معمولا هنگامی که قصد سفر می‌کنید، ابتدا سعی می‌کنید کلیه‌ی مقدمات سفر را فراهم کنید، به طور مثال ابتدا به رزرو بلیط و یا رزرو هتل می‌پردازید. همچنین چنانچه قصد دارید تنهایی سفر کنید، سعی می‌کنید همه‌ی آنچه که لازم و ضروری است را با خود ببرید که در سفر دچار مشکل نشوید. اما یکی از مواردی که شاید تا کنون به آن توجه زیادی نکرده‌اید این است که در محلی مناسب در هواپیما صندلی رزرو کنید. این مستلزم این است که صندلی های بد در هواپیما را بشناسید و حتی الامکان از نشستن بر روی آن‌ها اجتناب کنید. با تراپی همراه شوید تا شما را با بدترین صندلی ها در هواپیما آشنا کنیم.

بدترین صندلی ها در هواپیما کدامند؟

فرض کنید شما روی صندلی‌های میانی در انتهای هواپیما نشسته‌اید و نفر کناری شما دستش را بر روی دسته‌ی صندلی شما گذاشته و مجبورید صداهای چراغ‌های چشمک زن دستشویی را تحمل کنید. آیا تا کنون چنین موقعیتی را در هواپیما تجربه کرده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است پس باید بدانید که شما بر روی یکی از بدترین صندلی های هواپیما نشسته‌اید. پس برای اینکه در آینده چنین شرایطی را مجددا تجربه نکنید، خوب است بدترین صندلی ها در هواپیما را بشناسید.

بدترین صندلی ها در هواپیما

بدترین صندلی ها معمولاً  در ردیف آخر هواپیما هستند. این صندلی‌ها بیش از حد امکان محدود هستند و به اندازه‌ی دیگر صندلی‌ها خوابانیده نمی‌شود که شما بتوانید استراحت کنید. به علاوه نزدیکی به دستشویی و گالری می‌تواند شما را با سروصدا ، بوی بد ، افرادی که برای حال استفاده از دستشویی صف کشیده‌اند و خدمه پرواز که در حال بستن و باز کردن محفظه‌های ذخیره سازی ملزومات هستند، آزار دهد. بدتر از این‌ها، گاهی برخی از صندلی‌ها اصلا پنجره ندارد و این خیلی اذیت کننده است. به این ترتیب بدترین صندلی ها در هواپیما در قسمت انتهای هواپیما قرار دارد که دارای این مواردی که ذکر شد می‌باشد. صندلی‌هایی که در جلوی یک ردیف خروجی قرار دارند نیز ایده آل نیستند. چرا که در این صندلی‌ها نیز حالت خوابیده محدود است.

همچنین بخاطر بسپارید که در زیر برخی از صندلی‌ها در جلوی خود فضای ذخیره ندارید که اگر دوست داشتید، دسترسی آسان به وسایل شخصی مانند کیت‌های مسافرتی یا داروهای بدون نسخه داشته باشید، و این بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

چگونه از انتخاب صندلی های بد در هواپیما اجتناب کنیم؟

هنگام انتخاب صندلی موقع رزرو بلیط هواپیما ، از نقشه‌ی هوایی صندلی‌های هواپیما استفاد کنید و یک مکان مناسب را برای رزرو انتخاب کنید. در این نقشه، صندلی‌های در مجاورت گالری‌ها و / یا دستشویی‌ها ، پنجره‌های نادرست و ... مشخص شده است و شما می‌توانید با دقت صندلی مناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

بدترین صندلی ها در هواپیما

هنگامی که صندلی‌های مورد نظر خود را پیدا کردید، آن را انتخاب نمائید. معمولاً می‌توانید در زمان رزرو یا هنگام ورود به سیستم ، صندلی خود را انتخاب کنید ، گرچه اگر زودتر برای رزرو صندلی اقدام کنید، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت.

بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی هزینه‌های اضافه‌تری را برای رزرو صندلی‌هایی که دارای امکانات بیشتری است، در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی بیشتری این محل‌ها را رزرو کنید تا آسوده‌تر و راحت‌تر سفر کنید.

درست است که مسافران می‌خواهند هنگام سفر در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و به علاوه سفری راحت را نیز تجربه کنند، اما برخی مواقع لازم است که برای راحتی و آسودگی بیشتر، مبلغ بیشتری را بپردازید.

اما خاطر داشته باشید که همیشه انتخاب صندلی خود از قبل ، تضمینی برای استفاده از آن نیست چرا که بیشتر قراردادهای حمل و نقل هوایی به مسئولین اجازه می‌دهد تا در صورت لزوم ، صندلی‌ها را تغییر دهند. به طور مثال مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری یا ایجاد اختلال در برنامه پرواز شرکت هواپیمایی را مجبور می‌کند تا هواپیمای جدید را با طرح صندلی متفاوت جایگزین کنند. که این مورد گاها اتفاق می‌افتد.

اما در کل یک راهکار خوب برای تجربه‌ی سفری راحت و دلپذیر این است که شما از قبل همه‌ی موارد را در نظر گرفته باشید و برای سفر کاملا مهیا شده باشید که رزرو صندلی مناسب با توجه به شناختی که از صندلی های بد در هواپیما خواهید داشت، یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دوستان گرامی، از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 24 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر