راه های بی شماری برای ایجاد ثروت در این دنیا وجود دارد، اما یکی از راه ها از طریق تجارت ارز، بویژه کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس است. سرمایه گذاری چه در بازار جهانی ارز فارکس و چه در بورس ایران، ریسک های خود را دارد. اینکه فارکس بهتر است یا بورس؟ جواب قانع کننده و یکتایی ندارد. زیرا هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند! تنها نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که بین این دو کدام یک برای شما سدمندتر است. به طور مثال آیا شما علاقه به سرمایه گذاری بلند مدت دارید یا کوتاه مدت؟ اگر برای انتخاب بین این دو تجارت و آشنایی با وضعیت بورس ، سوالاتی دارید؛ پیشنهاد می کنیم امروز را با ما همراه باشید.

فارکس

معامله در بازارهای مالی با مقدار زیادی ریسک، همراه است، زیرا هیچ فرمولی برای تجارت موفق وجود ندارد. بازار فارکس و وضعیت بورس مانند اقیانوس می باشند و معامله گران به عنوان سرپرست آن هستند. پیروزی در این رقابت با کسانی یار است که دارای استعداد، صبر، تجهیزات مناسب و... هستند و به محیط اطراف و اتفاقاتی که می افتد؛ توجه دارند. نگرش نسبت به تجارت در این بازارها، متفاوت از نگرش مورد نیاز برای دیگر کسب و کارها است. با تجزیه و تحلیل خوب ، میزان موفقیت شما به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت.

شاید فارکس با حجم روزانه بیش از 5.3 تریلیون دلار، بزرگترین و هیجان انگیز ترین بازار مالی در جهان باشد ولی نسبت به وضعیت بورس، پیچیده تر است؛ چرا که امروز، ارزها فراتر از تصور ما هستند، به ویژه که چین به بازار جهانی به عنوان ذخیره ارز با یورو و دلار حرکت می کند. به هیچ وجه شما نمی توانید حدس بزنید که چه چیزی در داخل اقتصاد پرجمعیت ترین کشور جهان قرار دارد.

قبل از اینکه شروع به تجارت کنید، پیش نیازهایی که برای هر کدام از این بازارها نیاز است را بشناسید. اولین قدم این است که اهداف و خلق و خوی شخصی خود را با ابزار و بازارهایی که بتوانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید، تطبیق دهید. ممکن است شما نسبت به وضعیت بورس که یک سرمایه گذاری طولانی محسوب می شود موفق تر باشید تا سرمایه گذاری در بازار فارکس که یک سرمایه گذاری کوتاه محسوب می شود.

علاوه بر این، تصمیم بگیرید که آیا شما وقت و تمایل دارید که در طول روز جلوی یک نمایشگر نشسته باشید یا اینکه ترجیح می دهید تحقیقات خود را به صورت بی سر و صدا در طول آخر هفته انجام دهید و سپس تصمیمات تجاری را برای هفته آینده بر اساس تجزیه و تحلیل تان انتخاب کنید.

به هر حال اگر شما از کارگذاران در بورس هستید و به چم و خم کار آشنایی کافی دارید، همچنین نسبت به وضعیت بورس، آگاهی کافی دارید؛ شاید بد نباشد به لطف اینترنت، در بازار فارکس با معامله گران از بزرگترین بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری، نیز تجارت کنید.

 

تاریخ انتشار 01 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر