دوستان جمعه سیاه از راه رسید و فردا برای بسیاری از دوستانی که برای این روز لحظه شماری می‌کردند روز بسیار پر‌هیجانی خواهد بود. علاوه بر جمعه سیاه روز دیگری نیز وجود دارد به نام سایبر ماندی که درمقالات قبلی در مورد آن برای شما گفتیم. سایبرماندی نیز یکی دیگر از روزهای مهم سال است که در آن روز فروشگاه‌های آنلاین اجناس خود را به نازل‌ترین قیمت عرضه می‌کنند. در جمعه سیاه نیز امکان خرید اجناس با قیمت‌های باورنکردنی وجود دارد. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از دوستان وجود داشته باشد این است که در جمعه سیاه 2019 چه بخریم؟ در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا به معرفی محصولاتی که باید در جمعه سیاه بخرید بپردازیم.

بیشتر بخوانید : 

خرید بذر از سایت‌های خارجی

درباره جمعه سیاه 2019

جمعه سیاه یکی از بزرگ‌ترین روزهای خرید در سال است. در مصاحبه‌ای که با برخی از متخصصین به عمل آمده است، در مورد اینکه در جمعه سیاه 2019 چه بخریم، آن‌ها به برخی از موارد اشاره کرده ‌ند که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

جمعه سیاه 2019

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌ها اجناس خود را با قیمت جدید ارائه کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر از فروشگاه‌ها هنوز برای این کار اقدامی نکرده‌اند.

اما مطمئن باشید که فروشگاه‌های محبوب شما که عبارتند از آمازون، والمارت، تارگت و بست بای، برخی از آیتم های پر فروش خود را که دارای متقاضی زیادی هم بوده‌اند را با تخفیف قیمت آن ارائه کرده‌اند.

در حقیقت با دیدن این قیمت‌ها شما وسوسه خواهید شد که به سمت خرید کلیه‌ی اجناسی که در دسترس‌تان قرار گرفته‌اند، بروید.

اما، مراقب باشید، همه‌ی اجناسی که در جمعه سیاه ارائه می‌شوند دارای قیمت مناسب نیستند و برخی از آن‌ها را خوب است در مواقع دیگر سال بخرید چرا که در آن زمان‌ها ممکن است این اجناس با قیمت‌های ارازن‌تری عرضه شده باشند.

بنابراین در این مقاله ما تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان آیتم‌هایی را معرفی کنیم که خوب است در جمعه سیاه 2019 خریداری کنید.

معرفی محصولاتی که باید در جمعه سیاه بخرید | در جمعه سیاه 2019 چه بخریم؟

در این بخش از مقاله محصولاتی را برای شما معرفی خواهیم کرد که با قیمت مناسب در بلک فرایدی عرضه می‌شوند و خوب است که از میان این دسته محصولات خرید کنید.

تلویزیون

در جمعه سیاه 2019 خوب است تلویزیون بخرید. تحقیقات و بررسی‌ها نشان داده است که بلک فرایدی همیشه زمان مناسبی برای خرید لوازم الکترونیکی بوده است به خصوص خرید تلویزیون. مسئله‌ای که وجود دارد این است که باید به این نکته توجه کنید که قبل از فرا رسیدن جمعه‌ی سیاه در مورد انواع برند تلویزیون به اندازه‌ی کافی تحقیق کنید، چرا که عده‌ای از خرده فروشان لوازم الکترونیکی با کیفیت پائین را برای فروش در جمعه‌ی سیاه عرضه می‌کنند. اما یکی از بهترین برندهای تلویزیون که با قیمت بسیار مناسب نیز عرضه می‌شود، برند ال جی است.

جمعه سیاه 2019

محصولات خانگی هوشمند

به گزارش بونبرایت ، جمعه سیاه بهترین روز سال برای دریافت رایگان دستگاه‌های Amazon Alexa است. این دستگاه‌ها معمولاً شامل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون یا دستگاه‌های خانگی هوشمند مانند دزدگیر مدار بسته و ... می‌باشد.

بازی‌های ویدئویی

بازی‌های ویدئویی نیز یکی دیگر از گزینه‌های بسیار خوب برای خرید در جمعه سیاه 2019 است. بنابراین چنانچه به بازی‌های ویدئوئی علاقه‌مند هستید، بلک فرایدی روز بسیار مناسبی برای خرید است.

وسایل آشپزخانه

وسایل کوچک آشپزخانه را نیز می‌توان با قیمت‌های بسیار استثنایی در جمعه‌ی سیاه خریداری کرد. همچنین لوازم برقی نظیر مخلوط کن، پلوپز، توستر و ... را می‌توانید با قیمت‌های فوق العاده در بلک فرایدی تهیه کنید.

این آیتم‌هایی که نام بردیم جز اقلامی بودند که در جمعه سیاه 2019 با قیمت‌های استثنایی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید : خرید از dx و امکان ارسال کالا به ایران

دوستان گرامی، امید است از مطالعه‌ی این مقاله لذت کافی برده باشید. در مقاله‌ی بعدی برای شما دوستان عزیز خواهیم گفت که چه آیتم‌هایی را بهتر است در جمعه‌ی سیاه خریداری نکنید. به منظور آشنایی با این محصولات، ما را در مقالات آتی نیز دنبال نمائید.

از اینکه همواره با ما همراه هستید و ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار سپاسگزاریم. اگر حین مطالعه‌ی مقالات به نکته‌ای برخورد کردید یا با سوالی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوال خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 10 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر