آیا وردپرس برای بازاریابی مناسب است؟ آیا از وردپرس برای ساخت سایت‌های خود استفاده می‌کنید؟ آیا با پلاگین‌های آن آشنایی دارید؟ به نظر شما برای جلوگیری از هک وردپرس چه باید کرد. چرا از وردپرس در دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌شود؟ جهت اطلاع از ویژگی‌های وردپرس و آگاهی از تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ ، با تراپی همراه باشید.

برای آگاهی از افزونه‌های کاربردی و ضروری وردپرس و همچنین نکاتی جهت جلوگیری از هک شدن آن به مقالات قبلی ما حتما سر بزنید.

چرا از وردپرس در دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنیم؟

آشنایی با وردپرس

بیش از 74 میلیون سایت در اینترنت با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند، از این رو وردپرس تا حد زیادی محبوب‌ترین و قابل دسترس‌ترین سیستم مدیریت محتوا (cms) برای همه است. در صورتی‌که هنوز اقدام به خرید آن نکرده‌اید به وب سایت‌های مورد علاقه خود از جمله CNN، The New York Times، eBay، BBC America، Bloomberg America و حتی Facebook Newsroom نگاه کنید، همه‌ی این سایت‌ها از وردپرس استفاده می‌کنند.

تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ

ویژگی‌های وردپرس

استفاده از وردپرس آسان، مقرون به صرفه و بیهنه شده برای seo سایت است؛ در کنار این مزایا از وردپرس می‌توان برای کسب و کارها، سایت افراد مشهور و ‌ایستگاه‌های خبری که به دنبال یک سیستم مدیریت محتوا جامع و کامل و قابل تنظیم هستند، استفاده کرد. در ادامه مطلب به دلایل انتخاب وردپرس در دیجیتال مارکتینگ پرداخته شده است.

بدون هزینه

یکی ازمشخص ترین مزایای وردپرس، رایگان بودن آن است؛ مگر اینکه بخواهید  یک میزبان برای آن انتخاب  کنید یا قالب آن را به سطح بالاتر ارتقا دهید. در غیر این صورت هر کسی می‌تواند یک سایت وردپرس به صورت رایگان ایجاد کند. این یکی از موارد تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ است.

علاوه بر این، وردپرس دو نسخه برای ارائه خدمات خود ایجاد کرده که عبارتند از: WordPress.com برای افرادی که خواستار استفاده آسان و کارا از آن برای وبلاگ شخصی خود یا یک سایت کوچک خبری هستند و WordPress.org برای افرادی که قصد میزبانی وب سایت خود، خرید نام دامنه و اجرای یک کسب و کار از طریق وب سایت خود را دارند.

میزبانی ساده و آسان

یکی دیگر از مزایای وردپرس، انعطاف پذیری در میزبانی است. تقریبا هر سرویس میزبانی خارج از آن وردپرس را پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر سرور داشته باشید، می‌توانید به سادگی میزبان خود باشید. هیچ مشکلی با پیدا کردن یک سرور یا میزبان سازگار وجود ندارد؛ چرا که با منبع کد آزاد ساخته شده (open source code)  و به راحتی در هر جایی قادر به میزبانی است. این نیز می تواند از موارد تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ باشد.

بهینه شده برای موتورهای جست و جو

یکی از مزایای جذاب در انتخاب وردپرس، علاقه گوگل به این گونه سایت‌ها است.  وردپرس از کدهای تمیز و آسان برای خواندن استفاده می‌کند که باعث می‌شود کار گوگل در ایندکس و crawl سایت‌ها راحت‌تر شود. افزونه‌ها و پلاگین‌های موجود در وردپرس به شما در بهینه سازی سایت کمک می‌کند،‌ پلاگین Yoast SEO  یکی از این پلاگین‌ها است که نوعی استاندارد طلایی برای بهینه سازی موتور جست و جو به حساب می‌آید. این پلاگین به شما اجازه می‌دهد تا نام سایت، ‌توضیحات متا، عنوان تگ، کلید واژه و رتبه بندی سایت را به صورت سفارشی سازی ایجاد کنید.

تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ

حفظ و به روز رسانی آسان

سایت‌های وردپرس را به دلیل سادگی رابط کاربری هر کسی می‌تواند مدیریت کند. بنابراین کسانی که می‌خواهند در به روز رسانی و محتوای سایت خود مدیریت داشته باشند،‌ وردپرس بهترین گزینه است. از این رو هیچ نیازی به یادگیری کدهای برنامه نویسی برای نوشتن پست های جدید و به روز رسانی سایت نیست. از دیگر موارد تاثیر وردپرس بر دیجیتال مارکتینگ می تواند مربوط به قابلیت حفظ و به روز رسانی آسان آن باشد.

انتخاب زیباترین طراحی

در دنیایی که ظاهر و طراحی می تواند تفاوت بین شما و رقیب را ایجاد کند، وردپرس کار را برای شما آسان‌تر می‌کند، برای این کار تعداد زیادی قالب قابل تنظیم برای نمایش محتوای شما ایجاد کرده است.

تم کاملا پاسخگو و پشتیبانی از تلفن همراه

وردپرس به نحوی ایجاد شده که با اولویت های الگوریتم Google سازگار است، به همین دلیل همیشه تعدادی تم برای تناسب با اندازه ی صفحه پیشنهاد می دهد. علاوه بر این، تمام سایت های وردپرس در گوشی های تلفن همراه پشتیبانی می‌شوند.

قابلیت انعطاف پذیری و شخصی سازی

وردپرس بیش از ۵۰۰۰۰ پلاگین رایگان دارد، از این رو قادر به انجام تمامی کارها بدون نوشتن حتی یک خط کد هستید. مطمئن باشید که با استفاده از وردپرس قادر به تغییر سایت و تطابق آن با نیاز و خواسته‌های منحصر به فرد خود در هر زمان می‌باشید.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هرگونه سوال،‌ پیشنها یا انتقاد با همکاران ما در تراپی تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 06 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر