبدیل به یک وب سایت مهم و شناخته شده در صنعت گردشگری شده است. این سایت به عنوان یک سایت جستجو و بازبینی هتل ها ایجاد شد که با افزودن مقایسه قیمت ها، به رقابت با Trivago و کایاک پرداخت و به پر بازدید کننده ترین سایت مسافرتی جهان تبدیل گشت. در حال حاضر، ویژگی رزرو فوری را برای حفظ مشتری نهایی راه اندازی کرد که منجر شد بازدیدکنندگان هرگز سایت TripAdvisor را ترک نخواهند کرد و کل رزرو را در سایت انجام می دهند. نصب برنامه TripAdvisor بر روی گوشی های همراه نیز موجب شده تا این اپلیکشن، یکی از بهترین برنامه ها برای سفر باشد. در این مقاله به ذکر حقایق کمتر شناخته شده در مورد این سایت می پردازیم.

TripAdvisor

معرفی TripAdvisor

این شرکت در فوریه سال 2000 در یک اداره کوچک بالای یک فروشگاه پیتزا به نام Kosta در Massachusetts تاسیس شد. در ابتدا هدف این سایت کمک به مسافران برای پیدا کردن مقصد و مکان های سفر نبود. اما رفته رفته زمانی که بیشتر بازدیدکنندگان سایت را مسافران تشکیل دادند روند سایت تغییر پیدا کرد و به یک سایت معتبر برای جهت دادن اطلاعات مفید سفر تبدیل شد.

بازدید کننده ها در این سایت می توانند رتبه دهند. لذا شما با نگاه کردن به حباب ها که نشان دهنده امتیاز می باشند می توانید خوب بودن یا بد بودن مقصد سفر یا مکان های تفریحی یا گردشگری را متوجه شوید.

میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان سایت، لوگوی TripAdvisor را دیده اند، اما چند نفر می دانند که چرا یک چشم قرمز و چشم دیگر سبز است؟ در حقیقت، رنگ سبز نمادی برای رفتن و رنگ قرمز نماد نرفتن به آن مکان در سفر بعدی است.

سایت TripAdvisor، بیش از 7 میلیون محل اقامت، خطوط هوایی، جاذبه های توریستی و رستوران ها را به مسافران معرفی می کند. از طرفی حداقل بین 200 پیشنهاد مقایسه انجام می دهد تا ارزان ترین آن ها را به شما معرفی کند.

جالب است بدانید طبق نتایج حاصل از این سایت، بیشترین شهر مورد بررسی توسط مسافران در جهان، لندن، با بیش از 1.8 میلیون بررسی هتل ها، رستوران ها و جاذبه های شهر است. لازم به توضیح است اگر چه محبوبیت سایت در آمریکای شمالی شروع شد، اما هم اکنون اکثر ترافیک سایت TripAdvisor از خارج از ایالات متحده است.

محتوای سایت TripAdvisor ، فقط در مورد بررسی ها نمی باشد. مسافران همچنین می توانند قیمت ها و در دسترس بودن هتل ها را مقایسه کنند و بتوانند اقامت خود را بدون خروج از سایت رزرو کنند.

آموزش کار با TripAdvisor

TripAdvisor

کار کردن با سایت TripAdvisor ، بسیار ساده و کاربر پسند می باشد. به راحتی می توانید مکان های مد نظر خود را سرچ کنید یا پیشنهاداتی که TripAdvisor می دهد را دنبال کنید. از حباب ها می توانید میزان محبوبیت مکان ها را با یکدیگر مقایسه کرده و همچنین کامنت های دیگر مسافران نیز می تواند به شما در انتخاب کمک می کند. پس از انتخاب چند پیشنهاد با قیمت ها و امکانات متفاوت به شما ارائه می شود. می توانید هر پیشنهاد را مطالعه فرمائید و مناسب ترین آن را انتخاب و سپس با انتخاب گزینه "check Availibility" اقدام به واریز وجه نمائید. رزرو آنلاین سایت بخش محبوب مسافران در این سایت است و همچنین از مزایای آن امن بودن پلت فرم پرداخت می باشد. شما می توانید پرداختی های خود را در این سایت از طریق پی پال یا حواله بانکی انجام دهید. لازم به توضیح است که پرداخت ها در این سایت حدودا 3% کارمزد کسر می شود. در صورتی که حساب پی پال ندارید می توانید از کمک متخصصان ما بهره مند شوید. تنها لازم است مراحل واریز را تا انتها رفته و سپس لینک آن را برای ما ارسال نمائید. پس از واریز معادل ریالی، متخصصان ما درخواست شما را پیگیری خواهند کرد.

 

فرم سفارش خرید با پی پال

تاریخ انتشار 30 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر