آیا شما تا کنون تجربه ی نقل و انتقال ارزی بین المللی را داشته اید؟ از کدام شرکت پرداخت ارزی استفاده کرده اید؟ آیا هنگام استفاده از آن درگاه پرداخت، با محدودیت مبلغ ارسالی مواجه شده اید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با تجربه انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران و انتقال پول به خارج از کشور توسط یکی از کاربران تراپی ، با استفاده از این درگاه پرداخت آشنا کنیم. وسترن یونیون هیچ محدودیتی برای مبلغ تراکنش ها در نظر نگرفته است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : نمایندگی وسترن یونیون در ایران

چرا وسترن یونیون؟

من مهدی هستم، فارغ التحصیل رشته مکاترونیک که در سال 90 برای رسیدن به رویاهایی که در سر داشتم به فرانسه مهاجرت کردم و بعد از تلاش بسیار زیاد توانستم در پتروشیمی فرانسه مشغول به کار بشوم.
قبل از شروع به کار، چندین باربه پول نیاز پیدا کردم و خانواده ام در ایران از طریق وسترن یونیون به حساب من پول واریز کردند و من خیلی زود آن مبلغ را در حساب خود دریافت کردم.انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران نیز امکان پذیر است.

انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران

آن زمان من با خود عهدکردم که در آینده پس از اینکه به درآمد رسیدم، زحمات خانواده ام را جبران کنم؛ و هم اکنون به کمک وسترن یونیون و زحمات تیم تراپی توانستم به عهد خود وفا کنم و امروز که در پتروشیمی فرانسه مشغول به کار هستم ماهانه نیمی از درآمدم را برای خانواده ارسال می کنم.
من ماهانه 4000 یورو درآمد دارم و با وجود امکان انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران با هر مبلغی، دیگر نگران نیستم. انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران با هر مبلغی امکان پذیر است!

مزیت درگاه پرداخت وسترن یونیون نسبت به سایر درگاه های پرداخت!

 روزهای اولی که می خواستم نیمی از این مبلغ را ارسال کنم به این دلیل که مبلغ واریزی کم بود، با مشکلاتی روبرو بودم، چون هنوز با وسترن یونیون آشنا نبودم و نمی توانستم این انتقال را به سادگی انجام دهم. اغلب ناچار بودم مبالغ را جمع کنم و زمانی که رقم بالایی شد آن را انتقال بدهم و این خود می توانست برای من خطراتی را به همراه داشته باشد.
یکی از مهندسین پتروشیمی از کشور آلمان،از دوستان من نیز ماهانه مبلغی را برای خانواده ی خود در آلمان ارسال می کرد، وقتی روش این انتقال را از او پرسیدم، شرکت وسترن یونیون را به من معرفی کرد. او به من هم توصیه کرد که این انتقال را از طریق وسترن یونیون انجام دهم، چرا که وسترن یونیون محدودیتی برای ارسال پول ندارد و ما می توانیم هر میزان وجه را در سرتاسر دنیا نقل و انتقال دهیم.
روز بعد در اولین فرصت با شرکت پرداخت های ارزی تراپی در ایران  تماس گرفتم. من قبلا تجربه استفاده از خدمات شرکت پرداخت های ارزی بین المللی تراپی در ایران را داشتم. بنابراین با این شرکت تماس گرفتم و درخواست کمک و مشاوره کردم و پاسخ سوالات خود را از مشاوران خوب تیم تراپی دریافت کردم.

وسترن یونیون نسبت به سایر درگاه های بین المللی دارای مزیت هایی می باشد که من را علاقمند به افتتاح حساب و استفاده از خدمات این شرکت مالی بین المللی کرد و یکی از مهم ترین مزایای آن این است که وسترن یونیون در ایران نیز وجه مورد نظر را به پول رایج برای دریافت کننده تبدیل و سپس به حساب وی واریز می کند و دیگر نیازی به تبدیل واحد ارزی نیست و بابت این نقل و انتقال هم مبلغ مازادی دریافت نمی کند.

انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران

از آن به بعد هر مبلغی که قصد انتقال آن به ایران را داشتم از طریق یکی از شعب وسترن یونیون به نام پدرم در ایران واریز می کردم و پدرم با در دست داشتن مدرک شناسایی و پین کد وسترن یونیونی که من برای او ارسال کرده بودم به سادگی به کمک شرکت پرداخت های ارزی تراپی مبلغ را دریافت می کرد.
در حال حاضر بیش از 2 سال می گذرد که من انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران را به صورت ماهانه برای خانواده ام انجام می دهم و این مبالغ حتی در مواقعی زیر 1000 یورو هم بوده است اما وسترن یونیون به سادگی این کار را انجام داده است.

انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران توسط تراپی

با توجه به مطالبی که در قالب مقاله ی فوق از تجربه ی یکی از دوستان در خارج از کشور برای شما عزیزان ذکر کردیم، متوجه شدید که انتقال پول از طریق وسترن یونیون به ایران بدون هیج محدودیتی در مبلغ واریزی برای کاربران امکان پذیر است.

شما دوست عزیز نیز می توانید در صورت نیاز به ارسال پول به خارج از کشور یا دریافت پول از خارج از کشور توسط وسترن یونیون روی کمک ما در تیم تراپی حساب کنید.

یکی از خدمات وسترن یونیون در سراسر دنیا دادن ارائه ی خدمات به مهاجرین می باشد. مهاجرین از طریق وسترن یونیون به سادگی می توانند بدون داشتن هرگونه حساب بانکی، با مراجعه به شعب وسترن یونیون مبلغ مورد نظر خود را به سرتاسر دنیا ارسال نمایند و در این نقل و انتقال هیچ محدودیتی برای مبلغ مورد نظر شما وجود ندارد.

به علاوه اطمینان داشته باشید که وسترن یونیون، تبدیل واحد ارزی را بدون دریافت هیچگونه کارمزد و وجه مازادی برای مشترکین خود انجام می دهد.

تاریخ انتشار 16 امرداد 1396
نویسنده  مهدی قاسمی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر