از آنجا که eBay یک وبسایت بزرگ و پرطرفدار با امکانات برای خریداران و فروشندگان است، گاهی اوقات دشوار است بدانیم که از کجا شروع کنیم. اگر به دنبال مکانی برای آموزش نحوه خرید از سایت ebay ، هستید به مکان درستی آمده اید! خرید آنلاین، یک امکان منحصر بفرد عالی است که شما در eBay به راحتی می توانید انجام دهید.

زمانی که خرید از سایت ebay را در گوگل جستجو کنید؛ مطمئنا نتایج زیادی را مشاهده خواهید کرد. در این مقاله تلاش کرده ایم مسائلی را با شما مطرح کنیم که در هیچ سایتی مشاهده نخواهید کرد! پس با ما مثل همیشه همراه باشید.

خرید از سایت ebay

راهنمایی برای مبتدیان جهت خرید از سایت ebay

اگر قبلا این کار را نکردید، در ابتدا به eBay ملحق شوید، زیرا شما باید عضو باشید تا بتوانید خرید کنید. قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که قوانین نوشته شده در سایت را به دقت مورد مطالعه قرار داده اید.

هوشمند باشید

دوستان عزیزم آگاه باشید که به عنوان یک مبتدی در eBay، هدف کلاهبرداران قرار نگیرید! به هر ایمیلی که از جانب eBay برای شما می آید و به دنبال اطلاعات رمز عبور یا موارد مشابه می باشد، مشکوک شوید.

جستجو کردن

هنگامی که به eBay پیوستید و قصد خرید خاصی را در ذهن داشته باشید، در صفحه اول سایت eBay چند کلمه کلیدی مرتبط را در کادر جستجو تایپ کنید یا از طریق فهرست ، دسته آن محصول را جستجو کنید.

بعد از آن مطمئنا چند مورد مشابه را در جستجوهای خود پیدا می کنیدحتما نتایج را مرور کنید و بر روی آنهایی که مورد علاقه شما هستند برای ارزیابی داده ها در لیست ها کلیک کنید. پس از اینکه کاندیدای احتمالی را پیدا کردید، قیمت، کیفیت فروش، اطلاعات حمل و نقل، شرایط و مهمتر از همه، شرح را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آیتم مورد نظر شماست.

خریدم را انتخاب کردم... حالا باید چکار کنم؟

در این مرحله شما آماده هستید که خرید خود را با پرداخت از طریق پی پال کامل کنید. بعد زا اینکه شما خرید خود را دریافت کردید، eBay را از میزان رضایت خود آگاه کنید. این کلید اصلی موفقیت این سایت است چرا که با اهمیت دادن به نظر کاربران خود موجب پیشرفت عملکرد خود می شود.

در صورتی که شما دارای اکانت پی پال نیستید می توانید انجام این کار را به تراپی بسپارید. 

افتتاح حساب پی پال

و در صورتی که می خواهید سایر شرکت ها خرید را برای شما انجام دهند، می توانید این کار را به تراپی بسپارید. برای استفاده از این خدمت تراپی وارد لینک زیر شوید و بعد از وارد کردن لینک پرداخت سایت، معادل هزینه را به تراپی پرداخت کنید تا خرید شما انجام شود. به همین سادگی خرید شما ظرف 2 ساعت انجام می شود. 

پرداخت در ebay

در صورتی که برای استفاده از هر کدام روش های بیان شده سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 06 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر