آیا با وب سایت Udemy آشنایی دارید؟ وب سایت walmart را می شناسید؟ تا کنون در مورد dhgate.com شنینده اید؟ در مورد وب سایت زوم (zoom) چطور؟ آیا برای برقراری ارتباط در جلسات کاری و درسی خود به مشکل برخورده‌اید؟ برای گزارش بهبود وضع خود باید به بیمارستان بروید؟ با خدمات و محصولات زوم (zoom) آشنایی دارید؟ جهت اطلاع از خدمات و محصولات زوم و نحوه عملکرد آنها در ادامه با تراپی همراه باشید.

آشنایی با شرکت زوم (zoom) و محصولات و خدمات آن

زوم (zoom) پیشقدم در ایجاد ارتباطات ویدیویی مدرن سازمانی، با پلت فرمی قابل اطمینان جهت ویدیو و کنفرانس‌های صوتی با استفاده از تکنولوژی ابر، رابط کاربری ساده همراه با قابلیت‌هایی نظیر چت و وبینار در گوشی‌های همراه، کامپوتر، تلفن و سیستم‌های اتاق است. اتاق‌های زوم یکی از راه حل‌های اتاق کنفرانس مبتنی بر نرم افزار است که در کنفرانس، آموزش، کلاس‌های درس و اداره‌های سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. زوم در سال 2011 تأسیس شد و هدف آن کمک به  شرکت‌ها و سازمان‌ها در برگزاری تیمی جلسات در محیطی غیر فیزیکی است. این شرکت خصوصی بوده و مقر آن در سن خوزه، کالیفرنیا است. امروزه بیش از 750000 شرکت از زوم برای برگزاری جلسات و برقراری ارتباطات با دیگر شر‌کت‌ها و کمپانی‌ها استفاده می‌کنند.

زوم (zoom)

چرا از وب سایت زوم (zoom) خرید کنیم؟

محصولات و خدمات این شرکت از نظر ویدئو، صدا، کیفیت پخش صفحه نمایش، پایداری اتصال، استفاده راحت، اتاق‌های زوم، پشتیبانی از لینوکس و IOS،‌ پیام گروهی و ویژگی‌های بیشمار دیگر نسبت به دیگر برنامه‌های کنفرانسی برتری دارد.

همکاری زوم (zoom) با NPower  

NPower  یک سازمان غیر انتفاعی است که با راه اندازی مسیری برای رونق اقتصادی اقدام به  انجام کارهای دیجیتالی برای سربازان نظامی و جوانان جوامع محروم کرد. در اقتصاد امروز، بیش از نیمی از همه مشاغل به نوعی به تکنولوژی و مهارت‌های دیجیتالی نیاز دارند. با این حال، بازار با این  سرعت در جریان نیست. این شرکت با آماده سازی نیروهای کاری متنوع برای ایجاد مشاغل و راه‌هایی برای اقتصاد دیجیتالی برای همه مردم بدون توجه به قومیت، جنسیت یا زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی خود سعی در پر شدن خلاء موجود در زمینه‌ی مهارت‌های فنی دارد. زوم (zoom) به عنوان شریک فناوری از NPower حمایت می‌کند. این مشارکت از طریق هری موسلی افسر ارشد فناوری اطلاعات زوم (zoom) انجام شد.

محصولات وبسایت زوم (zoom)

این شرکت برای کمک به راحتی ارتباط کاربران با یکدیگر  محصولات و خدماتی نظیر جلسات کاری آنلاین و چت، اتاق‌های ویدیویی،‌ سیستم تلفنی،‌ وبینار، برنامه مکان مارکت،‌ جلسات بزرگ و کنفرانس صوتی را ارائه کرده است.

خدمات سایت زوم و ویژگی‌های آن ها

کنفرانس ویدیویی آنلاین با استفاده از فناوری ابر

زوم در این محصول خدماتی نظیر کیفیت ویدیویی HD، تمام صفحه، دو صفحه در یک زمان،‌ اتصال به تلفن از طریق dial-in ، اتاق‌های زوم و پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های موبایل نظیر اندروید و ios دارد.

همکاری گروهی

زوم خدماتی نظیر پیام‌های گروهی، کنترل صفحه کلید، تخته سفید،‌ به نمایش گذاری عکس و ویدیو کلیپ روی صفحه،‌ به اشتراک گذاری همزمان صفحه نمایش و پشتیبانی از تمامی سیستم عامل‌ها نیز ارائه کرده است.

امنیت

زوم از طریق اکانت گوگل و ‌ایمیل کار می‌کند و در اتصالات خود از رمزنگاری ssl ، AES 256 بیت، پروتکل HTTPS و ویژگی کنترل ادمین جهت برقراری امنیت در حین ارتباط استفاده می‌کند.

اکانت‌های موجود در زوم

اکانت basic

این اکانت رایگان است و قابلیت ارتباط همزمان 100 نفر را نیز داراست، در این اکانت قادر به 40 دقیقه گفتگو هستید.

اکانت pro

این اکانت با هزینه‌ی 14.99 دلار در ماه و قابلیت ارتباط با بیش از 100 نفر و  ارتباط 24 ساعته با افراد است.

زوم (zoom)

اکانت Business

این اکانت با هزینه‌ی 19.99 دلار در ماه و حداقل 10 اکانت میزبان است.

اکانت Enterprise

این اکانت به حداقل 50 میزبان برای ارتباط نیاز دارد. هزینه‌ی اشتراک ماهانه اکانت اینترپرایز 19.99 دلار ماهانه است و ظرفیت کلود آن نامحدود است.

اتاق‌های زوم

برای عضویت در اتاق‌‌های زوم باید 49 دلار در ماه بپردازید تا بتوانید از  ویدئو با کیفیت بالا و      ادغام با تقویم گوگل یا مایکروسافت استفاده کنید.

اکانت مراقبت‌های بهداشتی

برای استفاده از  این اکانت باید 200 دلار در ماه هزینه پرداخت شود تا بتوانید از ویژگی‌های آن نظیر مشاوره و بررسی مشکلات بالینی، همکاری با سایر پزشکان و متخصصان،  بررسی و درمان روند بهبود بیماران استفاده کنید.

اکانت حرفه‌ای

برای استفاده از اکانت حرفه‌ای باید 100 دلار در ماه هزینه پرداخت کنید تا بتوانید جلسات ویدیویی را به سرعت و راحتی در وب سایت و موبایل خود فعال کنید، گزارشات را به تمام کاربران ابلاغ کنید و از ویژگی‌های بیشمار دیگر این اکانت لذت ببرید.

اکانت آموزشی

برای عضویت در این اکانت باید 150 دلار در ماه پرداخت کنید تا بتوانید از مزایای آن نظیر ضبط درس‌های ارائه شده توسط اساتید و‌ به اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید.

خدمات تراپی برای پرداخت هزینه خرید از وب سایت زوم (zoom)

در صورت نداشتن کارت‌های اعتباری برای شرکت در جلسات و خرید اکانت‌های زوم اصلا نگران نباشید. شما می‌ـوانید پس از عضویت در تراپی از طریق کلیک روی آن لینک مبلغ قابل پرداخت خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت هزینه‌ی عضویت را بپردازند.

برای پرداخت هزینه خرید از زوم کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما عزیزان بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلاتی خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 05 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر